7 עצות על זוגיות שבטח כבר שמעתם ואסור לכם להקשיב להן!

כולנו אוהבים לתת עצות. בין אם זה לחברים, קרובי משפחה או סתם אנשים זרים ברחוב שמעולם לא ראינו.
לא כולנו אוהבים לקבל עצות, בעיקר כשזה נוגע לחיים הפרטיים שלנו ולבעיות שלנו בזוגיות. וכאן מגיע הקונפליקט. כי חברים טובים ששומעים שיש לך בעיות במערכת היחסים, תמיד ינסו לעזור. אבל לא תמיד העצות שלהם יהיו טובות…
הנה דוגמאות לכמה עצות שממש אסור לכם לקבל, אם אתם רוצים לשמור על הזוגיות שלכם.

1. “את צריכה למצוא מישהו יותר טוב לעצמך”

אם אתם נכנסים למערכת יחסים רק כדי להרוויח ממנה משהו, תצאו ממנה. גם פסיכולוגים טוענים שרווח אישי הוא ממש לא סיבה טובה להתחיל או לסיים מערכת יחסים. אתם יכולים למצוא את עצמכם מוותרים על נישואים מאושרים או מגיעים לזוגיות ללא אהבה.

2. “תראה לה מי הבוס! אל תיתן לה להתנשא עליך!”

אתה לא צריך להיות זה שמחליט הכל בזוגיות כדי לצאת “גבר”. בזוגיות טובה לכל אחד יש את הצדדים שהוא יותר חזק בהם או שהוא יותר אוהב לעשות, ככה שבאופן טבעי כל אחד מוביל בתחום שלו.
כבדו את הצד השני ותזכרו שאתם לא חייבים להיות הדומינטטים.


3. “תדרשי ממנו להיות רומנטי”

בסרטים אולי הרומנטיקה מחזיקה לנצח. במציאות, התקופה הזאת בזוגיות חולפת מתישהו. אז גם אם אתם עדיין שם, לא בטוח שבן הזוג גם. אתם לא יכולים לצפות ממנו, ובטח לא לדרוש ממנו, להרגיש כמוכם.

4. “אל תגיד כלום. זה רק יחמיר את המצב”

זה נכון שאין טעם להתווכח עם נשים, בעיקר פולניות, כי הן תמיד צודקות. אבל גם לשמור בבטן זה לא טוב. ריבים ומחלוקות הם חלק בלתי נפרד בזוגיות, והם לא יפתרו לבד.
אם משהו מפריע לכם, חשוב לדבר עליו ולא לשמור בבטן. זה יכול להתפוצץ בסוף.

5. “תקרא את ההודעות שלה. מותר לך!”

אז לא. בין אם אתם מקנאים, אובססיביים או סתם חטטנים, לעקוב אחרי בן הזוג זה אסור. זאת עצה שממש אסור לכם לקבל.
בנוסף, פסיכולוגים טוענים שזה הצעד הראשון בדרך לאלימות במשפחה, בין אם היא פיזית או מילולית.

6. “רק תזכירי לו שמה שהוא מרוויח לא מספיק”

זאת בהחלט דרך נהדרת להתחיל ריב גדול. גם אם אתם ממש כועסים ורוצים להוציא את הצד השני קטן או לפגוע בו, עדיף שתנשמו שנייה. ובכלל, זה נושא שעדיף לא להעלות באופן יומיומי.
Credit: © Tim Burton Productions

7. “תסתכל עליי ותעשה כמוני”

דוגמה אישית זה טוב ונחמד, אם אתם מנסים לחנך את הילדים שלכם. אבל אתם לא ילדים, וגם לא קופים, אז אין סיבה שתחקו אנשים אחרים.
אם יש לכם בעיות בנישואים, אל תסתכלו על אחרים ותנסו לעשות מה שהם עושים. אבל כן כדאי שתנסו להימנע מטעויות שהם עשו.


אתם יודעים הכי טוב

אז למה בעצם אנחנו מעדיפים להקשיב לעצות של אחרים במקום לעצמנו? אולי כי אנחנו חושבים שאחרים רואים את הסיטואציה מהצד, בלי לערב רגשות, ויכולת השיפוט שלהם יותר טובה משלנו.
זה אולי נכון בדברים אחרים, אבל לא כשמדובר במערכות יחסים. מערכות יחסים הן דבר מורכב, אין אחת שדומה לשנייה ויש דברים שרק אתם יודעים. אז תמיד תקשיבו רק לעצמכם!
קרדיט: קוויקים


7 עצות על זוגיות שבטח כבר שמעתם ואסור לכם להקשיב להן! 7 עצות על זוגיות שבטח כבר שמעתם ואסור לכם להקשיב להן! Reviewed by lior on יוני 28, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.