אל תדאגי, את לא לבד בעולם














אל תדאגי, את לא לבד בעולם. אני בטוח שבורא עולם פותח לכבודך שולחן בכל שישי בגן עדן סביב מלאכים ורק מברך אתך - הוא, האוהבים שלך והשותף שלך,
זה שלקח על עצמו אחריות להביא אתך עם חיוך אל המלחמות שלך, אותו אחד שהבין שאת לא בובה בחלון ראווה - את אישה, את טהורה ואת כמו שיר טוב ברגע של חולשה.

שימי זין על דרך המלך, על השביל הזה שהשלט בכניסה שלו זה
"לפי הספר", שימי זין על להיות נורמלית, טובה, תמימה ומתוקה - תהיי מעצבנת, תהיי חופרת, תהיי סקרנית ומשוגעת. תהיי חיילת, אבל לא מדוגמת, תהיי יצירה יוצאת דופן, תהיי פילטר שלא עולה כסף, תהיי שקופה, אבל לעזאזל - תהיי כבר משהו שאת כן אוהבת.
החיים קצרים, יום אחד לא תהיי כאן, אז תפסיקי "להזמין" אויבים בתחפושת של שקרים.
יום אחד, את לא תספיקי להגיע אל נקודת הסיום ושם לתת את הדין והחשבון על זה ששכחת להסיר את התחפושת עוד מ-"פורים" שעבר, ואני מבין, אני מבין שהסביבה היא הפסיכולוג הכי רשע בעולם. אל תלחמי בזה, פשוט תהיי את, תהיי בבגד-ים כי את רוצה, תעלי "סטורי" מתי שמתחשק לך גם אם יעירו לך על זה, תתייגי את כל העולם בשטויות שלך ותצחקי כל עוד יש לך שיניים - אין לך מושג כמה זה עולה היום, אין לך מושג, ואת, אלוהים תפר לך את החיוך הכי יפה בעולם, אז תנצלי אותו.
יש לך טעם מורכב בשירים, פעם את "טונה", פעם את "אייל -גולן" ולפעמים את יכולה להיות הארד-קור מבלי להבחין, כי אין לך טעם מועדף - זה פשוט השיר המושלם עבור המצב "המחורבן" שאת נמצאת בו.
אל תחכי עם הכרטיס ביד, פשוט תעלי על הרכבת, כי הרבה ינסו לעקוף אותך בדרך, גם אנשים שהם לא זרים לך. תזהרי לעשות להם מקום. 

כולנו צמאים, כולנו רוצים דגדוגים אוהבים, נשיכות קטנות, בן-אדם אוהב, כזה שיעביר לנו יד על המצח, יחבק אותנו ויגיד לנו שאנחנו התפאורה היחידה בעולם שלו, ואני יודע שהוא נמצא שם, פשוט אל תשתני - תהיי את, אין דבר בעולם שמשתווה לתחושה הזאת.
תהיי חנונית, תהיי תולעת, תהיי לא פוטוגנית -
שטות של חסרי בטחון, רק תפסיקי להיות משהו שאת לא.
קחי אוויר, קחי ממנו כמה שאת יכולה, קחי ממנו כל עוד הממשלה לא דורשת עבורו תשלום חודשי, ואני לא אתפלא אם גם זה יגיע.
Adam Kahlon - מוזמנים לשתף
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


אל תדאגי, את לא לבד בעולם אל תדאגי, את לא לבד בעולם Reviewed by lior on אפריל 02, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.