את משהו לא מובן מאליו. את שונה מכולן, וזה אלוהי.
















אני רוצה לקחת אותך 20 שנה אחורה, אני רוצה לקחת אותך אל מסדרונות בית הספר ואל הלוח הכי נוסטלגי בכיתות - הלוח הירוק. אולי טיפה מוקדם יותר, תקופה ש-"פוגים" היו להיט בחצר בית הספר וקלפים נחשקים היו רק בשקיות ה- "במבה", או באחד מסניפי "מקדונלד'ס" בארץ. אני מבטיח לך שזה מדהים.

אני רוצה לקחת אותך אל התמימות, אל התקופה הזאת שילדים היו מתלכלכים בהרים והאימהות היו יוצאות מהחלון וצועקות את שמם כי האוכל כבר מוכן.
אני רוצה להראות לך את המכולת בשכונה, ואת חבלי-הכביסה הגבוהים שעליהם היו עשרות בגדים, כי הטבע היה יפה יותר והזמן עשה את שלו.

אני רוצה להראות לך את התקופה הזאת, תקופה שמעולם לא היו לה כותרות או פילטרים, תקופה שאת האוכל לא היו מצלמים ושקוד לבוש היה מושג לא ידוע, כי כולם היו שווים ו-"אהבת-חינם" עטפה את כל הבלוק מסביב.
"בואי נשב לגלידה" היה נגמר בזוגיות מדהימה ו-"אימא, תזרקי לי משהו טעים" היה שיא התמימות של הילדים והנערים - אלוהים, זה עבר כל-כך מהר.

אני רוצה להפוך אותך למאושרת, אבל נכון לתקופה שלנו זאת עבודה קשה מאוד ותסלחי לי אם מדי פעם אפשל. אני מבטיח להשתדל הכי טוב שאפשר.
אני רוצה שבתות אתך, חלות על השולחן ודג של שבת. אני רוצה להצטופף לצידך בחגים, לשמוע את אבא שלך שר ואת אימא שלך צועקת עליו שיפסיק, שהוא מביך אותך וזה לא נעים לך כי הוא עושה לך "בושות".
אני רוצה לשמור אותך בחיוג קצר, ולא סתם, אלא על המספר 1, כי כמו בחיים, גם בלב את מספר 1, ואימא שלי יודעת את זה, אפילו שזה מפריע לה.
אני צנוע, אבל אני יכול להפוך אותך לנסיכה כי אני מעריך דברים שהם לא מובנים מאליו, וכך גם את - את משהו לא מובן מאליו. את שונה מכולן, וזה אלוהי.
Adam Kahlon / מוזמנים לשתף
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


את משהו לא מובן מאליו. את שונה מכולן, וזה אלוהי. את משהו לא מובן מאליו. את שונה מכולן, וזה אלוהי. Reviewed by lior on אפריל 02, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.