"יא איבני, על אהבה לא מתפשרים. אהבה היא הסוד, היא הכול."














טכנולוגיה? לכי קיבינימט, לכי לעזאזל,
את והחידושים שאת מציעה.
אנחנו מעדיפים לחקות אנשים ש-"מתחפשים" לבני אדם תחת התהילה, כאלה שחיים על פי סטיקר, מילים מזוייפות, לבוש צועק ואופי ממוסחר.
העדפנו לחקות טרנדים "מסריחים" על פני התנהגות, כי שכחנו איך זה לאהוב, לאהוב באמת.
הפסקנו להעריך, הפסקנו להאמין, כי היום אהבה זה מטבע סחר, והערך שלו רק הולך ונעלם.

אני לא מכיר את הזוג בתמונה, אני רק יודע שאני רוצה מהם חתימה, כי הם בני-האדם שאנחנו צריכים להעריץ, לחקות ו-"ללבוש" ביום-יום.
הם נולדו בתקופה אחרת, תקופה צנועה, תקופה לא צבועה, כזו שאומרים "אני אוהב אותך" מהגרון, ולא מקלידים אותה דרך חתיכת פלסטיק בעזרת אצבעות שמשקרות בחיוך.
בר-מזל האדם שזכה בשותף, כזה שהקמטים שיגיעו עם הזמן יהיו האיפור הכי יפה שהוא ראה בעולם, כי תכשירים הם כימיקלים, הם מותג שלא מחזיק יותר מדי זמן, אבל אופי? אופי הוא "דבק" שלא עוזב.
גם כשהיא לא הכי יפה בעולם, גם כשהוורידים "צובעים" לה את הידיים והשיער הפך לצבע ענן, הוא החליט להיות שם ולטפל בה, אפילו אם זה במקום הכי קר בעולם - בית-החולים.
הוא החליט "להתאשפז" איתה, והם עושים את זה כבר מעל ל-50 שנה, פאקינג 50 שנה.
הוא "חולה" בגללה, היא מאושרת בזכותו וביחד הם תרופה שאת המרשם אליה לא קל לקבל.

אלוהים, האלבומים של סבא וסבתא שלי עוד עוברים מדור אל דור, מנכד אל אחר ואיתם אבק, צבע דהוי ואיכות לא הכי ברורה, אבל לעזאזל איזו ירושה מדהימה, ירושה נצחית.
היום זה וירטואלי, זה אלבומים מסודרים מדי, הכול מתוכנן, הכול מזוייף, ערוך ומשופץ.
קיבינימט, אני כל-כך מקנא באישה שהגבר שלה שם אותה הכי קרוב אל השמש, הכי קרוב אל בורא עולם, כי הוא מבין שדלק זה חתיכת משאב, ואישה, כזו שיודעת לאהוב מעבר לחומות המסך, היא כמו יום השישי - היא הכי קדושה בעולם, לפחות שלו, ותאמיני לי שבעולם שלו את החומר הכי חזק שקיים.
אל תחכו לרגע שזה יגמר, אל תחכו לרגע שזר יחליף אתכם ושריח בושם יזכיר לכם נשכאחות.
תאהבו, תתמכרו, תתפרעו, כי ללכת לאיבוד אחד עם השני זו המתנה הכי נפלאה שתבקשו.
אביבה אמרה ש-
"יא אבני, על אהבה לא מתפשרים.
אהבה היא הסוד, היא הכול."
אלוהים... איזה דור.
Adam Kahlon
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


"יא איבני, על אהבה לא מתפשרים. אהבה היא הסוד, היא הכול." "יא איבני, על אהבה לא מתפשרים. אהבה היא הסוד, היא הכול." Reviewed by lior on אפריל 02, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חבר שלי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אפטה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אפטה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.