אני מתגעגעת





"אני מתגעגעת" לך לחשתי בלילה מלא אלכוהול 
הסכמת איתי אמרת שאתה אוהב שאתה מטורף עלי, נגעת כמו שלא הסכמתי לאחרים, הייתי במקומות שלא הרבה מגיעים. 
ואני? אני לך התמסרתי נתתי לך את כולי הגוף והלב כאחד .
אבל אתה ידעת שאני שלך .
כ"כ רציתי שתהיה שלי, היחיד, ההוא שאני אוהב 
שאהיה בשבילו ברגעים הקשים עם ההורים, החברים ואפילו סתם כשמשעמם אבל לא, זה לא קרה גם לא הספקתי לך לקנות מתנה.
כ"כ הרבה דברים רציתי להספיק .
כ"כ הרבה דברים שלא יקרו לעולמים לפחות לא ביני ובינך, למרות שבנינו אתה יודע כמה הייתי רוצה.

אבל לא זה לא יקרה אני יודעת, אתה בראש אחר ואני כבר משתגעת, מתגעגעת, קשה לי, רע לי ובעיקר אתה חסר.
הרי המרחק זאת הסיבה שעלינו אתה מוותר .
ואני נלחמתי עלינו למרות שידעתי שיש שם אחר שיאוהב הרבה יותר. 
לפחות אהבת? אני מקווה שלא שיקרת עלי עוד מההתחלה. 
כי אתה יודע, אתה יודע כמה לי אתה חשוב וכמה משמעותי אתה בשבילי.
והנה אני איתך הלכתי לאיבוד כבר לא הייתי אני הפכתי למשתדלת, מתאמצת, שולחת הודעה יוצאת פתטית וכבר פתאום לא רצויה.
והכול בגלל מה? שרציתי יותר שאהבתי יותר שאהבתי .
אולי לא צריך לאהוב? 

אולי הלב דינו בדידות ועצב?
כבר נמאס לחפש ולא למצוא .
נמאס לדעת שזה לא אתה .
לא אתה זה שאני צריכה .
ואתה הבטחת שתשאר קרוב כמה שיותר 
אבל עבר יום האמת הרבה יותר מיומים,
ואחרי אותה הלילה מלא אלכוהול ,

לא שלחת הודעה .

yuvall_kl


אהבתם?


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
אני מתגעגעת  אני מתגעגעת Reviewed by lior on דצמבר 12, 2017 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.