אותו הלילה של שבוע שעבר




בא לי להרגיש את אותו הלילה של שבוע שעבר, בא לי ששוב נהיה שניה לפני נשיקה ואפילו היא תקרה לא רק שניה לפני. 
בא לי לחבק אותך ולהריח את הבושם שלך ולחייך כשאני איתך.
 אני כל כך מתגעגעת לקשר המדהים הזה שהיה לשנינו, בא לי לרקוד איתך ואני כל כך מצטערת שזה נגמר ככה אבל אני יודעת שזאת הייתה החלטה נכונה ואתה יצאת פה לא בסדר כי אני רק התאהבתי,  התאהבתי במה שאתה נתת לי ביופי שלך ובכשרונות שלך והצחוק שלך והגישה שלך והאכפתיות שלך.

אבל כנראה שהתאהבתי גם קצת באטימות שלך כי אני יודעת,  אני יודעת שאתה מצטער על הקשר הזה ואתה רוצה שנחזור לדבר כמו פעם אבל זה לא יהיה אותו דבר, כי אני התאהבתי ואתה עדיין בשלב שאתה מכחיש. שנינו יודעים שהקשר הזה הוא לא משהו רגיל שיבוא אצל אחרים. 
אני לא חושבת שיצא לי ככה להרגיש ולהתנהג עם מישהו, רק איתך היה לי את הדבר הזה. דברים שלא הייתי מוכנה להגיד לאף אחד ולעשות לאף אחד קרו איתך 

ואתה פשוט היית עם שתי האופציות וכשהגיע הרגע לבחור ברחת אחורה ובחרת את המקום הבטוח שלך למרות שיש מצב שהמקום החדש יכול היה להיות מקום טוב יותר שמעריך יותר ויכול לשנות את שנינו לטובה.

Shahar Nimni

אהבתם?


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
אותו הלילה של שבוע שעבר אותו הלילה של שבוע שעבר Reviewed by lior on דצמבר 11, 2017 Rating: 5

4 תגובות:

  1. איזה מושלם זה.

    השבמחק
  2. כתיבה מושלמת,אני מרגיש גם ככה כלפי מישהי ושברה לי את הלב
    כל הכבוד

    השבמחק
  3. ואו����

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.