האישה המושלמת בשבילך





"היא האישה המושלמת בשבילך, היא אחת כזו שלא תוותר עלייך כשקצת קשה,

היא אחת כזו שתאהב אותך,
למרות שאתה בוחר לשבת עם חברים אחרי שלוש שבועות שלא נפגשתם,
היא אחת כזו שתבין אם תבוא אלייה, ותרדם, כי אתה עובד נורא קשה .
היא האחת הזו שתחפש לעשות לך רק טוב וגם אם היא ממש תתעצבן עלייך ותרצה לצרוח עלייך? היא תחסוך את הריבים לרגע שלא תצטרך 'לחשוב' . 
אתה מבין את זה? "

היא לידך? תסתכל עלייה רגע, תסתכל על התקרה, עכשיו תדמיין את עצמך בלעדייה, תדמיין את הרגע שבו ימאס לה וזה אצא לה מכל החורים, תדמיין את השנייה הזו שהיא תסתכל עלייך בעיניים עצובות ותגיד לך - 

"זוכר את היום ההוא שהבטחת לי? שהבטחת שתשמור עליי כמו על החיים שלך? שלא תוותר ותעשה הכל כדי שנשאר לכל החיים, נתחתן ונביא ילדים, זוכר?"
אתה בטח תסתכל עלייה בעיניים דומעות ופה דומם, אתה בטח תשכח איך לדבר, כי הרי כל הזמן שלכם ביחד היא לא דיברה, לא אמרה שנמאס לה, אבל אל תשכח שהיו לה לילות בלעדייך, שהכרית הייתה החברה הכי טובה שלה שספגה את כל הכאב והדמעות, אל תשכח שהיו לילות שהיא הייתה הולכת לישון ללא ה"לילה טוב" שלך, והיו בקרים שהיא הייתה מתעוררת בלי ה"בוקר טוב" שלך ואל תשכח שיש עוד מלא בנים שהיו מתים לטעות ההיא, שהיא תזרוק אותך לאלף עזעזאל, כי הם מתים ורק מחכים לעשות לה טוב .
את זה כבר ממש קשה לך לדמיין נכון?
אל תדאג, עוד מעט כבר לא תצטרך לדמיין, כי בכל לילה שאתה מבלה עם ה"חברים הטובים" שלך במועדונים וכאלה, היא יושבת ואוכלת את הלב על אם לשלוח לך את ההודעה ההיא, שיושבת לה כבר תקופה על הלב .
היא בוחרת בלא, כדי לא להרוס לך את הבילוי, כדי שלא תאשים אותה על זה שהיא הרסה לך את כל הלילה, למרות שאתה הרסת וגזלת ממנה חודשים שלמים של אושר עם אחרים .
אתה מסתכל עלייה עכשיו? תסתכל עלייה טוב טוב, אתה באמת אוהב אותה נכון?
תזכר רגע בכל הרגעים הכי יפים שלכם, יכולים להיות עוד מלא כאלה, תעיר אותה רגע, תגיד לה שהיא הכי יפה בעולם, שאתה אוהב אותה ושאתה רוצה לפתוח דף חדש, דף טוב יותר ולבן יותר מהדף השחור הקודם .
תעניק לה את האהבה שבאמת מגיע לה, כי עוד קצת? והאישה הזו תאבד לך בין הידיים

Lidor Halal

אהבתם?


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
האישה המושלמת בשבילך האישה המושלמת בשבילך Reviewed by lior on דצמבר 11, 2017 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.