8 דברים שגבר יעשה רק עבור האישה שהוא באמת אוהב


אהבה מגיעה בצורות רבות ושונות אך בדרך כלל נשים נוטות לבטא זאת בצורה שונה מגברים. כשגבר מתאהב באישה הוא מתנהג אחרת לגמרי מאשר כשהוא עם מישהי שהוא פשוט רואה כסטוץ. אך מכיוון שלנשים יש גישה שונה לחלוטין לאהבה, הן לרוב מתגעגעות לסימנים העיקריים לכך שהגבר שלהן באמת מאוהב בהן.
אם את גם מבולבלת ואינך יכולה לדעת אם הגבר שלך באמת אוהב אותך, הנה 8 הדברים שהוא היה עושה רק אם הוא מאוהב בך באמת:



הוא מקשיב לך

גברים מושווים לרוב לילדים קטנים והשוואה זו אינה רחוקה מהאמת שכן הם רק שמים לב לדברים שהם נלהבים מהם. זו הסיבה שלעתים קרובות הם נוטים לנמנם בכל פעם שמישהו מתחיל לדבר על דברים שלא אכפת להם מהם. עם זאת, אם הוא באמת מאוהב בך, אין דבר שהוא אוהב יותר מאשר להקשיב לקול שלך, לדבר איתך על הדברים הכי לא משמעותיים ופשוט לבלות איתך זמן איכות כי את חשובה לו. והוא לא סתם נוכח, הוא באמת מקשיב למה שיש לך להגיד ומקדיש לזה תשומת לב.


הוא מתווכח איתך

כן, הבנת את זה נכון, אם הוא מתווכח איתך, זה אומר שבאמת אכפת לו. מריבות אינן רק סימן של מערכת יחסים שהולכת לצדדים, אלא גם סימן של עניין ומסירות לפתור את הבעיות שמטרידות את שניכם. אם הוא מתווכח איתך מדי פעם, זה אומר שהוא רוצה לעבוד על מערכת היחסים שלך ולהפוך אותה לטובה כך שתוכלו שניכם ליהנות ממנה באופן מלא, מבלי לדאוג לבעיות העבר.

האושר שלך הוא הדבר החשוב ביותר עבורו

אם הגבר שלך באמת אוהב אותך, הוא יקריב כל מה שהוא צריך רק כדי לראות אותך מאושרת ומרוצה. הוא היה משנה את התוכניות שלו, הולך לאן שהוא לא רוצה ללכת ולעשות את הדברים שאת אוהבת לעשות אם זה מה שצריך כדי לשים חיוך על הפנים שלך. זו הדרך שלו להראות לך את אהבתו וחיבתו ושאת תמיד באה ראשונה.

הוא מוכן להילחם למענך

ואנחנו לא מתכוונים לדבר זה פשוטו כמשמעו, אלא באופן פיגורטיבי. הוא מוכן לטפס על ההר הגבוה ביותר ולשחות בנהר הכי עמוק רק כדי להיות איתך ולזכות באהבה שלך. הוא כל כך אוהב אותך עד שהדבר הכי קשה לו לדמיין הוא לאבד את האהבה שלך, וזו הסיבה שהוא מוכן להילחם קשה כדי לא לתת לזה לקרות.

 הוא גאה בך ובכל מה שהשגת

אם גבר מאוהב באמת באישה, הוא מרגיש שמח וגאה בה בכל הישג כאילו זה היה משהו שהוא השיג גם כן. הוא מעולם לא יכול היה לראות בה תחרות או להרגיש קנאה בה כיוון שהוא באמת מאוהב בה.

הוא אוהב בך הכל

כשגבר מאוהב באישה הוא אוהב הכל בה ואין שום דבר שיכול לשנות את דעתו. אפילו כשאת ביום הגרוע ביותר שלך, עם כאב קר ופיג'מות רחבות, הגבר שלך יעריך אותך ויחשוב שאת הדבר הכי יפה בחיים. הוא יגרום לך להרגיש יפה ונוחה, למרות איך שאת נראת כרגע, כי הוא אוהב אותך בגלל מי שאת ולא איך שאת נראת.

הוא נהנה לבלות עם החברים והמשפחה

אם גבר מאוהב בך הוא יודע שהחברים והמשפחה שלך חשובים לך, ולכן הוא רוצה לבלות איתם כי הוא יודע שזה משמח אותך. הוא מכבד אותם ומעריך את החברה שלהם מכיוון שהוא יודע שהם חלק מכריע ממי שאת.

הוא נפתח בפניך לחלוטין

גברים רגילים להיות החזקים, אף פעם לא מראים את רגשותיהם, לעולם לא מביעים את הפחדים והפגיעויות שלהם. אבל כשגבר מתאהב, הוא לא חושש מלהראות את הצד הפגיע שלו, מראה לך שאכפת לו ושהוא מפחד לאבד אותך. הוא ישפוך את ליבו ואת נפשו וימסור לך אותם, בתקווה שלא תמעכי אותו כי הוא באמת, בטירוף, מאוהב בך עמוק.
8 דברים שגבר יעשה רק עבור האישה שהוא באמת אוהב 8 דברים שגבר יעשה רק עבור האישה שהוא באמת אוהב Reviewed by lior on ספטמבר 04, 2019 Rating: 5

6 תגובות:

  1. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעובר עלי, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, רק ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמר את מערכת היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק
  2. כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור כמה אנשים שאמרו שזה בלתי אפשרי. שמי אהה ואני מישראל. אבל אני עובר לשיקגו בארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי כשאיבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את הבית כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים של משפחתי. שלה ושל הילדים שלי באותו רגע. אף אישה לא תומכת בי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודעת שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה מאוחר יותר כל כך הרבה חברים אבל עדיין הם לא התקשרו אליי, עד שיגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי שהסביר לי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על איש גדול שעזר לו להשיג עבודה טובה בקוקה קולה והוא אמר לי שהוא אשף קסמים אבל אני אדם שלא מאמין באיות אבל החלטתי לנסות את זה ודראלבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים האלה של ארוחות. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה טוב מה שהוא ביקש ממני. דראלבה דאג שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של דראלבה. אשתי התקשרה אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי ואל הילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשר אלי חבר ששלח לי מכתב הוקרה, עכשיו אני המנהל של פרגון בארה"ב. אני מייעץ לך אם יש לך בעיות שלח הודעה למייל הזה: dralaba3000@gmail.com או WhatsApp אותו בטלפון +1(425) 477-2744 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק
  3. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  4. שלום חבר נפגעתי ושברתי לב כאשר קרה בעיה גדולה מאוד ביני לבעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט בגין גירושין. הוא אמר שהוא מעולם לא רצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי וילדי עוברים כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, לאחר התחננות רבה, אך ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל החלטה ומעולם לא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרך חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפש את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שאוכל להחזיר את בעלי הייתה לבקר בכישוף, כי הוא באמת עשה את זה. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא לעקוב אחר עצתו. לאחר מכן הוא מסר לי את כתובת הדוא"ל של זורק האיות בו ביקר. ד"ר אפאטה. למחרת בבוקר שלחתי דואר אלקטרוני לכתובת שהוא נתן לי, וגרד האיות הבטיח לי שאחזיר את בעלי ביומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה !! מעולם לא האמנתי בזה, אז הוא דיבר איתי ואמר לי את כל מה שהייתי צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי בשבע החודשים האחרונים התקשר אלי כדי ליידע אותי שהוא יחזור. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ועל ילדי. ואז מאותו יום הקשר שלנו היה חזק מבעבר, בעזרת זורק איות גדול. אז אני אעצה לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלבה בדוא"ל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר ב- WhatsApp ו- Viber עם המספר הזה: +1 (425) 477-2744 .......

    השבמחק
  5. שלום חברים, זה כספי העדות שלי, אני אחד מאותם אנשים שאמרו, "לעולם לא אתקשר למדיום או קוסם או משהו" כדי לעזור לי לפתור את הבעיות שלי - לפחות את כל בעיות האהבה שלי, אבל יש לי עד לנקודה שבה ידעתי שאני צריך קצת הדרכה, ושמח שמצאתי את האיש הזה בשם DR WAVA. כשכמעט איבדתי את שמואל באחד מאירועי הקרבות המטופשים (הוא נפרד ממני), חשבתי שאיבדתי הכל. אני בוכה כל היום ואני חושבת שזה לעולם לא יחזור אליי שוב. קראתי כל כך הרבה עדויות על כישוף אהבה של ד"ר WAVA, איך הוא עוזר להחזיר פילגש לשעבר. אני שולחת לו מייל במהירות וגם מחזירה את כישוף האהבה שלי לבעלי תוך 48 שעות כאשר נעניתי. וכשהייתי מיואש, הוא לא ניצל אותי. עשית שירות טוב מאוד לאדם שנזקק ממש. אני לא יודע איך עשית את זה או איך הקסם הזה עובד, אבל כל מה שאני יודע זה שזה עובד !! דוד, בעלי ואני מאושרים יחד, ואני תמיד אהיה אסיר תודה לד"ר WAVA, שלח לו מייל לכל סוג של עזרה, הוא מאוד מסוגל ואמין לעזור במייל: drwava3@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ וב-viber: (+66992602953), אני מאחל לך כל טוב.

    השבמחק
  6. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד למשנהו עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בזמנים של צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+22958359273), תודה

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.