מה אתה אוהב בי מאמי?



"מה אתה אוהב בי מאמי?"
היא שאלה אותי ב 00:00 בלילה, רגעים בודדים לפני שהגשם התחיל "לשרוק" על חלונות הבית.
"מה אני אוהב בך? אני אגיד לך אחרת;
מה אני לא אוהב בך;
את הפחדים שלך, כי הם הפכו להיות הפחדים שלי, ואני, אני לא מפחד מכלום - רק מלהפסיד אתך.
את חוסר הביטחון שלך, זה שמלווה אתך יד ביד בדרך אל החלומות שלך.
שאת טובה מדי מאמי, שאת מעדיפה "למחוק" את החיוך שלך בתמורה לאושר של אחרים.
אני לא אוהב בך את המחשבה על-כך שאת לא יפה, שאת שמנה, שאלוהים שכח "לפרגן" לך, כי זה לא נכון ואת יודעת את זה טוב מאוד.
בעולם שלי את טופס זוכה, את צ'אנס מנצח, את האישה שלצידה אני רוצה "לשחק" עד 120 ו-"לגרד" את החיים עד שהמשימה תושלם.
את תעדיפי "לפרוט" מעצמך קצת-קצת בכל פעם שהמצב הופך קשה, במקום להילחם על המקום שלך בחדרים הכי קרובים אצל לב-האדם, כי את כזאת, כזאת טובה, כזאת מלאך.
אני לא אוהב את כמויות הפילטרים שהאינסטגרם שופך עליך, את האיפור שמכיל זיופים, את המחשבה שאת גדלת פחות טוב מאחרים, כי מאמי, אלוהים "צייר" אתך בחדרים הכי גבוהים, ערך אתך ולבסוף קיבלת תשבוחות ופרגונים על יצירה שכזאת.

"אשת-חיל" תמיד מזכיר לי אתך, הסדרה
"בייבי-בום" מעיפה לי את הלב אל השמיים, הכי קרוב לבורא עולם, הכי קרוב אל אבא, ובילוי בן כמה שעות עם החבר'ה רק מציף אותי בגעגועים אליך.

אני אומר את זה בכדי שתביני, שתביני שאת הריטלין שלי, שאת ים שלם של אושר, שאימא שלך צריכה להיות גאה בילדה שלה, ואני, אני גבר מאושר.
לסיכום מאמי, את כל מה שאני לא אוהב-בך, אני לא מתכוון לתקן, כי בעצם ככה אני אוהב אתך, אבל את יודעת שאת יכולה "לטפס" גבוה יותר, 
ושאת הדבר הכי טהור בעולם שלי."
Adam Kahlon


אהבתם?


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
מה אתה אוהב בי מאמי? מה אתה אוהב בי מאמי? Reviewed by lior on דצמבר 10, 2017 Rating: 5

7 תגובות:

  1. וואו וואו וואו ❤❤ ממש אהבתי.

    השבמחק
  2. וווואווו הורסססס!❤️��

    השבמחק
  3. אני קוראת את זה ודומעת מהתרגשות

    השבמחק
  4. וואווו מושלםםם

    השבמחק
  5. ווואווו מדהים❤

    השבמחק
  6. איזה חמוד ❤️

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.