10 טיפים גאוניים להשלים עם בן הזוג אחרי מריבה סוערת, שכל אחד חייב להכיר!


כשאני ובעלי רבים, כל הבניין יודע. לפעמים כל השכונה.
כל אחד מאיתנו צודק, אף אחד מאיתנו אף פעם לא טעה וכמובן שלא נודה בשום אשמה כשהאצבע מופנית לכיוון שלנו. מלאכים.
אז למה אנחנו רבים כל כך?
אולי כי אכפת לנו. אולי כי אנחנו אוהבים עד כדי כך שלפעמים חייבים להוציא קצת קיטור. בכל מקרה – זה תמיד מסתיים בטוב. קבלו 10 טיפים לזוגיות טובה שיעזרו לכם למנוע או לסיים כל מריבה כמו שצריך ממי שכבר ראתה את הכל ושרדה כדי לספר:

1. תספרו עד 10.

נשמע קלישאתי אבל זה לגמרי עובד! אם אכפת לכם מבן הזוג שלכם, קחו נשימה עמוקה וספרו עד 10. זה נכון שבלהט הרגע קשה לסתום, אבל וואלה, לא בא לך להגיד משהו שתתחרטי עליו לאדם שאת הכי אוהבת.

2. הסכימו על מילת בטחון.

כשאתם מרגישים שהוויכוח מתחיל להתלהט ואתם לא רוצים להגיע לפיצוץ, חשוב שתהיה לכם מילה שקבעתם מראש שמי שאומר אותה מזכיר לכם להירגע. זה יכול להיות משהו מצחיק כמו “יא בן זומא” או סתם מילה שגרתית כמו “מרפק”. העיקר שברגע שמישהו יגיד אותה תדעו שניכם לקחת נשימה ולחשב מסלול מחדש.

3. אל תנסו לנצח.

לא לשם אתם חותרים. אתם לא חייבים להיות צודקים כל הזמן. וחוץ מזה, ייתכן ושניכם צודקים. כל אחד מרגיש מה שהוא מרגיש. קחו צעד אחורה ונסו לחשוב אם גם הפעם הצדק אתכם או שזה סתם עניין של אגו. תראו שתוך זמן קצר העניינים יתחילו להירגע.

4. יש נושאים שפשוט לא שווים מריבה.

אל תבזבזו אנרגיה על מריבות סתמיות. אם לריב – אז על דברים באמת חשובים. כל היתר סתם שופך אנרגיה רעה לתוך הזוגיות ועלול לגרום לטינה ומרמור. שחררו.

5. תחבקו.

אולי זה יישמע מוזר להתחבק באמצע מריבה, אבל לפעמים זה כל מה שצריך כדי לסיים אותה. אל תהססו לבקש חיבוק כשאתם מרגישים שהעניינים מתלהטים, או תציעו חיבוק בעצמכם כדי לקרר את האווירה ולהזכיר לשניכם שאתם זוג אוהב.

6. עשו את הבלתי אפשרי.

בואו נודה בזה, אנחנו נוטים להאשים ולצקת להאשמות האלה הכללות ותזכורות מתוך הפנקס שלנו. אם בן הזוג שלך לא עשה כלים בתורו זה מיד הופך ל”אתה אף פעם לא עושה כלים”, לא? אז בואו נעשה את הבלתי אפשרי ונבלע את הצפרדע. להסתכל על כל מקרה לגופו ולפני שאנחנו מתחרפנים – פשוט נשאל למה.

7. זה בסדר ללכת לישון בכעס.

שום מריבה בודדת תסיים את היחסים שלכם אם הזוגיות שלכם יציבה ואוהבת. לפעמים צריך לתת לדברים לשקוע. לפעמים אחד מהצדדים יצטרך קצת זמן לעבד את המידע ולחזור אליך עם תגובה מתקבלת על הדעת. קחו לעצמכם את הזמן הזה. יכול לצאת מזה רק טוב.

8. קצת הומור זה תמיד טוב.

שימו את האירוניה והעקיצות בצד ונסו לזרוק לאוויר איזה משהו מצחיק. לפעמים כל מה שצריך בשביל להתאפס זאת מחווה קטנה ומצחיקה.

9. דעו מה העמדה שלכם.

זה נכון שצריך שניים לטנגו ובטוח יש לשניכם עמדות נחרצות וצודקות, אבל בזמן 10 השניות בהן אתם נושמים עמוק (ראו סעיף 1) – תחשבו למה הכל התחיל ומה בעצם המטרה. אולי תגלו שלגמרי נסחפתם ומה קשור בכלל. אז די.

10. צאו לבילוי רגוע ונעים.

לפעמים הסביבה יכולה להעכיר את האווירה בשניות ולעודד מריבה בלי שבכלל בניתם על כזאת.
מסעדה רועשת ברמה שאתם לא יכולים לשמוע את עצמכם חושבים, אתם רעבים מדי או אפילו מחזור – כל אלו יכולים בהחלט להוביל למריבה מיותרת.
לכו לכייף במקום שנוח לכם בו, שנעים לכם. תתחבקו ותאהבו. אחר כך אפשר לדבר על הכל. בנחת.
מקור: BRIGHTSIDE
--------------------------------------------------

לעוד טקסטים תרדו למטה.


10 טיפים גאוניים להשלים עם בן הזוג אחרי מריבה סוערת, שכל אחד חייב להכיר! 10 טיפים גאוניים להשלים עם בן הזוג אחרי מריבה סוערת, שכל אחד חייב להכיר! Reviewed by lior on יוני 11, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

מופעל על ידי Blogger.