5 סימנים שהאקס שלך מתחרט על זה שנפרדתם




לא כל גבר שנפרד מחברה שלו שמח עם ההחלטה שהוא עשה.
חלקם מצטערים אפילו כשזה נגמר.
.רוצה לדעת אם האקס שלך מצטער? תמצאי את זה כאן!

רק בגלל שהאקס שלך נפרד ממך, זה לא אומר שזה כבר מאחורי שניכם.
לפעמים גם אם את התגברת על זה והמשכת הלאה,
יכול להיות שהוא לא.
כן, את קוראת את זה נכון. 
גם אם הוא היה זה שסיים את הקשר, 
יש סיכוי עצום שהוא מרגיש צער שאיבד בן אדם כמוך.

אז אם האקס שלך מתחיל להתנהג מוזר סביבך בזמן האחרון,
יכול להיות שהוא תחת השפעה של דבר מדהים שנקרא
"חרטת פרידה"

הנה כמה סימנים שיגידו לך אם הוא באמת מתחרט:




1. הוא שואל את החברות שלך עלייך
פעם לחברות שלך היו חיים שקטים.
עד שהאקס שלך החליט להתחיל לשלוח להן הודעות פרטיות
במטרה לשאול עלייך ולברר פרטים.

החברות המופתעות כמובן שלא שכחו לעדכן אותך בזה.
זהו אחד הסימנים הנפוצים ביותר שהוא מצטער על זה שהוא נפרד ממך.
ואם זה מצלצל נכון לך בשלב זה,
 ודאי שאת אומרת לחברות שלך לא לתת לו שום עדכונים עלייך.
אם הוא באמת רוצה לדעת פרטים עלייך,
הוא צריך לבלוע את הגאווה שלו,
 לגדל ביצים, 
ולשאול אותך ישירות. אם הוא לא יכול לעשות את זה, הוא לא מקבל כלום.





2. הוא ממשיך לשמור על קשר עם המשפחה שלך

אם הייתם הרבה זמן יחד, 
רוב הסיכויים שהוא פיתח מערכת יחסים קרובה עם בני המשפחה שלך. 
עכשיו, אם הוא באמת סיים איתך, 
הוא היה מסיים עם כל האנשים הקרובים אליך גם כן.

אבל אם הוא עדיין שומר על קשר עם כל אחד מבני המשפחה שלך, 
רוב הסיכויים שזה בגלל שיש לו עדיין רגשות עלייך.
אם הוא היה בקשר איתם לאחרונה, שואל עלייך, 
זה סימן בטוח כי הוא מצטער שנפרד ממך ומקווה לתקן את זה.





3. הוא עוקב אחרייך ממשתמשים מזויפים באינסטגרם/פייסבוק

כן, לעיתים נדירות הוא מגיב לך, ולא שולח הודעה פרטית בכלל, 
אבל הוא לא שוכח לבדוק אם העלת תמונה או סטורי, ולפרגן בלייק. 
הוא נותן לך רמז עדין שהוא מצטער על שנפרד ממך 
ושהוא רוצה אותך.

את יכולה להגיד לו "כן" ולתת לו הזדמנות שנייה או לשיר לו שיר טיילור סוויפט,
 "אנחנו אף פעם לא נחזור להיות ביחד". הבחירה שלך.





4. הוא מתקשר ומסמס לך כשהוא שיכור

לפעמים, את לא יכולה לסמוך על התנהגותו של בחור מפוכח.
זה בגלל שהוא מצליח יפה מאוד לשמור על הרגשות שלו, אבל לא תחת השפעת אלכוהול.

אז כשהוא מפוצץ את הטלפון הנייד שלך עם הודעות טקסט כשהוא שיכור, 
מתנצל על זה שהוא היה החבר האידיוט שלך, 
את לא צריכה עוד רמז: הוא מצטער על שעזב אותך!





5. הוא מופיע בפנייך עם הפתעה
אם את מוצאת אותו לעתים קרובות סביב אזורים שאת נמצאת בהם:
חדר כושר, עבודה, השכונה שלך, וכו'
והוא מתחיל לפתח שיחה או להביא לך כמה דברים (פרחים, שוקולדים וכו')
זו הדרך הפשוטה שלו להראות לך שהוא מצטער שנפרד ממך והוא רוצה אותך בחזרה .



via: yourqueen

--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


5 סימנים שהאקס שלך מתחרט על זה שנפרדתם 5 סימנים שהאקס שלך מתחרט על זה שנפרדתם Reviewed by lior on אפריל 20, 2018 Rating: 5

18 תגובות:

  1. מי שקורא עדות זו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה לאנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי אפרים אביג'ה ואני מירושלים, אבל אני עוברת לגליל עם אשתי. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה יפה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לטפל טוב בעצמי ובמשפחה. אותה וילדיי באותה תקופה מסוימת. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה. אני מנסה לדבר עם חברתה ומשפחתה אבל אני עדיין יודע שמישהו יכול לעזור לי ושלחתי את הבקשה אחר כך לכל כך הרבה חברות, אבל עדיין אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. . כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעזר לו להשיג עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שזה קסם גלגולי, אבל אני אדם שמעולם לא מאמין בכישוף אבל החלטתי לנסות ויצרתי איתו קשר דרך doctorosagiede75@gmail.com. הוא הורה לי והראה לי מה לעשות בשלושת הימים האלה של השקת הכישוף. עקבתי אחר כל ההוראות ועשיתי את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. Drosagiede דאג שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי העבודה הנפלאה Drosagiede. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אלי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשרה חברה ששלחתי את מכתב התודה שלי, עכשיו אני מנהל החברה למופת כאן בארצות הברית. אני ממליץ שאם יש לך בעיות כמו להחזיר את האקס שלך או לרפא אותך ממחלות כמו HIV וסרטן, שלח הודעה למייל זה: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp +2349014523836 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובנים מאליהם וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק
  2. ברכות העונה לכל החברים שלי, אני רוצה לחלוק את העדות הנפלאה שלי על איך שהחזרתי את בעל חיי בחיים, אני רוצה להגיד לאנשים בעולם שיש גלשן כישוף אמיתי ברשת והוא חזק ואמיתי, שמו הוא באבא אוסגיד, הוא עזר לי לאחרונה לאחד את מערכת היחסים שלי עם הבעל שלי שזרק אותי, כשיצרתי קשר עם באבא אוסגיד הוא הוציא לי כישוף אהבה, ובעל שלי שאמר שהוא לא קשור אלי שוב קרא לי ו התחיל להתחנן אליי. לכל מי שקורא מאמר זה וזקוק לכל עזרה ויסמן יכול להציע גם כל סוג של עזרה כמו איחוד מחדש של זוגיות וזוגיות, ריפוי של כל סוגי המחלות, תיקי בית משפט, איות הריון, אנחנו עכשיו מאוד שמחים עם העצמי שלנו. ויסמן גורם לו להבין כמה אנחנו אוהבים וצריכים אחד את השני. האיש הזה אמור להיות טוב ויפה. הוא יכול גם לעזור לך לתקן את מערכת היחסים השבורה שלך. היה לי בעלי בחזרה! זה היה כמו נס! אין ייעוץ לנישואין ואנחנו מצליחים מאוד בחיי האהבה שלנו. צור קשר עם האיש הגדול הזה אם אתה נתקל בבעיה כלשהי עם פיתרון מתמשך באמצעות דוא"ל: doctorosagiede75@gmail.com או WhatsApp בטלפון +2349014523836 ו- viber בטלפון +2349014523836

    השבמחק
  3. הופרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה שום תקשורת בינינו. המליצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר לשכוח מנישואין ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול עד שקראתי המלצה באינטרנט על האופן שבו דריגבינוביה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לסיים גירושין ולהחזיר את אהובם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. עלי ליצור קשר מיד עם דריגינוביה כעבור מספר דקות. הוא ענה לי ונתן הוראות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת כעבור יומיים לאחר הטקס, הכישוף משנה את חיי סביב בעלי שלא תקשר איתי יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בבכי והתנצלו שזו עבודתם של השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה ולכן אני סולח לו. עכשיו הנישואין שלי נמצאים כעת באיזון. דריגינוביה ריטואל עבד נהדר ונישואיי חזקים יותר מבעבר, ושום דבר אינו יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר תקווה עד שקשרתי עם דריגינוביה, האיש האמיתי שעזר לי להחלים את הנישואין השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואין שלך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא או אותה יאהבו אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הכישוף של דריגבינוביה היא הפיתרון והתשובה לבעיה שלך, whatsapp: +12162022709 Viber: +2349071864129 צרו איתו קשר עוד היום על ידי שלח דוא"ל אל doctorigbinovia93@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את בן / בת הזוג שלך

    השבמחק
  4. אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בקסמי אהבה או כישופים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר ALABA היה ממש עוצמתי, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, מאהבים וכסף קסם, קסמים או קסמים לצורך עבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי והגיע אלי והתנצלתי שהכל הוסדר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר ALABA פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם להעביר לו WhatsApp בכתובת +2349039885856.

    השבמחק
  5. אני כל כך אסיר תודה ל DR WALE, על שהבאתי את בעלי שעזב אותי לאישה אחרת, באותו הרגע שבעלי עזב אותי חשבתי שאיבדתי הכל עד שחבר שלי נתן לי DR WALE, קשר וואטסאפ, שלחתי לו הודעה וסיפרתי לו הכאב שעברתי אז הוא אמר לי שהכל יהיה בסדר שאם תהיה לי האמונה ואאמין בו שהקסם בוודאי יעבוד בשבילי ובעלי בטוח יחזור הביתה והוא אמר לי מה לעשות עשה זאת, כך שהדברים האלה בוצעו תוך ימים, מאוחר יותר בעלי חזר הביתה ומתחנן לסלוח לי, אני כל כך שמח ותודה ל- DR WALE, אם אתה זקוק לעזרה של DR WALE תוכל להתמיד בו: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 או דוא"ל: drwalespellhome@gmail.com

    השבמחק
  6. שלום חברים, שמי איזבלה איתן מישראל, אני רופא על ידי מנתח מקצועי, אני בן 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתיים כיצד שיקמתי את אהבתי לשעבר תוך יומיים לאחר שנרות חולקים תפילת איות אהבה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה עכשיו לרפא לב שבור ולשחזר מערכת יחסים של אהבה אבודה תוך יומיים. השהות שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי שהוא יחזור לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא יחזור כל כך כי היו לנו שני ילדים קטנים ביחד ואני כל כך אוהב אותו שאני לא יכול בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמית שלי לעבודה, היא החבר הכי טוב שלי והיא יעצה לי לפנות למגה אהבה כתיב שתוכל לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שמעולם לא חשב שאיית אהבה קיימת או יכולה לעבוד, לא היה לי בחירה אלא לנסות, שלחתי מייל "לכתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שנתנה לי וכמה כספים לאחר שקיבלתי תשובה. ד"ר אלאבה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, לא הייתה בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי מקרוב אחר כל ההנחיות שלו מה לעשות בבית שלי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אלאבה שידר קטע איות של אהבה ולמרבה ההפתעה, היום השני היה בסביבות 06:00. בעלי התקשר אלי בטלפון הנייד שלי, הופתעתי כל כך כי בעלי סירב להתקשר אלי ולא שלח לי הודעת טקסט במשך שלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר כדי להתנצל בפניי והוא אמר שהוא יתקשר תחזור הביתה לבקר אותי ואת הילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אליי, הוא התרגש הוביל אותי והתקשר אליי כל יום, היום הוא התקשר לאלינטה לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כשותף אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. הַרבֵּה. אני כל כך מאושר ועד היום התחלנו לחיות באושר יחד כמשפחה אחת. תודתי העמוקה מגיעה לד"ר אלאבה על כוחותיו המחוננים לשקם את הנישואים השבורים ולהשיב בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיית תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dralaba3000@gmail.com) או שאתה יכול ליצור איתו קשר דרך הוואטסאפ / ויבר שלו עם מספר הטלפון שלו: +2349039885856

    השבמחק
  7. חשבתי יותר מדי על עצמי בשביל בעלי שעזב אותי לאישה אחרת. שניהם התרחקו ממני לא יכולתי יותר ליצור קשר עם בעלי ממש דאגתי ולא יכולתי לפתור את מצבי בעצמי, אז החלטתי לחפש באינטרנט שם מצאתי הרבה המלצות טובות על ד"ר איגבינוביה ויצרתי איתו קשר ו סיפר ​​לו מה קורה לי והוא אמר לי לא לבכות או לדאוג יותר. ד"ר איגבינוביה עזר לי בכישוף וודו שגרם לבעלי לחזור אלי ולהתחנן לרחמים, אז אנחנו שוב ביחד. אם יש לך בעיות בנישואין או במערכת היחסים שלך, האמן לי שד"ר איגבינוביה הוא האיש הטוב ביותר לבקש עזרה ווטסאפ +12162022709 Viber: +2349071864129 צור איתו קשר עוד היום בדוא"ל doctorigbinovia93@gmail.com תאמין לי רק שלושה ימים תראה את התוצאה. .......

    השבמחק
  8. אני רוצה לחלוק את העדות הנפלאה שלי איך החזרתי את בעלי, אני רוצה גם לנצל את ההזדמנות כדי להודות לד"ר איגבינוביה על עבודתו הנהדרת, הוא קוסם עוצמתי אמיתי. לאחרונה הוא עזר לי לאחד מחדש את מערכת היחסים שלי עם בעלי שזרק אותי אחרי שהתגרשנו במשך שלוש שנים אז יצרתי קשר עם דריגבינוביה והסברתי לו את המצב שלי אז הוא אמר לי לא לדאוג יותר, והוא עשה קסם אהבה שבעלי יחזור ו זה עבודה בדיוק כמו שהוא אמר לי תוך שלושה ימים בעלי שאמר שאין לו שום קשר איתי שוב התקשר אלי והתחנן שאקבל אותו בחזרה. אז בבקשה לכל מי שקורא את המאמר הזה וזקוק לעזרה, דריגבינוביה יכולה גם להציע כל מיני עזרה כמו איחוד נישואים ומערכות יחסים, תרופה לכל מיני מחלות או תביעות משפטיות והריון, אני מאוד שמח על השמחה שיש ל-Dr.igbinovia להכניס שוב לנישואים שלי. Dr.igbinovia גורם לו להבין כמה אני אוהב אותו. האיש הזה אמיתי וטוב מדי הוא גם יכול לעזור לך לתקן את מערכת היחסים השבורה שלך החזרתי את בעלי זה היה כמו נס בלי שום ייעוץ נישואין, צור קשר עם האיש הנהדר הזה אם יש לך בעיות כלשהן עם פתרון מתמשך באמצעות דוא"ל doctorigbinovia93@gmail.com
    WhatsApp: +12162022709
    Viber: +12066713285

    השבמחק
  9. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף חזק שהטיל ד"ר אלאבה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך לפנות לשחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: dralaba3000@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך ה-Viber/Whatsapp שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק
  10. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  11. שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    השבמחק
  12. היי חברים, אני נעמי סמואל, אני חדשה כאן אני לא יודעת איך הדברים עובדים כאן, אבל קראתי כאן תגובות טובות ואוסיף קצת מהחיים שלי כי זה יהיה שימושי עבור רבים. אנחנו כאן, מחפשים תשובות ומערכות יחסים לפתרון בעיות. הייתי במערכת יחסים עם סמול ארבע שנים, הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו, אבל הכל היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי לבעלי, ביקשתי ממנו על כל מה שהבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה של מערכת היחסים שלי עם עמית לעבודה והיא הציעה לי לפנות אל מטיל אהבה שיוכל לעזור לי לעשות כישוף אהבה כדי לקבל גבר הביתה, אבל אני אישה שמעולם לא האמינה בקסם, היה לי אין ברירה, ניסיתי, יצרתי קשר עם מטיל כישוף והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר תוך שלושה ימים, האקס שלי יחזור אליי תוך שלושה ימים, ד"ר אפטה זרק כישוף באוויר ו כל קסם כתיב אחר שלו למקדש בשמי באמצע הלילה. באופן מפתיע, היום השני היה בסביבות הצהריים. 16.00 קיבלתי טלפון ממספר לא ידוע, בעלי לשעבר התקשר אליי, כל כך הופתעתי שעניתי לטלפון שלי, כשראיתי שזה בעלי, הייתה לנו שיחה ארוכה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מצטער . כי הכל היה לא בסדר, הוא אמר שהוא רוצה שאחזור אליו כדי לאהוב אותי כל כך הרבה יותר. כל כך שמחתי והלכתי אליו, איך התחלנו לחיות יחד באושר עד היום. מאז, הבטחתי לחלוק את החדשות הטובות שלי עם משחקי אהבה שעובדים בצורה מושלמת ללא תופעות לוואי. יש לי כוונה חזקה שמישהו שאני מכיר שיש לו בעיות בזוגיות יכול להועיל לאדם כזה בכך שהוא מפנה אליו את בודק האיות האמיתי והחזק היחיד שעזר לי לפתור את בעיית הנישואים שלי. email:drapata4@gmail.com אתה יכול לשלוח לו אימייל אם אתה צריך עזרה במערכת היחסים שלך אתה יכול לפנות אליו ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: (+66 81 302 8552)

    השבמחק
  13. לאחר שנים רבות של נישואים בעלי מגיש בקשה לגירושין בגלל המזכירה החדשה שלו שהתקבלה לעבודה לפני כמה חודשים. האישה הזו הפנתה את בעלי נגדי וכל משפחתו וכולנו היינו מבולבלים איך היא עשתה את זה. חמותי התקשרה לבעלי מספר פעמים לבוא לפגישה המשפחתית על בסיס קבוע, אבל הוא תמיד סירב. הוא אמר שהוא היה עיוור כל השנים האלה ועכשיו הוא רואה שאני לא האישה בשבילו אחרי 5 ילדים. אני בבית של אמא שלי עם הילדים שלי כבר 3 חודשים, רק לפני שבוע אחרי שחיפשתי עזרה לעצור את הגירושים ולהחזיר את בעלי אליי. מטיל הקסמים אמר שבעלי יחפש אותי בעוד 24 שעות שכל קשר מרושע שהמזכירה החדשה יצרה בינה לבין בעלי יישבר.
    בזמן שאני כותבת את התגובה הזו, בעלי מגיע לבית של אמי בבוקר ובערב כדי להתנצל, הוא פיטר את המזכירה. זה היה מזעזע שבעלי יעשה את זה לי ולילדים שלנו. תודה לכומר על טקס אהבה מושלם שהרס את התוכנית של המזכירה המרושעת והפגיש אותנו שוב. מאז מעולם לא נתקלנו בבעיות במערכת היחסים או בכל בעיה כלשהי. voodooconnect60@gmail.com  או +2348097014925 ב-WhatsApp כדי ליצור קשר עם וודו אדון כדי לעזור לך למצוא פתרונות ולפתור כל סוג של בעיה שפוקדת אותך.

    השבמחק
  14. אני רק רוצה לנצל הזדמנות נוספת להעיד מה שוב עשה עבורי ה-Voodoo Lord הנהדר הזה. כשפניתי אליו לראשונה הוא עזר לי להחזיר את השלווה, האהבה והאושר לנישואין שלי בכך שהכניס אותי להריון וגם גרם לבעלי להפסיק לבגוד ולהתחיל להתנהג באחריות. ועכשיו הוא פשוט גרם לבעלי לקבל את הקידום הממושך שלו במקום עבודתו עם הטבות נוספות. עכשיו זו רמה נוספת של אושר במשפחה שלי בגלל מטיל הכישוף הנהדר, העוצמתי והיעיל הזה. פנו אליו עכשיו ובקשו ממנו עזרה בפרטי ההתקשרות שלו voodooconnect60@gmail.com תוכלו גם להשתמש בוואטסאפ + 234 8097014925... הוא מסוגל לעשות פלאים, הוא עשה לי פלאים שוב בפעם השנייה.

    השבמחק
  15. רוב האנשים בימינו סובלים וסובלים מכאבים במערכות היחסים השונות שלהם ובבריאותם מכיוון שקשה לוותר על האהבה האמיתית שלהם, לפעמים אנחנו מעמידים פנים שהכל בסדר אבל זה לא. כדי שיהיה לנו אדם אהוב, אנחנו גם מנסים למצוא שמחה ואושר דרך הקשר שיצרת במהלך השנים. וודו לורד כאן כדי לעזור לגוף שבור הלב והחולה עם הקסמים העוצמתיים שלו. הוא מסוגל לשקם חיי אהבה שנעלמו. איש הקשר שלו הוא voodooconnect60@gmail.com, Whatsapp +2348097014925. אני ממליץ לאנשים עם זוגיות או בעיות זוגיות וגם בריאות לפנות אליו בהקדם האפשרי. הוא גם עזר לאלה שהפניתי למצוא פתרונות לבעיות שלהם. הוא כל כך אמיתי וישר. אין לך מה להפסיד כשאתה יוצר איתו קשר, אז חפש את העזרה הזו עכשיו.

    השבמחק
  16. זו העדות שלי על עבודתו הטובה של אדם שעזר לי... שמי ליזי דסלר ואני בסיס בארה"ב. החיים שלי חזרו!!! אחרי 9 שנות נישואים, בעלי עזב אותי והשאיר אותי עם הילד האחד שלנו, הרגשתי שהחיים שלי עומדים להסתיים, והתפרקו. הודות למטיל כישוף בשם Prist Erzulie שפגשתי באינטרנט. ביום נאמן אחד, כשגלשתי באינטרנט, חיפשתי מטיל כישוף טוב שיכול לפתור את הבעיות שלי. נתקלתי בסדרת עדויות על מטיל הכישוף הספציפי הזה. חלק מהאנשים העידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, חלק העידו שהוא משקם את הרחם, חלק העידו שהוא יכול להטיל כישוף כדי לעצור את הגירושים וכן הלאה. הייתה עדות אחת ספציפית שראיתי, היא הייתה על אישה בשם גרייס, היא העידה על איך פריסט ארזולי החזיר את המאהב לשעבר שלה תוך פחות מ-72 שעות ובסוף עדותה היא שלחה את כתובת הדואר האלקטרוני של פריסט ארזולי. לאחר שקראתי את כל אלה, החלטתי לנסות את Prist הנהדר. פניתי אליו במייל והסברתי לו את הבעיה שלי. תוך 3 ימים בלבד, בעלי חזר אליי. פתרנו את הבעיות שלנו, ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. הכומר ארזולי הוא באמת איש מוכשר ומוכשר ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא איש נפלא... אם יש לך בעיה ואתה מחפש אדם אמיתי ומטיל כישוף אמיתי כדי לפתור את הבעיה עבורך. נסה את פריסט ארזולי הנהדר היום, אולי הוא יהיה התשובה לבעיה שלך. הנה איש הקשר שלו: pristbacasim@gmail.com תודה רבה פריסט Erzulie צור איתו קשר לגבי הדברים הבאים: (1) אם אתה רוצה את האקס שלך בחזרה. (2) אם תמיד יש לך חלומות רעים. (3) אתה רוצה להתקדם במשרד שלך. (4) אתה רוצה שנשים/גברים ירוצו אחריך. (5) אם אתה רוצה ילד. (6) [אתה רוצה להיות עשיר. (7) אתה רוצה לקשור את בעלך או אשתך להיות שלך לנצח. (8) אם אתה זקוק לסיוע כלכלי. (9) טיפול בצמחי מרפא 10) עזרה בהוצאת אנשים מהכלא (11) לחשי נישואים (12) לחשי נס (13) לחשי יופי (14) קסם רכוש (15) לחשי משיכה (16) לחשי עין הרע (17) לחש נשיקה ( 18) הסר לחשי מחלה פנה אליו עוד היום בכתובת: pristerzulie@gmail.com

    השבמחק
  17. אני רוצה לספר לכולם כאן איך DR apata שינה את גורלי. במשך כמעט חמש עשרה שנה עבדתי כמוכרת בחברת רכב ובקושי קיבלתי עמלה כדי לשלם את החשבונות בזמן שעמית מסוים בראש קנה בתים. הייתי מבולבל סביבה כי כולם קינאו בכמה עמלה היא עשתה. לא הבנתי מה לא בסדר כי הייתי טוב בעבודה שלי ולא היה שום דבר נוסף שהיא עשתה שעשה אותה שונה ובמשך כמעט חמש שנים לא יכולתי לאזור אומץ לבטא את עצמי בפניה. יום אחד כשהיא גירשה אותי, התחננתי בפניה שתיתן לי עצה והחלטתי ללמוד ממנה, אבל היא אמרה שאני יותר טוב בעבודה, מה שעוד יותר בלבל אותי כי ברור שהיא יותר טובה. לאחר שיחות רבות, היא הודיעה לי על ד"ר אפטה שביצע את כישוף הקסם שלה שהפך אותה ליוצאת דופן. היא נתנה לי את איש הקשר שלו וביקשה שאדבר איתו ואעשה כל מה שהוא מבקש ממני. עברו שבעה חודשים ורק קניתי את הבית הראשון שלי וחסכתי מספיק כסף כדי לשלוח את התאומים שלי לקולג'. הייתי שבור וחסר בית ולעולם לא הייתי מעלה על דעתי להיות בעלות על בית כל כך מהר. תודה ד"ר אפטה. בקש ממנו עזרה וברשותו אני משאיר את מספר הקשר הישיר שלו WhatsApp / Viber: (+22958359273) או אימייל: drapata4@gmail.com

    השבמחק
  18. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לה הכל, אז היא אמרה לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל מטיל כישוף, כי גם היא באמת עשתה את זה. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתה. לאחר מכן היא נתנה לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR apata. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהיא מסרה לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שהוא יחזיר לי את בעלי ביומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. אחר כך אני עושה אותם, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם Dr apata בדוא"ל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-VIBER עם המספר הזה: (+447307347648).

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.