הנה כמה צעדים על איך להשיג בן אדם שיהיה נאמן ולעולם לא יבגוד


weheartit






האם חשבת לעצמך אי פעם איך להשיג בן אדם שתמיד יהיה נאמן ולעולם לא יבגוד בך? הנה כמה צעדים על איך להשיג אחד כזה ולשמור עליו. תהני!


1. קחי את הזמן כדי למצוא אדם טוב, תגייסי את העזרה של בני משפחה או חברים



תמצאי מישהו שהוא חבר לכיתה או חלק מקבוצה גדולה עוזרת. את יכולה לראות איך הוא מתנהג עם אנשים בכלל, מלבד עניין האהבה שלו.

2. תכירי את הבן אדם טוב טוב לפני שאת נכנסת לקשר זוגי



זה לוקח זמן, סבלנות ושמירה על העיניים והאוזניים פתוחות. ודאי שהוא מישהו שאת אוהבת לבלות איתו, וכיף לך איתו. אחד שמקשיב ותומך!


3. בניית מערכת יחסים על אמון, יושר, וכבוד. 



ראשית להיות כנים ואמינים בעצמך.


4. לתקשר בגלוי אחד עם השניה ולוודא כי אתם משתפים את הרצונות, הצרכים והתשוקות שלכם.

בגידה נגרמת בדרך כלל על ידי צד אחד שמרגיש כאילו שהרצון / הצרכים שלו לא מתקיימים.

5. תשמרו על הבעיות ביחסים שלכם בין עצמכם בדיון פרטי.







visitor counter code
visitor counter code
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


הנה כמה צעדים על איך להשיג בן אדם שיהיה נאמן ולעולם לא יבגוד הנה כמה צעדים על איך להשיג בן אדם שיהיה נאמן ולעולם לא יבגוד Reviewed by lior on אפריל 26, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או שלו, Whatsapp או VIBER עם המספר הזה (+447307347648). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי..

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.