שקרנית, אני שקרנית







שקרנית , אני שקרנית ..
אני שיקרתי על עצמי שאתה לא במחשבות שלי , כדי שאולי אני אצליח להאמין שזה נכון .
אמרתי לעצמי שאני כבר לא אוהבת אותך ושהמשכתי הלאה , אבל לא משנה עוד כמה פעמים אומר לעצמי את זה , אני אכנס למיטה בלילה ואדמיין שאתה פה שוכב לידי , 
אני משקרת לעצמי בכל פעם שאני קמה בבוקר , ואני מבטיחה שאשלח הודעה היום , 
אני מבטיחה את זה לעצמי בידיעה שממש עוד כמה שעות אני אשבר ולא אשלח לך הודעה , ובכול זאת אני חוזרת על ההבטחה המטומטמת הזאת כל בוקר...
אני משקרת לחברות שלי כשהם שואלות אותי מה איתו ?
ואני עונה מי הוא ? בציניות , כדי להראות שהמשכתי הלאה , אבל זה כל כך פתטי ..
אני משקרת לעצמי שלא אכפת לי אם אראה אותך עם בחורה אחרת , אבל בתוך תוכי אני יודעת שזה ישבור אותי..
אני משקרת לעצמי כל יום ואז בשעות הקטנות של הלילה אני מורידה את המסכה , אני צועקת שאני אוהבת אותך , ומתפללת שמחר זה יעבור , כי נמאס לי לשקר , בעיקר לעצמי ..😔
ואולי במחשבה שניה , טעיתי?
אני לא מכירה את עצמי כזאת , אחת שמצטערת על ההחלטות שלה . 

הבנתי שהטעות הכי גדולה שלי היה לתת לך ללכת ולא לעשות כלום כדי לעצור את זה ..

לא דמיינתי שאני אתגעגע אליך אחרי כל פעם שהייתי מבקשת ממך לעזוב אותי .. 
ועכשיו אני מבינה כמה מילים נאמרו בלי כוונה , דברתי דרך הראש , בלי לחשוב .. 
הלב צעק כל כך חזק שתשאר , תבין , אני אוהבת אותך יותר מידי בשביל לתת לך ללכת .. זה היה עניין של רגע , של משפטים שנאמרו בשניות , אתה אהבת אותי יותר מהכול , לא חשבתי שאתה באמת תוותר 😔 אם היית יודע כמה אני מתגעגעת .. 😔💔

אתה זה אתה .. ולהחליף אותך כנראה אף אחד לא יוכל .
לא יכולתי להעביר את היום בלי לראות תמונה שלך .
היית מהפנט אותי איתם כמו בובה על ההשפעה שלך , ואיך התמכרתי לחיוך שלך .. כמה שאני אוהבת לראות אותך מחייך ..🙂❤
אתה חסר לי ..😔
אני בטוחה שtם היית שומע את זה היית אומר שמאוחר מידי .. אבל אני חיה בעולם שאף פעם לא מאוחר , הלכת , ויתרת , עזבת , ולחזור אני לא חושבת שזה מה שתעשה ואחרי שפגעתי בך אני בכלל לא מאשימה . 
המחשבות עליך צורבות מלילה ללילה , ותדע עד כמה .. 
כואב , קשה , הגעגועים לא מפסיקים לשניה .

נמאס לי לראות אותך רק בחלומות , אולי תבוא לסדר הכול?
אני לא מסתדרת בלעדיך , אתה חסר לי , כואב לי המחשבה שלא תחזור .

אבל בסדר , בנתיים עושה לי טוב להתנחם באשליות ששם , אתה עדיין , "שלי"😔

Anael Zoaretz


אהבתם?


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
שקרנית, אני שקרנית שקרנית, אני שקרנית Reviewed by lior on דצמבר 11, 2017 Rating: 5

3 תגובות:

  1. וואי אהבתי מאוד

    השבמחק
  2. ווואו אני כל כך מזדהה והכתיבה שלך מושלמת
    אהבתי מאוד♡

    השבמחק
  3. פעם ההיתי מקשרת את זה למישהו מסוים גם שזה לא היה נכון בכלל .. שהוא זה שפגע בי .. אבל היום אחרי שקראתי את זה חשבתי על מישהו אחר שבכלל לא סמתי לב שהוא קיים הכתיבה הזו גרמה לי לחשוב אליו .. ובאמת להזדהות עם זה דרך אגב עמוד מהמם ⁦❣️⁩

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.