8 דברים שגברים אוהבים בסתר (אז נשים, שימו לב)






נכון שהייתן רוצות שגברים ייפתחו בפניכן יותר וידברו על הרגשות שלהם? קשה מאוד להבין מה מישהו אוהב או ממה הוא נהנה אם הוא לא מספר לך על זה. לא משנה כמה פשוטות התאוות והרצונות שלהם עשויות להיות, אם אתן לא יודעות מה הם רוצים, זה עלול להשאיר הרבה סימני שאלה ללא מענה.
אבל אל פחד! במיוחד עבורכן הכנו את רשימת 8 הדברים שגברים אוהבים בנשים – דברים סודיים שאף אחד מעולם לא דיבר עליהם, גם לא הם בעצמם. את יודעת כמה זה קשה להפוך את הגבר שלך למאושר. אז, הנה הצצה אל תוך המוח הגברי, הצצה שתעזור לך להבין כיצד הם חושבים וממה הם נהנים.

1. כשאת מניחה את הראש שלך על החזה שלו

גברים נהנים כשהם מרגישים שהם מגוננים עליך. כשאת מניחה את הראש שלך על החזה שלו, פירוש הדבר הוא שאת מרגישה בטוחה בזרועותיו.

2. כשאת מסמסת לו קודם

גברים מרגישים שמופעל עליהם לחץ רב כשהם צריכים להיות אלו שמתחילים שיחה. בכל אופן, לפעמים הוא עלול לחשוב שהוא דביק מדי כשהוא מסמס לך יותר מדי.
גברים נהנים מתשומת לב. אין בעיה לשלוח לו הודעה טקסט, כך הוא ירגיש שאת חושבת עליו. זה הולך להפוך את היום שלו לנפלא ולעזור לכם לפתח שיחה טובה.



3. כשאת אומרת לו שאת מעריכה אותו

למרות שגבר אמור לדעת כיצד את מרגישה באמצעות המעשים שלך, כמה גברים זקוקים לגישה ישירה יותר. לכן, ספרי לו כמה את מעריכה את המאמץ שהוא משקיע במערכת היחסים שלכם.



4. כשאת משחקת עם השיער שלו בזמן שהוא נוהג

לא הבנתי כמה זה נפלא עד שאחת הנשים שיצאתי איתן עשתה לי את זה יום אחד. געי בשיער שלו בעדינות וגרדי את אחורי הראש שלו. אני מבטיח שזה יגרום לו לחייך. אבל, כמובן, אל תסיחי את דעתו יותר מדי בזמן הנהיגה.



5. כשאת משוויצה בו בפומבי

אם הוא עושה משהו מיוחד, כמו ארוחת ערב מאולתרת שהוא ארגן לשניכם, צלמי תמונה של השולחן ושתפי אותה. זה הולך להראות לו כמה את מעריכה אותו, ומוכנה לחלוק את ההערכה הזו עם העולם. כמה גברים יכולים לצאת מגדרם רק בזכות המחווה הצנועה הזו.



6. כשאת מקשיבה – הקשיבי באמת

נשים יודעות טוב יותר מכולם שלהקשיב (באמת) היא לא פעילות פסיבית. כשאתם יושבים יחד, שמרי על קשר עין וקחי חלק פעיל בשיחה. זה יראה באמת כמה אכפת לך.




7. כשאת מסמסת לו בזמן שאת יוצאת עם חברות
זה, כמובן, בהנחה שאת יוצאת עם בחור שמבין את הצורך שלך לצאת עם חברים או חברות שלך. אז כשאת יוצאת, סמסי לו ואמרי היי. זה יגרום לו לחייך ויידע אותו שאת חושבת עליו אפילו כשהוא לא בסביבה.


8. כשאת מראה חיבה משום מקום

את לא חייבת להימרח עליו בפומבי, אבל דברים קטנים כמו לאחוז בידו כשאתם הולכים יחד עושים הבדל גדול. את יכולה לחבק אותו כשאתם בתור בחנות המכולת, שלבי את ידך בשלו כשאתם צועדים במורד הרחוב, או תני לו נשיקה על הלחי בזמן שאתם ממתינים שהסרט יתחיל.

דברים קטנים מחוללים הבדל גדול, וכל מה שאת צריכה כדי לגרום לגבר שלך להרגיש מיוחד באמת זה לתת לו תשומת לב ולגרום לו להרגיש קצת יותר מיוחד.



דרך: spaly





--------------------------------------------------




8 דברים שגברים אוהבים בסתר (אז נשים, שימו לב) 8 דברים שגברים אוהבים בסתר (אז נשים, שימו לב) Reviewed by lior on אפריל 24, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.