5 מיתוסים על זוגיות שהאמנתם בהם עד היום אבל הם רק הורסים לכם אותה!


מגיל קטן מלמדים אותנו איך מערכות יחסים צריכות להיראות. אנחנו רואים זוגות מאוהבים בסרטים, בפרסומות ובאגדות, אבל עכשיו הגיע הזמן לחשוף את האמת.
מצטערים לבשר לכם שאין דבר כזה זוגיות מושלמת, אנחנו לא באמת הולכים יד ביד כל הזמן, לא באמת עושים הכל ביחד וכל הסטראוטיפים שגדלנו עליהם רחוקים מהמציאות ורק יכולים להרוס לכם את הקשר בגלל ציפיות לא כל כך ריאליות.
הנה רשימה של דברים שאתם חייבים להפסיק להאמין בהם, ויפה שעה אחת קודם!

1. חייבת להיות משיכה בין בני הזוג בהתחלה? ממש לא!

לא כל מערכות היחסים מתחילות באהבה עיוורת. לא צריך לחפש ניצוצות, פרפרים ומשיכה בדייטים הראשונים. עדיף לחפש תחושת ביטחון ונוחות לצד הבן זוג הפוטנציאלי. לזוגיות חזקה עדיף שתסמכו אחד על השני ושתוכלו לצחוק ביחד.

2. זוגות מאושרים רק כשיש להם תחומי עניין שונים דווקא ההפך הוא הנכון.

לכל אחד יש את ההעדפות שלו. וגם אם את מעדיפה אופרה והוא בקטע של סטטיק ובן אל, זה לא אומר שלא תוכלו ליהנות ביחד ושלא יהיה לכם על מה לדבר. השוני ביניכם יתרום לכם לקשר כשכל אחד יביא את האהבה שלו לתחום מסוים.

3. זוגות אוהבים אף פעם לא רבים? אולי בסרטים של דיסני (וגם שם כבר הפסיקו להאמין בזה).

אנשים שלא רבים, זה כנראה כי לא אכפת להם. זוגות בלי בעיות, כנראה בדרך לפרידה. כמובן שוויכוחים שמגיעים לאלימות הם אסורים בתכלית, אבל מריבות מידי פעם לא צריכים להדאיג אתכם.
זה קורה לכולם, וזאת אחת הדרכים שלכם להכיר ולהבין אחד את השני. כמובן שאחר כך ההתפייסות תמיד כיפית… :)

4. זוגות מאושרים אוהבים את המשפחה והחברים של החצי השני? ברור, ובעיקר את החמות (NOT!).

 אל תצפו מבני הזוג להתחבר באופן אוטומטי עם האנשים הקרובים לכם. גם מכם לא מצפים זאת. בחרתם אחד את השני, ולא את המשפחות.
עם הזמן תדאגו שהמפגשים החברתיים יהיו כך שאף אחד לא יעלב. המפתח, כמו בכל דבר כמעט, הוא תקשורת. תאמו בינכם את הציפיות והגבולות כלפי הצד השני.

5. זוגות מאושרים כל היום ביחד? לא, זה דביק מידי.

מכירים את הזוג הזה שנראה שהם לא נפרדים אחד מהשני? זאת אשליה. במוקדם או מאוחר, כל אחד רוצה זמן לבד. בזוגיות הרמונית, בני הזוג מבינים זאת ונותנים לצד השני את ה’ספייס’ שהוא צריך.
זה לא אומר שהפסקתם לאהוב. להפך, זה עוזר לשמר את הרגשות או אפילו להכניס רגש חדש למערכת היחסים.

הרבה פעמים אנחנו חושבים שמה שמראים לנו בסרטים, זה המצב האופטימאלי. אבל זה רחוק מהמציאות. זיכרו שהפגמים שלכם ושל בני הזוגות הופכים אתכם לאנושיים.
איורים: Natalia Kulakova // מקור: brightside.me
--------------------------------------------------

לעוד טקסטים תרדו למטה.


5 מיתוסים על זוגיות שהאמנתם בהם עד היום אבל הם רק הורסים לכם אותה! 5 מיתוסים על זוגיות שהאמנתם בהם עד היום אבל הם רק הורסים לכם אותה! Reviewed by lior on יוני 11, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

מופעל על ידי Blogger.