10 סימנים שהגבר שאת רוצה לא באמת אוהב אותך ומחזיק אותך על ״אש קטנה״!


כולנו יודעים כמה התקופה הזאת בתחילת הקשר יכולה להיות מבלבלת. יש פרפרים, אין פרפרים, אולי היא משוגעת, אולי הוא מסתיר שהוא אוהב את ג’סטין ביבר. קשה לדעת.
נשים יקרות, גם אם כבר התאהבתן והוא נראה מושלם, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם. אם ההתנהגות שלו מבלבלת ומוזרה, יכול להיות שאתן מפרשות אותה לא נכון.
אז איך ורדה רז’יאל ז’קונט אומרת? אם הוא נכנס באחת הקטגוריות פה למטה, תזרקי אותו!

1. הוא נעלם לכמה חודשים, ואז חוזר כאילו לא קרה כלום.

מה קרה: הוא כתב לך או התקשר אליך, ואז נעלם לתקופה ארוכה.
מה את חושבת שזה אומר: הוא היה עסוק מידי כדי לכתוב לך. כנראה חטפו אותו והוא הצליח לברוח, או שהיה בכלא למרות שהוא חף מפשע. כמובן שהוא חשב עליך כל הזמן הזה.
מה זה באמת אומר: הוא תהה אם את עדיין בחיים ועדיין אוהבת אותו.



2. הוא מתחיל בשיחה, אבל לא ממשיך בה.

מה קרה: הוא התחיל בשיחה, ואז נעלם.
מה את חושבת שזה אומר: יש לו עניינים חשובים לטפל בהם. אולי הסוללה שלו מתה, אולי ציפור עברה וגנבה לו את הטלפון, אולי בכלל חטפו אותו חייזרים. אבל הוא בטוח רוצה לדבר איתי.
מה זה באמת אומר: הוא רק רצה שתיזכרי בו למקרה שאת במצב רוח טוב וכבר שכחת מה היה ביניכם בעבר.



3. הוא לא מנסה להעביר את הקשר משלב ההכרות האינטרנטית לפגישה אמיתית.

מה קרה: הכרתם באינטרנט, דיברתם המון, והוא עדיין לא מציע להיפגש.
מה את חושבת שזה אומר: הוא מאוד ביישן, וחושש שתגידי לו לא. הוא מפחד מהרגשות שלו, או שהוא לא מוכן עדיין לפגוש בחורה מדהימה כמוך. אבל הוא בטוח יציע מתישהו.
מה זה באמת אומר: הוא לא רוצה להיפגש. הוא רוצה לדבר עם מישהי, אבל לא בחיים האמיתיים.


4. הוא משתמש בך בצורה צינית.

מה קרה: נהניתם ביחד, ואז הוא נעלם.
מה את חושבת שזה אומר: הוא צריך זמן לעכל שיש לו אוצר כמוך. הוא בודק את הסבלנות שלך, או שאולי יש לו לחץ בעבודה ואין לו זמן כרגע. אבל מחר, אולי מחרתיים, גג גג שבוע הבא, הדברים יחזרו להיות טובים.
מה זה באמת אומר: הוא לא רוצה להמשיך בקשר. הלאה.


5. הוא רוצה רק להתחרות בגברים אחרים.

מה קרה: הוא מופיע רק כשגברים אחרים מעוניינים בך.
מה את חושבת שזה אומר: הוא מקנא. דברים יהיו אחרת מעכשיו, הוא סוף סוף הבין שיש גברים אחרים שרוצים אותך ועכשיו הוא יפחד לאבד אותך.
מה זה באמת אומר: הוא צריך תחרות. זוגיות בלי יריבים לא שווה עבורו.


6. הוא מחפש מערכת יחסים “מיוחדת”… אבל לא אהבה.

מה קרה: הוא הציע שתישארו חברים, אבל ממשיך לפלרטט.
מה את חושבת שזה אומר: הוא עדיין לא הבין שהוא מאוהב בך. הוא מפחד שתגידי לו לא, אבל הוא לא יכול לעמוד בפנייך. הוא חושב שעדיף שקודם תהיו חברים ואז תעברו לקשר רומנטי.
מה זה באמת אומר: הוא כבר הבין מזמן שאת מאוהבת בו, וכל עוד הוא נהנה מזה, הוא ימשיך עם זה. אבל בקרוב הוא ישתעמם, או שישיג חברה אמיתית וכבר לא יצטרך אותך.


7. הוא לא משקיע בך מספיק זמן, ומגיע רק כשהוא צריך משהו.

מה קרה: אתם נפגשים לפעמים אחרי העבודה.
מה את חושבת שזה אומר: הוא עסוק מידי. את השעות הפנויות שיש לו הוא מבלה איתך, זה רומנטי. לפעמים הוא אפילו נשאר ל-לילה למרות שהוא יכול ללכת הביתה. הוא כנראה עייף מידי בשביל זה.
מה זה באמת אומר: שנח לו שיש לו בת זוג קבועה למין. אבל בקרוב הוא ימצא בת זוג אמיתית, ואז העבודה שלו כבר לא תהיה כל כך חשובה. ואת פשוט תשאלי את עצמך “למה?”.

8. הוא לא מכיר אותך למשפחה וחברים.

מה קרה: אתם די זוג, אבל את בקושי רואה את המשפחה או החברים שלו. או שלא ראית אותם בכלל, ואתם מעבירים את כל החגים בנפרד.
מה את חושבת שזה אומר: הוא לא רוצה להביך אותך. הוא מאוד קרוב לחברים ולמשפחה שלו, ולכן הוא מבלה יותר זמן איתם מאשר איתך. הוא חושש שאולי לא תאהבי אותם.
מה זה באמת אומר: את לא חשובה לו מספיק כמו המשפחה והחברים שלו. הוא לא רוצה שהם יחשבו שאת החברה שלו, או גרוע מזה, אשתו. הוא פשוט לא רואה אותך ככזאת.

9. הוא מתנהג כמו ידיד.

מה קרה: אתה מדברים הרבה וירטואלית. אתם רואים אחד את השני כל הזמן כי יש לכם חברים משותפים, אתם נהנים ביחד אבל אין שום דבר רומנטי ביניכם.
מה את חושבת שזה אומר: הוא אוהב אותך, אבל הפצעים שלו ממערכות היחסים הקודמות עדיין לא החלימו אז הוא לא דוחף לזה. את תהיי החברה הכי טובה שלו, ואז הוא יבין שהוא אוהב אותך.
מה זה באמת אומר: את חברה נהדרת, וכיף להיות איתך. אבל את לא ה-חברה שלו. את שום דבר מעבר לידידה.


10. הוא לא רוצה לדבר על העתיד שלכם, ולא מתכוון להשתנות בקרוב.

מה קרה: כשאת מנסה לדבר איתו על העתיד, הוא נהיה מאוד מסתורי ועצבני. או שהוא פשוט עונה ‘אני לא יודע’.
מה את חושבת שזה אומר: הוא עוד לא התרגל לזה שהמערכת יחסים שלכם רצינית. הוא רוצה להציע אבל שזאת תהיה הפתעה, או שיש לו בעיות כלכליות והוא לא רוצה שזה יפול עלייך. כשהבעיות יפתרו, תתחתנו.
מה זה באמת אומר: את לא המועמדת הכי טובה לחתונה עבורו. הוא בסדר עם איך שהדברים הולכים כרגע, אבל לא רוצה יותר מעבר. הוא לא רוצה לדבר על העתיד כי הוא לא רוצה שינוי.
Credit BrightSide.me

חיפוש משפטים ברשת:


10 סימנים שהגבר שאת רוצה לא באמת אוהב אותך ומחזיק אותך על ״אש קטנה״! 10 סימנים שהגבר שאת רוצה לא באמת אוהב אותך ומחזיק אותך על ״אש קטנה״! Reviewed by lior on יוני 20, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.