11 סימנים שפשוט אסור לך לתת לה ללכת!








מדי פעם, אנחנו פוגשים מישהי שמסתבר כי לה חיכינו כל החיים – אשת החלומות שלנו.
מפגשים כאלו הם בלתי צפויים לחלוטין. למרות זאת, הם משנים אותו לנצח.

הטבע יצר אותנו באופן כזה ששני חצאים מנוגדים אחד לשני יוצרים צורה שלמה ומושלמת. החיפוש אחר החצי השני מתברר כמייגע. אבל האמינו לי, אתם תדעו שמצאתם אותה אם אתם רואים את 11 הדברים האלו בה. ואם אתם ברי מזל דיו כדי למצוא את הפרח המושלם הזה אי שם במדבר, החזיקו בו חזק ככל שאתם יכולים; לעולם אל תניחו לה ללכת.
היא תומכת
כל גבר זקוק לאישה נבונה שתעזור לו להתמודד עם החיים בהצלחה. לעתים קרובות נאמר שמאחורי כל גבר מוצלח עומדת אישה מוצלחת עוד יותר, וזה נכון. ללא אישה, גבר יכול להיות לעתים קרובות קצת אגואיסט. אישה מביאה משמעות וכיוון לחייו, והופכת אותו חכם יותר.


היא יפהפייה
היופי הוא בעיני המתבונן. אם היא האישה היפה ביותר שראית – לפי הטעם שלך, ולא לפי טעמו של אף אחד אחר – שמור עליה. ישנם אנשים שמייחסים חשיבות רבה מדי למראה חיצוני, וישנם את אלו, כנראה בתגובה לזה, שמתמרדים כנגד הרעיון כי יופי חיצוני בכלל משנה. ועדיין בני אנוש מהללים האחד את יופיו של האחר כל עוד הם יכולים לראות, ואין שום סיבה כי יתביישו לעשות זאת. אבל רק אם אנחנו מבינים, וזה חשוב מאוד, כי זהו איננו הדבר החשוב ביותר שאנו צריכים להעריך אצל מישהו.
היא אדיבה וקשובה
אם אישה היא איננה בעלת לב טוב, איזה מקום משמעותי יכול להיות לה בחיים שלך? אפילו קצת מיותר לומר כי אהבת חייך צריכה להיות מישהי שדואגת לך, במלוא מובן המילה.
היא אנרגטית
לפעמים, החיים מסובכים. לפעמים, הם יכולים להיות משעממים ומונוטוניים. נשים אינן נמצאות שם רק כדי להסיח את דעתו של הגבר מכל זה. אף על פי כן, סביר להניח שתהיה מאושר יותר עם אישה אנרגטית, מלאת חיות וחובבת הרפתקאות.
היא אוהבת אותך מעומק לבה
זה ללא ספק הדבר החשוב ביותר. כשאישה אוהבת מישהו, היא אוהבת אותו מכל הלב, ומקדישה את כל כולה אליו. אם אתם מוצאים אישה שאוהבת אתכם אהבת אמת, כנראה שמצאתם את האוצר יקר הערך ביותר שיש לעולם להציע לכם.
היא יודעת להתפשר
כולם יכולים להיות עקשנים. רוב הזמן אנחנו די שבעי רצון מהאופן בו הדברים מתנהלים, ולא כל כך פתוחים לרעיון כי משהו זקוק לשינוי. כמובן, אם מצאנו אישה שמוכנה להתפשר יהיה עלינו להילחם רק חצי מהזמן – אתם גם חייבים להיות מוכנים לזה. מערכת יחסים מוצלחת בנויה על פשרה, ואין לכם ברירה אלא לקבל את זה אם אתם רוצים שמערכת היחסים תחזיק מעמד.
היא גורמת לך להרגיש שאתה במקום הנכון
אתם יודעים שאתם מאוהבים במישהו כשאתם מרגישים שמצאתם את המקום המיוחד שלכם בעולם, כאילו בפעם הראשונה בחיים שלכם. אתם נמצאים בדיוק במקום בו אתם אמורים להיות, ואתם לא זקוקים לשום דבר ולאף אחד אחר. אם אתם רואים את ההשתקפות הנפשית שלכם בעיניים שלה, אז הגעתם הביתה, סוף סוף. למה לעזעזל אתם צריכים לעזוב?
היא שמחה מאוד לומר לכם כשאתם טועים
כל גבר זקוק לאישה שתאמר לו כי הוא מתנהג בטיפשות. לגברים יש את היכולת לקבל החלטות שגויות ולעשות דברים טיפשיים. אם אתם מוצאים אישה שתשמור אתכם במסלול הנכון ותאמר לכם כשאתם טועים, החיים שלכם יכולים להיות טובים יותר – אפילו אם לפעמים זה מתסכל.
היא בעלת אופי חזק
כולנו מחפשים אחר מישהי שתתאים לאידיאל האישה המושלמת שלנו, אבל בכל מקרה מדובר בשילוב של כוח ונשיות. אישה בעלת אופי חזק היא בדיוק מה שגבר צריך. ואחת כזו שמבטאת את המיניות שלה בכל דרך שהיא בוחרת…ובכן, זהו האידיאל. שתי האיכויות האלה אינן סותרות האחת את השנייה; למעשה, הן משתלבות באופן אידיאלי.
היא מלאת תשוקה
חיים מלאי תשוקה הם חיים ששווה לחיות. להרגיש את אש התשוקה בפנים מבלי היכולת לבטא אותה בפני אף אחד – זוהי מחשבה קשה מנשוא. תשוקה עובדת רק כשהיא באה לידי ביטוי בין שני אנשים. ואם אין לה את זה, הסיכויים הם שחסר משהו חיוני מאוד במערכת היחסים שלכם.
היא כל העולם שלך
לעתים קרובות מאוד, אנחנו מתאהבים במישהו בטירוף, ולא מצליחים להסביר למה. העניין הוא שאתם לא זקוקים לסיבה. אם אתה אוהב אותה ולא יכול לדמיין את החיים שלך בלעדיה, אל תניח לה ללכת. עליך להבין כמה היא חשובה לך. לפעמים, גברים לא רואים את זה עד שמאוחר מדי. אנחנו תמיד מניחים שתהיה לנו הזדמנות שנייה לחזור ולהיות יחד – ובכל, אולי תהיה. אבל ישנו סיכוי שווה שלא תהיה הזדמנות נוספת; אתה עשוי לאבד אותה לעד. ואז תהיה אחוז חרטה לשארית חייך, כי הנחת לדבר החשוב ביותר בעולם לחמוק לך מבין האצבעות. אל תיקח את הסיכון הזה.

דרך: spaly




--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד טקסטים תרדו למטה.


11 סימנים שפשוט אסור לך לתת לה ללכת! 11 סימנים שפשוט אסור לך לתת לה ללכת! Reviewed by lior on אפריל 30, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.