10 דברים שגברים ישימו לב אליהם לפני שיציעו לכן להתחתן!

אנחנו כבר מזמן מעבר לשלב הזה שגברים רק מחפשים בלונדיניות צעירות ויפות שיעמדו לצידם. זה אולי נכון בהתחלת הקשר, כשרוצים קצת ליהנות ולבלות, אבל כשזה מגיע לירידה על הברך, הסטנדרטים משתנים.
גברים, וגם נשים, מחפשים מישהו שישלים אותן, שיהיה לצידם ויתמוך בהן כשצריך. זה נכון שאף אחד לא מושלם (חוץ ממני), אבל יש כמה תכונות עיקריות שאנחנו מחפשים אצל הצד השני.
הנה 10 דברים שגברים ישימו לב אליהם בבת הזוג שלהם לפני שירצו לעמוד איתה מתחת לחופה. אין ספק שגם נשים מסתכלות על אותן תכונות, מסכימים?

1. חוכמה

לא צריך תואר בהצטיינות מהטכניון ולזכות במלך הטריוויה, אבל יש מצבים שיכולים להיות מביכים עבור הצד השני כתוצאה מחוסר הבנה בסיסית של המצב. גברים שאומרים שאישה לא צריכה להיות אינטליגנטית משקרים.

2. חוש הומור

מי לא אוהב אנשים מצחיקים? ומי לא אוהב אנשים שיודעים לקבל בדיחה ולצחוק ממנה, גם אם היא עליהם? חוש הומור משדר ביטחון וחוזק.

3. נאמנות

בין אם אתם מאמינים במונוגמיה או לא, זה כואב כשבוגדים בכם, וזה פצע שלוקח לו זמן להחלים. שימו לב גם ל”סתם” התנהגות שיכולה להיתפס מחשידה מצידכם. גם אם אין כלום מאחוריה, היא יכולה לעורר ספקות אצל הצד השני.

4. ביטחון עצמי

כשמישהו בטוח בעצמו, כולם מרגישים את זה. וכך גם ההשפעה החיובית שלו על החצי השני שלו. כשאת מרגישה מהממת, את מהממת!

5. נחמדות

מכירים את המשפט “אם הוא נחמד אלייך אבל לא למלצר, הוא לא נחמד” ? לא כיף להיות עם מישהו שלא נחמד לאחרים, בעוד מי כן נחמד מקרין אור על כל הסביבה שלו.

6. אמפטיה

כן, גם לגברים יש רגשות. גם עליהם עובר יום רע לפעמים, וגם הם ישמחו שיהיה שם מישהו לצידם. אמפטיה והזדהות מקרבים בין בני הזוג, וזה משהו שחשוב לשני הצדדים.

7. לדעת להקשיב

את לא חייבת להקשיב לחפירות שלו על הדרבי האחרון ולמה מסי יותר טוב מרונאלדו. אבל כשהוא משתף בדברים שחשובים לו, הוא מצפה שתדעי להקשיב ולתת עצה.

8. עצמאות

נכון שאתם עכשיו הרבה ביחד, ועושים דברים יחדיו. אבל אתם צריכים גם לדעת לדאוג לעצמכם. אף אחד לא רוצה להיות בייביסיטר של הצד השני, ולכל אחד יש את הדברים שהוא צריך לעשות לבד.

9. פשטות

להיות דרמה קווין זה אף פעם לא מושך. זה טוב אולי לאוסקר, אבל לא לזוגיות. לגברים פשוט אין כח להיות עם מישהי שעסוקה בניסיון לסחוט מחמאות בצורה מזוייפת.

10. להיות ישירה

כמו שלגברים אין כח לרחמים עצמיים, אין להם כח לסרטים ולהצגות. והם בטח לא יכולים לקרוא מחשבות… אם משהו מפריע, דברי עליו, אל תצפי ממנו להבין בעצמו.

מקור: brightside

10 דברים שגברים ישימו לב אליהם לפני שיציעו לכן להתחתן! 10 דברים שגברים ישימו לב אליהם לפני שיציעו לכן להתחתן! Reviewed by lior on יוני 13, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

מופעל על ידי Blogger.