שימו לב: 6 סימנים שהפרידה קרבה לבוא!



האמת הקשה היא שרוב מערכות היחסים שלנו לא יסתיימו בשמחה. 
זה כואב, אבל נוכל להגן על הלב שלנו אם מזהים את הסימנים בזמן.

לא כל מערכות היחסים שלכם יימשכו לעד.
רוב הסיכויים שאם זה יגמר, זאת תהיה פרידה כואבת,
כל עוד אתם לא נמצאים עם הבן אדם הנכון.

ואין דבר יותר גרוע מלהיות עם לב שנשבר
על ידי בן אדם מסוים שבאמת אהבתם,
מבלי לראות את זה מגיע.

כן, זה יכאב לדעת שאותו בן אדם לא יהיה חלק מהחיים שלכם בקרוב,
 אבל כמו בכל דבר, עדיף תמיד לדעת את זה לפני שזה קורה.




1. משהו פשוט לא יושב לכם טוב
הייתה לכם פעם הרגשה שמשהו חסר,
אבל אתם לא בדיוק יודעים לזהות מה זה?
אז נכון, כשהאינטואיציה שלכם אומרת לכם שמשהו לא בסדר,
רוב הסיכויים שזה נכון.
לעולם אל תטילו ספק בזה.

תמצאו את התזמון המושלם לשבת ולדבר עם הבן/בת זוג שלכם על זה,
ולדבר על הקשר שלכם.
ייתכן שזה ימשיך לעבוד, ותוכלו לתקן את זה בתור זוג.

אם אתם מקבלים דחיה בקשר לשיחה, ומקבלים תירוצים וסיבות מכאן
ועד להודעה חדשה,
סימן שהצרות נמצאות ממש מעבר לפינה.
היא או הוא כנראה שעומדים להיפרד ממכם. תכינו את עצמכם!



2. הרומנטיקה הפסיקה

אם בעבר הייתם יוצאים למסעדות, או לסרט, או לכל בילוי אחר.
וגם אם זה לא היה קורה, הייתם מצליחים לסדר איזה פגישה מפצה

אבל לאחרונה, אתם מתחילים להבין שכבר חודש לא היה לכם בילוי רומנטי
או יציאה משחררת, או אפילו סתם טיול בחוץ
סימן שהאינטרס פחת, או גרוע מזה נעלם.




3. מתחילות מריבות סתם ככה
בעבר בין אם זה ריב קטנוני, או ריב ענקי,
הייתם תמיד מצליחים לפתור ולהשלים.
אבל עכשיו, פתאום מתחילים בתדירות גבוהה ריבים קטנוניים וגדולים,
שהופכים לדבר לא נעים.
אם בעבר הייתם מצליחים למצוא דרכים ולהשלים, עכשיו?
לצד השני כבר לא אכפת.

אם כך זה סימן שכנראה הפרידה קרבה לבוא.




4. הדברים שבעבר הפריעו? כבר לא מפריעים יותר.

זוכר איך היא הייתה משתגעת כשהיית מקבל שיחות מבנות אחרות?
זוכרת איך הוא היה מעיר לך כשהיית שמה חשוף מידי?
זוכר איך היא לא רצתה שתהיה כל הזמן עם הטלפון?

כן הדברים האלה הטרידו מאוד, אבל עכשיו נראה שכבר לא אכפת יותר.


5. התוכניות העתידיות? אתם לא כלולים בהן



בחודשים הראשונים במערכת היחסים שלכם,
תמיד הייתה התרגשות שאולי תתחתנו, תבנו בית,
ואפילו ילדים.

אבל כל התוכניות העתידיות שלכם הופסקו,
וגם קבלת ההחלטות איתכם. למה?
זה יכול להיות קשור כי היא או הוא,
לא רואים אותך בעתיד שלהם יותר.
זאת סיבה מושלמת עבורם לצאת מן מערכת היחסים.


6. התקשורת שהייתה בינכם? הפכה לחלום

הוא היה דואג לך כשאת לא נמצאת לידו,
היא  הייתה דואגת לך כשאתה חוזר הביתה.
אבל עכשיו הדברים האלה כבר לא קורים, ואין את הדאגה הזאת יותר
כשהוא מגיע הביתה הוא אפילו לא טורח לספר לך איך עבר עליו היום
והיא לא זוכרת אותך אפילו כשיש לה הפסקה.



בונוס: אולי נפרדתם, אבל זה לא חייב לשבור לך את הלב.

אנחנו יודעים שזה יכול להיות די פוגע כאשר כל הדברים האלה קורים, 
במיוחד כאשר דמיינתם עתיד יחד.

אז אם כל הסימנים האלה ניכרים במערכת היחסים שלכם, אל תעלימו עין.


via: yourqueen







--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


שימו לב: 6 סימנים שהפרידה קרבה לבוא! שימו לב: 6 סימנים שהפרידה קרבה לבוא! Reviewed by lior on אפריל 21, 2018 Rating: 5

3 תגובות:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר ALABA... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים אכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי שוב חיים יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(580) 373-2215

    השבמחק
  2. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד למשנהו עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בזמנים של צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+22958359273), תודה

    השבמחק
  3. שלום חברים, שמי אנדרייבה איתן. אני כאן כדי להפיץ את הבשורה לנזקקים. הייתי בדיכאון כשאשתי עזבה אותי בשביל גבר אחר, כי נאלצתי להפסיק לעבוד כי חליתי בסרטן והייתי שבור. היא לקחה את הבת היחידה שלי אז האופציה היחידה שלי הייתה למות, ניסיתי להתקשר אליה אבל היא התעלמה ממני, שלחתי לה סמס ופתאום היא ענתה לי ואמרה שאני לא מתקשרת או מסמסת לה יותר אז אחת יום אני אצור קשר עם חבר שלי בפייסבוק והסברתי לו הכל והוא אמר לי שהיו לו את אותן בעיות בעבר, הוא הכיר לי לחש קסם שנקרא דוקטור אפטה, הוא שלח לי את המייל האישי שלו ויצרתי איתו קשר דרך [drapata4@gmail.com] והוא ענה לי מהר הסברתי לו את הבעיות שלי והוא אמר לי לא לדאוג הוא עשה את זה בשביל כל כך הרבה אנשים שמעולם לא האמינו בקסם אבל טעיתי כשניסיתי לשכנע אותו במשך 24 שעות להטיל קסם ולרפא אותי מסרטן ולמצוא לי עבודה טובה יותר ופתאום הוא שלח לי תרופה למחלה שלו, לקחתי אותה רק ליומיים והייתי חופשי. למחרת לא האמנתי למראה עיני, מישהו דפק לי בדלת ולא ציפיתי לאף אחד באותו היום, פתאום אשתי בכתה לבד ולא יכולתי לסבול, היא ביקשה סליחה, מיד קיבלתי טלפון מ החברה שלי בה אני עובד שנים, וקודמתי לתפקיד מנהל של חברת פרגון בארה"ב, בבקשה תעזרו לי להודות לד"ר אפטה על שהחזיר את כל מה שאיבדתי קודם, אפשר גם ליצור איתו קשר דרך whatsapp/viber עם מספר הטלפון שלו: +447307347648.

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.