ראיתי בה






ראיתי בה את כל מה שאני הרגשתי, ראיתי בה את כל הכאב שאני חשתי, אחרי שעזבת, ראיתי בה את הצלקות שהשארת אצלי .. 
איך שהוא איכזב, איך בהתחלה היא הכחישה ואז כבר לא יכלה להילחם עם הדמעות, אז הן זלגו בלי הפסקה.. והסירו לה את כל האיפור שהיא שמה להערב .. 
ראיתי כמה שהמילים האלו פגעו בה, בדיוק כמו ששלך פגעו בי.. 
את כמות המחשבות שעוברות לה, את הצלקות שהולכות להתפתח לה.. 
את הדרך הארוכה שלה, והמסע שהיא תעבור בכדי לנסות לשכוח אותך. 
הבטתי בה והבטחתי לה ״זה יעבור, יבוא אחר שאת הלב שלך לא יאכזב״
היא הביטה בי בחזרה ולא הצליחה להאמין לי, כאילו שהעזתי לומר משהו לא מציאותי.. 
ואני עומדת מולה, שלי יש אהבה חדשה שונה ממך, שעברתי את הצלקות שאי פעם הצלחת להשאיר לי, שעכשיו יש משהו אחר שאני אוהבת, והאמת שהוא שונה ממך כל כך . 
הייתי בדיוק כמוהה , עם כאב שלא מרפה, 
עם אכזבה שלא מפסיקה, 
עם הבחירה להאמין שיותר לא אמצא אהבה חדשה, כי בחיים האלו עוד האמנתי שאין אהבה כזאת . 
אבל אני בטוחה שיבוא אחר שגם לה ירפא את הלב , 

שישבור את כל החומות שהיא עוד עומדת לבנות בגללך ..

כי היא הלכה, והיא לא תשוב יותר לעולם.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adi_hileli11


אהבתם?


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
ראיתי בה ראיתי בה Reviewed by lior on דצמבר 17, 2017 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.