הגיע הזמן שתתבגר אחי













"די, עד כמה אתה חושב שתמשיך לבקר אצל אחרות בשעות הקטנות, לשים בכל פעם קונדום חדש ולברוח? הגיע הזמן שתתבגר אחי.."

מאור, חבר ילדות, בגיל 23 הכיר את אהבת חייו והם כבר 3 שנים יחדיו.
לא מזמן היא נכנסה להריון, והוא, הוא הרים לכבודה חגיגה,
וברגע הכי פחות צפוי, הוא כרע ברך ושלף לה טבעת.
הוא סיפר לי שאתמול הוא ראה "בייבי-בום", והלב שלו לא הפסיק לרעוד, כי הוא דמיין חיים חדשים עם האישה שלו, זו שאלוהים הכיר לו אותה לפני 3 שנים.
הוא סיפר לי שהוא התקשר אליה שניות ספורות אחרי שהפרק נגמר, הוא התקשר אליה ואמר לה שאצלו בלב היא תמיד תהיה מקום ראשון, אבל ש-
"בבקשה אל תשנאי אותי כשתהיי שנייה, כי את החיים החדשים שיצאו לך מהבטן אני אוהב יותר, אבל בבקשה אל תשנאי אותי."
הוא סיפר לי על שתיקה ארוכה מהצד השני של הפלאפון, על דמעה שליטפה לו את האוזן ועל אהבה שהצליחה לפרק לו את הלב, ועדיין מצליחה.

"תאמין לי אחי, מצאתי בה את כל מה שאתה מחפש בין הסדינים, את כל מה שאתה רץ אחריו,
את כל העולם מצאתי בה."

הוא מסתכל עלי ואני לאט לאט מתחיל לקנא בו, כי הוא מספר לי על שבתות וחגים, על ימים בהם הבית חשוך, והם, הם לבושים במכנסיים וחולצה פשוטים, "מלכלכים" על חוויות שהיו להם ומריצים ירידו קטנות אחד על השני.
הוא ממשיך ומספר לי על איך הסקס עם משהי שחולקת אתך חיים שלמים הופך להיות הדבר הכי אינטימי בעולם, כי אתה הופך להיות קצת קנאי, אתה הופך להיות קצת חשדן ולפעמים קצת אובססיבי כי אתה פוחד שאחר יקבל את זה.
והוא לא עוצר, הוא ממשיך ובועט לי בלב -
"פעם אהבת משהי באמת?"

המניאק הזה היה נותן לבחורות לרדוף אחריו, הוא היה ה-שועל שלנו, כזה שידע לומר את הדבר הנכון בדיוק בזמן הנכון, ובחורות היו מחייכות אליו כבר מרחוק.

"אתה עדיין לא יודע מה זה לקדש ולדעת שהאישה שלך מביטה עליך, מה זה להילחם על המקום שלך בלב שלה או מה זה אהבה ללא תנאים, אתה יודע?"

הוא גרם לי לפחד, הוא גרם לי להבין ש-יום אחד, כל היציאות, כל התמונות, כל החוויות או המיטות והבחורות אותן פגשתי, כל זה יסתכם אל תוך תמונות בשחור-לבן, כי יום אחד נזדקן, והעיניים יהיו חלשות, עור הפנים יתקמט ואפילו הגוף שלנו יתכער, אבל הוא נתן לי להבין שבדרך לשם אתה צריך לקחת אתך שותף, כזה שיסכים לקמט את החיים שלו אם צריך, והוא, הוא יקים אתך משפחה, כי איך מאור אמר? - "לא בא לך להביט על הבריאה שלך? על התוצר שלך?"
כן, בא לי, בא לי כל-כך קיבינימט.
מוזמנים לשתף / Adam Kahlon
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


הגיע הזמן שתתבגר אחי הגיע הזמן שתתבגר אחי Reviewed by lior on אפריל 02, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.