אדם, מה החלום שלך?
















"אדם, מה החלום שלך?"

שני שאלה אותי ב-02:00 לפנות בוקר כאשר אנחנו מחובקים "כפיות" אחרי מקלחת אדים משוגעת.



"אני יודע... את, את חלום שהתגשם, עכשיו נותר למצוא עוד אחרים."
"לא, באמת מאמי, מה החלום שלך?"
ותוך כדי היא הסתובבה כאשר העיניים הכחולות שלה, הים הכי יפה שראיתי פשוט דוקר לי את הלב הכי חזק שאפשר.


"יש לי הרבה, אבל יש אחד שהוא מעבר לחלום.
אבא שלי עליו השלום בכל יום שישי היה נוהג ללכת אל בית-הכנסת.
הוא היה נושק לאימא שלי בת ה-80 על הראש, מנשק את כפות ידיה ופניה ויוצא מהבית כאשר המזוזה "צועקת" מהתלהבות.
אני זוכר איך אימא שלי הייתה פורסת מפה לבנה, כזו בעבודת יד שעברה למעלה מ-100 מכונות כביסה אבל עדיין, עדיין נשארה כמו חדשה והצבע מכביסה לכביסה מעולם לא היה מבריק יותר.
אני נשבע לך, זה כאילו אלוהים בעצמו היה יושב איתנו בשולחן בכל שבת.
אני זוכר את אימא מניחה חלות באמצע שולחן, שולחן בצבע חום, כוס של אליהו הנביא וכיפות סרוגות למקרה שאם יגיעו אורחים אז כיפות כבר יש.
דקות ספורות לפני שאבא היה מגיע, אימא תמיד נעמדה אל מול החלון רק לראות אותו מרחוק, גם אם זה מעורפל, וכאשר הדבר קרה, אבא היה מצביע אל כיוונה ומעביר לה נשיקה באוויר. אימא שלי הייתה שוערת מצוינת.
מאמי, אני זוכר תמונות של מאכלים מכל העדות, בעיקר טריפוליטאים, אני זוכר "מסייר" חריף בקערה גדולה, פרחים גדולים ואת אימא ואבא בראש השולחן פשוט "מתלכלכים" במבטים שמבשרים אושר מדהים.
תביני, לא הכל היה וורוד. היו ריבים, היו דמעות ואפילו קללות שעד היום בועטים לי בזיכרון בתור ילד קטן, אבל כאשר הסערה חלפה, הקשר ביניהם רק התעצם יותר ויותר.
עד היום אימא שומרת את כוס החתונה שלה, ותנחשי איפה? בארון-הבגדים שלי, שאמן ויגיע היום שארון-הבגדים הזה יתחלף בארון-בגדים רק שלי ושלך.

אז...זה החלום שלי מאמי, לשיר לך "אשת-חיל" ולראות אותך שמחה.
לדעת שאת התיקון שלי בעולם המחורבן הזה והלוואי שיהיה לי את הכוח לעשות אותך מאושרת בכל יום מחדש.
הלוואי ולא תהיי לי לשיר או מנגינה, כי משיר מתחיל להימאס בסופו של דבר, ומנגינה? מנגינה כבר מאבדת מהערך שלה משיר לשיר.
הלוואי ותהיי לי לאישה, כי בכל פעם שאביט עליך אני אבין שאותך בחרתי מתוך מליוני נשים ברחבי העולם, ואת, את תהיי קרוב אל המזנון שם תדליקי נרות שבת ותתפללי עלינו, כי אלוהים, אין לי מילים וכוח להסביר או להראות לך כמה את יקרה לי, פשוט אין לי.
עכשיו בואי ונחזור למצב כפיות כי המלאי ממך אזל לי, אכפת לך?"
מוזמנים לשתף / Adam Kahlon
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


אדם, מה החלום שלך? אדם, מה החלום שלך? Reviewed by lior on אפריל 02, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.