בסופו של יום














בסופו של יום האוויר ייגמר לנו, הצבעים יתקלפו והחשיכה תגיע לעשות לנו בדק בית, כי אין בן-אדם בעולם שיכול להימלט מהעולם הזה בלי אהבה, מילה טובה ואיזו אישה שתהפוך לו את החיים על הצד הטוב.


המגנטים הישנים יהפכו לדהויים ואפילו השירים שעשו לנו "דה-ג'ה-וו" והחזירו אותנו אל מקום יפה יותר, מקום כזה שהיה ה-"מצוף" שלנו, הפינה הזו שמצאנו בה גן-עדן מושלם, גם הוא ייעלם לאט לאט.

שום דבר לא נשאר לנצח, אבל הזיכרונות כן, ואימא אמרה לי שזה מה שמשאיר את האנשים שפויים - תקווה וזיכרונות.

אם אפשר היה לסחור באהבה, "פייסבוק" הייתה הורסת הכול והופכת אותה לטכנולוגיה כי זה מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב - להרוס.
אני לא מכיר אותך, אבל אני מקווה שהגבר שלך מאושר ואם הייתה לו אופציה להחתים אותך אצל קופידון בתור ה-"פרזנטורית" הראשית בעלילה של החיים שלו, קופידון היה מתמלא גאווה שהחץ הגיע אל המקום הנכון.
"אהבה" זה לדעת איפה האישה שלך אוהבת לאכול, איפה היא אוהבת לשבת כשהיא עצובה, מה הריח האהוב עליה ועם איזה שמפו היא מעדיפה להעביר את המקלחת שלה, וזה חתיכת טקס המקלחת שלה, שם היא מתנתקת מכולם.
"אהבה" זה לסמן לה את הלב במדבקה של היקי ולהשאיר שם את התמונה שלך כי אתה אובססיבי מאהבה כלפייה, והיא, היא מנגד תמשיך לשגע אותך כי אתה המוצר היחיד בעולם שהופך אותה לנאהבת וגורם לה לפרוח בכל יום מחדש.

"אהבה" זה תכשיט, אבל הוא לא מתאים לכל אחד, אמרתי לכם.
אני זוכר את סבא שלי מכסה את סבתא כאשר נרדמה בסלון, והוא, הוא כיבה את הטלוויזיה ועבר לישון בחדר כי הוא ידע, הוא ידע שהיא עייפה עכשיו, והרגע הקטן הזה עדיין צובט לי את הזיכרון חזק ואני שם בדיוק אוכל מצלחת הקוסקוס אחרי שחזרתי ב-4 לפנות בוקר מעוד יציאה מקושטת בצבעים של שקר ואכזבה רגעית.
אני זוכר את הפנים שלה כשהוא היה חוזר מהשוק עם שקיות מפוצצות בפירות וירקות לכבוד שבת קודש, והיא, היא הכי אהבה אפרסק רך כי גם שיניים כבר לא היו לה. הוא ידע, הוא הכיר אותה וזו המשמעות של אהבה, כי אם לא תדע את זו שאתך אז מה הטעם לחיות?
בסוף הכול חולף, גם אנשים ופרצופים יפים שמתקלפים.
תגידו תודה אחד על השני, על זה שיש מישהו בעולם הזה שאוהב אותך טיפה מעל כולם אחרי ההורים שלך, כי מובן מאליו זה לא.
אמרתי לך, אם הוא היה יכול "ללבוש" אותך, הוא היה תורם את כל הבגדים שלו מזמן כי את הדבר הכי קדוש שאלוהים נתן לו.

מוזמנים לשתף/לעקוב Adam Kahlon
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


בסופו של יום בסופו של יום Reviewed by lior on אפריל 02, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. הטקסט הכי מדהים שקראתי עד היום..
    מרגש כל כך ואמיתי כל כך, תודה��

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.