אם הבחור שלך עושה את 11 הדברים האלו, הוא מאוהב בך עד מעל לראש


pinterest






בשלב הזה בחיים, בדיוק בין חוויות הדייטינג שלך ושל הדמויות הדמיוניות האלו, בטח כבר למדת שיש גברים שלא צריכים להיות במערכת יחסים. את מכירה אותם – אלו שלא אכפת להם מספיק כדי לנקות את שאריות הפיצה מהרצפה כשאת קופצת לבקר.
אבל ישנם גם את אלה שבאמת שווים את הזמן, החיבה – ובאופן פוטנציאלי – גם את האהבה שלך. אלו הם הגברים הבוגרים שכל אישה חולמת למצוא.
אבל, מה הם הסימנים שהפרטנר שלך הוא גבר בוגר ולא סתם עוד ילד?
למרבה המזל, התשובות האלו לא כל כך חמקמקות כמו הגברים שהן מתארות. ישנן כמה איכויות חובה שתוכלי למצוא אצל כל גבר אמיתי, וחשוב לפקוח עין עליהם עוד בשלב מוקדם של מערכת היחסים. בניגוד מוחלט לגבר-ילד חובב הדייטים, הגבר האמיתי יגרום לך להרגיש מוערכת, חשובה ומיוחדת שחבל על הזמן.
ולמרבה הצער, נשים רבים מתפשרות על פחות בגלל שהן לא חושבות שיש גברים אמיתיים שם בחוץ, ולמרות שיש כמה כאלו מסתתרים שם לפעמים, הם בהחלט שם. קבלו את זה ממישהי שנשואה לאחד כזה כבר יותר משנתיים. גברים אמיתיים בהחלט קיימים. והם יהיו ברי מזל לצאת עם מישהי כמוכן.
אם אתן מנסות להבין האם זה מתייחס לגבר הנוכחי שלכן, הנה כמה סימנים מובטחים שיעזרו לך להבחין האם הגבר איתו את יוצאת הוא גבר אמית ובוגר.
1. הוא מגדיר את מערכת היחסים
לא חייבת להיות לכם שיחה ארוכה ומתמשכת, בגלל שאתן כבר יודעות איפה אתן עומדות. כשאתן יוצאות עם גבר, הוא יבהיר היטב את הכוונות שלו, ישר מהתחלה. אם את החברה שלו, את תדעי את זה. אין צורך במשחקי ניחושם.
2. הוא בעל מוטיבציה עצמית
גבר בוגר יודע בדיוק מה הוא רוצה ויודע כיצד להשיג את זה. יש לו מטרות אמיתיות בחיים והוא מתקדם לכיוונן.
3. הוא לא קנאי
הוא בטוח במערכת היחסים ולא מרגיש מאוים ע"י ידידים שלך ובני זוג ממערכות יחסים קודמות.
4. הוא מתכוון למה שהוא אומר
מערכות יחסים עלולות להיות מבלבלות. גבר אמיתי יודע את זה ולא הולך סחור סחור. כשאתם מנהלים שיחה, הוא אומר לך למה הוא מתכוון בלי מניפולציות ומסכות.
5. הוא חף מדרמות
דרמה היא אפילו לא מילה בלקסיקון שלו. ילדים עושים דרמות. את לא צריכה את זה בחיים שלך.
6. הוא ידבר על הכל
גבר אמיתי גורם לך להרגיש בנוח מספיק כדי לדבר על הכל. את לא מרגישה צורך להסתיר ממנו שום דבר, וההפך.
7. הוא מתייחס אליך טוב (ונהנה לעשות זאת)
הלילות בהם אתם יוצאים לבלות אמורים להיות מהנים גם עבורו, ולא רק מתוך הצורך לספק אותך. גבר אמיתי יחוש גאווה להיות במחיצתך.
8. הוא שומר על המרחב שלו נקי
לא עוד פחיות בירה ריקות ושאריות מהמסיבה בליל אמש. גבר אמיתי יודע כיצד לטפל במרחב המחיה שלו וגאה בהופעה שלו. אולי יש לו ערימה של כלים מלוכלכים בכיור פה ושם, אבל למי לא?
9. הוא לא זקוק לבייביסיטר
את לא חשה את הצורך לבדוק אותו ולהזכיר לו לטפל בעצמו. הוא ירוויח את האמון שלו ויוכיח לך שהוא ראוי לכבוד שלך דרך המעשים שלו, לא רק באמצעות המילים שלו.
10. הוא אחראי לטעויות שלו
לא משנה באיזה גיל הם, גברים עושים טעויות. ההבדל הוא שגבר אמיתי מתנצל כשהוא טועה ומשנה את התנהגותו בהתאם.
11. הוא מכיר בערך שלך
הוא לעולם לא יתייחס אליך פחות ממה שמגיע אליך, את כל עולמו.



דרך: spaly

--------------------------------------------------



אם הבחור שלך עושה את 11 הדברים האלו, הוא מאוהב בך עד מעל לראש אם הבחור שלך עושה את 11 הדברים האלו, הוא מאוהב בך עד מעל לראש Reviewed by lior on אפריל 24, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.