אלו הן 18 סוגי הנשיקות שקיימות בעולם וזה מה שהן באמת אומרות על הרגשות האמיתיים שלכם!




הידעתם שיש יותר מ- 100 סוגים של נשיקות וכל אחד מהן מבטא רגש שונה? לכן השפתיים יכולות לחשוף הרבה דברים על אופיו של האדם, ועל התנהגותם במערכות יחסים. הכל מוסבר בספרו של שריל קירשנבאום "מדע הנשיקות".

בחרנו את 18 הנשיקות הפופולריות ביותר וגילינו למה הן מתכוונות.



1# הנשיקה הצרפתית

Bright Side©


הנשיקה הצרפתית היא אחת הנשיקות הנפוצות ביותר וגם המועדפת ביותר ע"י בני זוג רבים. אין זה סוד כי נשיקה כזו קשורה למערכת יחסים כי היא מאד תשוקתית – השותפים פשוט לא יכול להפסיק ליהנות אחד מהשני.
מומחים אומרים כי נשיקה צרפתית היא סוג של אמנות שכולם צריכים ליהנות ממנה.

#2 הנשיקה המהירה



נשיקה קלה על הלחי פירושה בדרך כלל: "היי!" במדינות מסוימות, היא מחליפה לחיצת יד. אם הנשיקה ארוכה למדי, היא יכולה להוביל לנשיקות נלהבות יותר בעתיד. לרוב, עם הנשיקה הזאת, אדם מזכיר לבן זוגו את אהבתו.


3# נשיקה בלחי


נשיקה קלה על הלחי פירושה בדרך כלל: "היי!" במדינות מסוימות, היא מחליפה לחיצת יד. אם הנשיקה ארוכה למדי, היא יכולה להוביל לנשיקות נלהבות יותר בעתיד. לרוב, עם הנשיקה הזאת, אדם מזכיר לבן זוגו את אהבתו.

#4 נושבת נשיקה



מי אמר שנשיקה מתייחסת רק למגע פיזי? נושבת נשיקה היא הפגנה של מסירות דרך דיבור עם האהוב שלך מרחוק.

#5 נשיקת "הנעילה"



#6 נשיקת המלאך




נשיקה זו נקראת גם "הנשיקה של אמא", כי היא מעידה על טיפול ומסירות לאדם.

7# נשיקת האף



נשיקת אף או נשיכת אף עדינה היא דרך מעניינת למשוך את תשומת הלב של בן הזוג שתמיד גורם לחיוך. חוץ מזה, זו דרך טובה להתנצל בלי להגיד מילה ולשכוח את כל הרגשות הפגועים.

8# נשיקת המצח



נשיקה זו נקראת גם "הנשיקה של אמא", כי היא מעידה על טיפול ומסירות לאדם.



#9 נשיקת האוזן






האוזן הוא אחד האיברים הרגישים ביותר. אבל נשיקות אוזניים כאלה יכולות להיות בקלות מתקתק עבור אנשים מסוימים. זו הסיבה שהנשיקה הזאת משמשת בכדי לגרום צחוק או לעודד מישהו למעלה.

#10 נשיקת האוזן (סוג נוסף)






וזו סוג של נשיקה המכילה רק קונוטציות אינטימיות עבור רוב האנשים כיוון שהיא מכוונת לאזור האוזן . נשיקה כזו היא אחת הנשיקות הרומנטיות ביותר המשמשת לעתים קרובות כהקדמה לפעולות נלהבות יותר.

#11 נשיקת היד





זו אחת הנשיקות הקדומות ביותר המפגינה כבוד והערצה.
על פי מסורות ישנות, רק אם הגבר מבוגר מהאישה הוא יכול להרשות לעצמו לגעת בידה בשפתיו. במקרים אחרים, אדם שרוצה לנשק אישה על ידה צריך לכופף את ברכו. נשיקה יכולה להיות גם מלווה כמחמאה.
נשיקת יד היא נימוס אבירות אמיתי, כי בקושי ניתן למצוא כיום. וזה חבל כי נשיקות כאלה יכולות לעשות רושם חזק על אישה ואפילו על הנשים הסמוכות.

12# נשיקת הצוואר





החלק הקדמי והצדדי של הצוואר רגישים מאוד. לכן זוגות הנמצאים בקשר קרוב ואינטימי מעדיפים נשיקות כאלה. ולפעמים נשיקה כזאת היא רק הקדמה.

#13 "נשיקת הערפד" או "היקי"





היקי הוא סימן אדום קטן. זו תזכורת לא רק לאדם אלא גם לאנשים שמסביב. דרך אגב, סימני השפתון שהנשים משאירות יכולות גם להיות מזכרת לאהבה: מרגישים שהאדם הזה נמצא במערכת יחסים.

#14 נשיקת השפתיים




מדובר בסוג של נשיקה שבה בן הזוג "משתמש" רק בחלק אחד משפתיו (התחתון או העליון). זוהי נשיקה של אנשים מאושרים שהם באמת מאוהבים ויש להם תוכניות משותפות לעתידם.

#15 נשיקת האסקימואים




זו לא ממש נשיקה אבל צורה חמודה של הבעת אהבה. בנשיקה של אסקימואים, השותפים משפשפים את אפיהם קדימה ואחורה.
יש אמונה כי נשיקה כזו הופיע בקרב אנשים שחיו באקלים קר. הם שפשפו את אפיהם כדי למנוע כוויות קור על שפתיהם. בנוסף, בכמה מדינות אפריקניות, מחווה כזו היא חלופה ללחיצת יד.

#16 השפתיים התחתונות




זו אחת הצורות של נשיקה צרפתית שבה אחד השותפים בעדינות נושך את שפתו של האחר. נשיקה כזו מספרת על אופי בררני ותשוקה פנימית שיכולה להתפרץ.

#17 נשיקת ואקום




יש עצה בספר על הנשיקה הזאת: "כאשר השפתיים שלך מתעייפות, תחליש את הנשיקה שלך". אל תקרע את השפתיים שלך מהשותף שלך באופן בלתי צפוי, כי זה עלול לגרום לך "למחוא כפיים ". (רעש ואקום)
זוהי נשיקה חזקה מאוד ששואבת הרבה מאמץ ומשאירה מאחוריה עייפות נעימה.

18# מגע גופני




זו אחת מסוגי הנשיקות הנפוצים ביותר, וכמו כן, המאוזנים. היא די חזקה ונלהבת למדי, והיא עשויה לשמש למצבים בהם אתם נפגשים או נפרדים. אם תתנשקו כך בפומבי, אנשים לא יהיו נבוכים.
כמו כן, חשוב שהגוף שלכם יהיה קרוב זה לזה. אגב, זוגות שמתארכים זמן רב ומבינים זה את זה מעדיפים נשיקות כאלה.

דרך: Bright Side©

לחיפוש משפטים ברשת:





אלו הן 18 סוגי הנשיקות שקיימות בעולם וזה מה שהן באמת אומרות על הרגשות האמיתיים שלכם! אלו הן 18 סוגי הנשיקות שקיימות בעולם וזה מה שהן באמת אומרות על הרגשות האמיתיים שלכם! Reviewed by lior on יוני 26, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.