גוף של אישה זו המתנה הכי גדולה.












מה לעשות? כן, גוף של אישה זו המתנה הכי גדולה.
הנשק הכי חזק בעולם "תפור" עליה - הגוף שלה, זה שהיא מנסה להסתיר בעזרת תכשירים שהמדע מאשר שהם בריאים, או בגדים שמחמיאים לה, אבל גם אם היא לא תשתמש בהם, הגוף שלה יישאר מהמשובחים בעולם. עם תכשירים או בלי.
מצולק, מלא בחתכים או קמטים, אישה היא עדיין אישה, ולפי דעתי הראי הוא האויב הכי גדול שלה - הוא גורם לה להעריך את עצמה פחות.
מספיק שהיא "תזרוק" על עצמה חולצה לבנה, ג'ינס משופשף ונעלי "ניו-באלאנס", והיא תראה כמו קישוט בלי תג מחיר, כי אין מחיר לגאונות.

גוף האישה, כזה עם קימורים, כזה שהוא שמן, רזה, מלא, שמן מדי או רזה מדי, אבל עדיין, זו הבריאה הכי מדהימה שהעולם ראה, כי האמן הכי גדול של הטבע, אלוקים בכבודו ובעצמו, ה-"פיקאסו" של הטבע, ידע מה הוא עושה.
אנחנו מעזים לשפוט בעזרת מילים, מבטים חודרים או גלגולי עיניים, אבל לעזאזל, כל אישה צריכה להתגאות בגוף שלה ולאהוב את עצמה.
בורא עולם חכם, הוא דאג לפזר קצת רעל על הצוואר והעורף שלה, כי זה האיבר הכי סקסי בגוף האישה, כזה שגורם לגבר לקבל צמרמורת וליפול מהרגליים.
את כפות הידיים שלה הוא עטף במשי מיוחד, וכשהיא מעבירה ליטוף קטן, זרמים של חשמל מבקרים בכל פינה בגוף ולא סתם, כי את אותם החומרים אפשר למצוא רק בגן-העדן, כי חומרים זולים קיימים רק בשוק, וגם עליהם יש ביקורות.
ברי-מזל הם השניים שמצליחים לאהוב ולא לשכב, כי כאשר יש לך שותף, כזה שמסכים לך לטייל על הגוף שלו, להעביר ליטופים מצמררים ונשיקות מחממות, זה בן אדם שהסכים "להתפשט" מולך, בן אדם שהבין עד כמה אתה מעריך.
החיוך שלה זה נקודת-תורפה, ומספיק שהוא תסדר את המכנס או החולצה, אנחנו נזיל-ריר ונאמר ש-"אלוהים, עד כמה היופי שלה מרחיק-לכת?"
ה-"אייליינר", האודם ו/או הסומק רק הופך אותה למסתורית, מסתיר את העיניים שלה, אבל היא לא מטומטמת - היא יודעת איך "לשפצ'ר" את עצמה.
הבעיה היא ש-
היא צריכה ללמוד לפרגן לעצמה, להביט בראי ולדעת שהחתימה שלה טמונה בגאווה שלה, כי בזמן שהיא מנסה לשנות את עצמה,
אחרות חושקות ב-"עטיפה" כמו שלה.
תכף הקיץ מגיע, והן לא יישארו חייבות - כי אני במקומן משוויץ כמה שאפשר.
Adam Kahlon
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


גוף של אישה זו המתנה הכי גדולה. גוף של אישה זו המתנה הכי גדולה. Reviewed by lior on אפריל 02, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.