למה הוא מתעלם ממני? כל הסיבות שגורמות לו להתרחק ממך




אם את תוהה מדוע הבחור שאת נמצאת עמו במערכת יחסים מתעלם ממך, ואת מרגישה שמשהו בקשר השתנה - חשוב שתדעי כי ישנן כמה וכמה סיבות שבגינן גבר מתעלם מאישה, בין אם מדובר בחוסר מענה להודעות, סינון שיחות ועוד. 

רבות מהנשים שואלות "מדוע הוא מתעלם ממני?" ולא תמיד מקבלות תשובות, וזאת בשל קשרים שהתמסמסו עקב התעלמות של אחד מבני הזוג, או חזרה לשגרת הקשר מבלי לשאול שאלות ישירות.

אבל אם את עדיין תוהה -  חשוב שתיקחי בחשבון כמה סיבות להתעלמות: 


1. הוא צריך לנשום
כל אחד זקוק לפעמים למרחב נשימה. אם את והבחור מבלים כל רגע ביחד, שולחים בכל דקה הודעות אחד לשנייה, מתקשרים ברשתות החברתיות, וזאת מלבד הזמן שאתם מבלים יחדיו: יכול להיות שהוא פשוט רוצה לקחת רגע לעצמו לנוח ולנשום. 

2. הוא נמצא עם המשפחה שלו
 התעלמות של בני זוג עלולה לעיתים להתרחש בשל דרמה משפחתית או סתם בילוי של זמן איכות עם המשפחה. לעיתים שיחות רומנטיות חייבות להיעשות בזמן הנכון ובעיתוי הנכון ולאו דווקא שאחד מבני הזוג נמצא בתוך הקלחת המשפחתית. 


3. הוא כועס ולא רוצה לדבר על זה
זה נכון, ישנם אנשים פתוחים שיודעים לתקשר נכון ברגע שהם נפגעים. עם זאת, ישנם גם גברים סגורים מדי שקשה מאוד לגרום להם להודות שמשהו בעצם מטריד אותם. התעלמות כזאת יכולה להיגרם מסיבות רבות בין אם הן קשורות אלייך או לא, ורבים הגברים המתעלמים מבנות הזוג ומהסביבה, עד שהם חוזרים לאיזון רגשי. 

4. הוא מקנא
האם את בזמן האחרון מבלה פחות במחיצתו ויוצאת יותר עם החברות שלך? או שאולי יש לך איזה ידיד חדש שהפך ל בסט פרינד שלך? יכול להיות שהבחור שאת נמצאת אתו במערכת יחסים פשוט מקנא ולכן הוא בוחר להתעלם ממך. 

5. הוא רוצה לסיים את מערכת היחסים
יש זמנים שבהם הבחור שאת נמצאת בקשר מתעלם ממך מסיבות שאתה לא ממש רוצה לדעת. לעיתים ישנן התעלמויות שתפקידן לסיים מערכות יחסים, והן קורות בעיקר בקרב גברים שלא יודעים כיצד לשים סוף למערכת יחסים בצורה ישירה וגלויה.

6. כי הוא פשוט עסוק

 אנחנו מכירים את התסכול של התעלמות, אבל לעיתים התעלמות נגרמת בשל אורח חיים קדחתני, וזה אכן קורה. רבים המקרים גם בין חברים ולאו דווקא בין בני זוג שאחד מתעלם מהשני פשוט משום שהוא עסוק. לכן זה הזמן שלך להיות גם עסוקה ולא לרדוף אחריו. 

7. כי את מתנהגת בצורה שונה
 אם תזנחי רגע את ההאשמות שמכוונות לבן הזוג, יכול להיות שתגלי שאולי את הגורם להתעלמות. אם גם את מתעלמת ממנו, מתנהגת באופן שונה, עסוקה מידי או ששינית את אורח חייך בצורה קיצונית: יכול להיות שהתנהגות כזאת ללא הסבר יכולה להוביל להתעלמות.

8. חבריו משפיעים על החלטותיו
אם הבחור שלך מסתובב עם החברים שלו לעתים קרובות יותר מהרגיל, והוא החל להתעלם ממך מאז שהוא מתרועע עמם, יכול להיות שהחברים שלו משפיעים עליו.  אולי הם מנסים לשכנע אותו שמוטב לו להיות רווק, אולי הם מנסים לשכנע אותו שאת לא הבחורה הנכונה בשבילו, ואולי הוא מרגיש שהוא מפסיד בילויים גבריים כשהוא אתך? אם זה המקרה חשוב להפסיק לנדנד, ולמצוא חיים משלך עד שהוא יבין שאתך הוא מרגיש הכי טוב בעולם. 

9. הוא מפחד
לפעמים, כאשר גברים מתחילים להרגיש חיבור טוב במערכות היחסים שלהם, הם מתחילים לפתח רגשות מפוחדים. בזמנים כאלה הם מתעלמים כי הם רוצים לחקור את הרגשות שלהם ולהבין מה הם רוצים. במקרים כאלה חשוב לקחת צעד אחורה ופשוט לתת להם להחליט האם הם ממשיכים איתך? או שהם פחדנים מידי. 

10. כי הוא פשוט כבר לא אוהב אותך
זה לא נעים לומר זאת אבל לעיתים התעלמות נובעת פשוט מהעדר אהבה. לגברים ישנן המון סיבות שהן יכולים להתעלם מבת הזוג שלהם, ואחת מהם היא שהם לא מרגישים יותר את הפרפרים בבטן, את התשוקה ואת הרגשות שהיו להם בתחילת הקשר. ברגעים כאלה צריך להרפות, לקבל ולהמשיך הלאה. 

אז נכון, גברים הם לא היצורים שהכי קל להבין, ולכן חשוב לדעת לקרוא את המפה נכון, לא לרדוף אחר גבר ולהמשיך לשלוח הודעות ולהתקשר אם הוא מתעלם, ובכך להמשיך הלאה אל מערכת יחסים שבו הגבר שאת נמצאת עמו יקדיש לך את כל כולו! 

via: Narcity


--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


למה הוא מתעלם ממני? כל הסיבות שגורמות לו להתרחק ממך למה הוא מתעלם ממני? כל הסיבות שגורמות לו להתרחק ממך Reviewed by lior on אפריל 05, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חבר שלי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אפטה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אפטה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.