האישה שלי אוהבת "נעימי".











האישה שלי אוהבת "נעימי".

לאישה שלי יש קול-צרוד טבעי, וזה הדבר הכי סקסי בעולם. היא "נערכה" מחומרי גן-עדן טבעיים, ואלוהים עשה טעות ביום שהוא התערב עליה, כי אני הכרזתי מלחמה על הדבר הכי יקר לי בעולם - היא.
אני לא מפחד, לא מפחד לומר לעולם שאת שלי, שאני רוצה שאימא שלי "תחבק" את האהבה שלנו ואפילו תשמור אותך בחיוג מקוצר. 
אימא שלי היא הגאווה שלי, את החיוך שלי, וביחד שתיכן תהיו כל העולם שלי, רק בואי תקבלי את הברכה שלה, היא מחכה.

אני לא מתבייש, אני לא מתבייש לומר שהאישה הזו היא המצוף שלי, שהאישה הזו היא כמו "תבלין" בדרך אל האושר.
האישה הזו היא החלום של כל רווק תל-אביבי, אבל היא כבר תפוסה, אז שישכח ממנה. 
בא לי לקעקע את השם שלה על הלב, להשאיר עליה "היקי" ושידעו כולם שכבר מתגורר שם אחד, והוא לא מתכוון לעזוב בגלגול הזה, ואמן שגם בגלגול הבא. מי יודע מה יהיה? 
האישה שלי שונאת הפתעות, זה גורם לה לבכות בלי הפסקה.
יש לה נקודות חן על הגב, ואני מנסה לומר לה שאלוהים השאיר עליה טביעות אצבעות בשביל ההוכחה שדברים מושלמים אכן קיימים, אבל היא לא מפנימה.
האישה שלי פוחדת מהמשקל, אבל לעזאזל, היא צריכה להבין שהיא ומלכת היופי נמצאות על אותה הבמה, רק שהפעם היא משאירה לה אבק.

היא תמיד מסתירה את הפנים שלה כשהיא מחייכת. אלוהים.. לאכול אותה.
אני לא מבקש הרבה, אני רק רוצה לקחת אותה לשחק בתופסת אחרי האושר, כי בעצם אני לא צריך יותר כלום, רק שאלוהים ישאיר לי אותה עד 120.
אני רוצה להזדקן לצד האישה הזו, לבנות אותה ולהיות שם ביום שהיא תגלה את הקמטים הראשונים שלה על המצח, להרים לה את הראש ולומר לה ש..

"את עדיין היחידה שהצליחה לזיין לי את הרגש.."
Adam Kahlon / מוזמנים לשתף.
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


האישה שלי אוהבת "נעימי". האישה שלי אוהבת "נעימי". Reviewed by lior on אפריל 02, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.