יש לה בעיה רצינית עם גברים שמתבלבלים בין "עם" ל-"אם"















יש לה בעיה רצינית עם גברים שמתבלבלים בין "עם" ל-"אם",
והיא לא מוכנה להעלים עין מהטעות הזאת.
היא מחייכת בסיטואציות מביכות ואם תעירו לה היא לא תבין מה לעזאזל אתם רוצים.
היא חולת מבצעים, אבל הבגדים תמיד "נגמרים" והיא צריכה לחדש את המלאי. מצחיק, היא עדיין ישנה עם הדובי שלה, אבל נבליג לה על זה.
יש לה 1.90 בעובר ושב, והיא מעולם לא הצטיינה במתמטיקה. עד היום היא מחשבת תרגילים בעזרת האצבעות, אבל זה לא נורא, כי כסף לא יעצור אותה מלהגשים את החלומות שלה - היא לוחמת.
אנשים קוראים לה בשם המשפחה שלה, כי הוא קליט יותר מהשם הפרטי שלה, והיא כל-כך שונאת את זה, אבל אין מה לעשות.

היא תמיד קונה מידה אחת או שתיים פחות מהמידה הנוכחית שלה, כי היא אומרת לעצמה ש-"זה בסדר, יהיה קשה להיכנס אל הג'ינס הזה,
אבל הוא כל-כך שווה את המאמץ!".
פעם בשבועיים היא מבקרת אצל טכנאית הציפורניים שלה, ואין מצב שהיא לא דואגת לצבע חדש על הציפורן ובניה שמוציאה עיניים - היא מכורה לזה.
היא עברה טסט שני, אבל היא יודעת לנהוג טוב יותר מרוב הגברים, עד שהיא מנסה לחנות ברוורס כמובן - מבחינתה זו משימה בלתי אפשרית.

את החורף היא מעבירה בין המצעים, היא טיפוס ביתי, כזו שמעדיפה להסתובב בפיג'מה, לראות טלוויזיה ולחפור קצת ב-"וואטסאפ" לחברה הכי טובה שלה, זו שמשאירה אותה שפויה, אבל בו-זמנית גם עושה אותה הכי משוגעת בעולם.
היא האחות המוזרה, זו שאומרים עליה שהיא לא דומה לאף אדם במשפחה, אבל מה אכפת לה - היא מרגישה מיוחדת, כי היא היחידה וכי אין לה זהות כפולה.

היא שונאת את זה שגברים מנסים להרשים אותה, כי היא רוצה שהכול יהיה פשוט, ואם תציעו לה לקפוץ לאכול המבורגר סתם ככה, היא תתאהב, רק תפסיקו את התפאורה מסביב, כי עליה זה כבר לא עובד.
היא אולי נשמעת טיפוס משעמם, אבל אני בטוח שהגבר שלה ירצה "להשתעמם" לצדה במשך שארית חייו, אבל הוא רק צריך לנסות להפסיק להרשים אותה.
היא טיפוס שנותן מעצמו, ואם צריך היא גם תגיש לכם את הלב שלה, אבל תראו לה שאתם שווים את זה, כי אחרת היא תשכח מהקיום שלכם, וחבל.
מוזמנים לשתף / Adam Kahlon
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


יש לה בעיה רצינית עם גברים שמתבלבלים בין "עם" ל-"אם" יש לה בעיה רצינית עם גברים שמתבלבלים בין "עם" ל-"אם" Reviewed by lior on אפריל 02, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חבר שלי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אפטה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אפטה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.