10 סימנים שבן הזוג שלך כבר לא אוהב אותך וכדאי שתשימי לב אליהם!

מרגישה שעדיין יש ניצוצות במערכת היחסים שלך? אם כן, זה מעולה!
אבל, חשוב לזכור שלפעמים נשים רואות אהבה במקומות שהיא לא באמת נמצאת בהם…
על פי סטיב הארווי, מחבר הספר “תתנהגי כמו ליידי, תחשבי כמו גבר” (Act Like a Lady, Think Like a Man), “אהבתו של גבר באה לידי ביטוי ב-3 דרכים: הוא מצהיר על זכויותיו בפומבי, מגן עלייך, ודואג לך.”
אז האם הגבר שלך עדיין אוהב אותך כמו שאת חושבת? ריכזנו לך 10 סימנים שמצביעים שמשהו כנראה דעך…
אנחנו מאד מקווים שלא תמצאי את הסימנים האלה אצל הגבר שלך, אבל תמיד כדאי להיות מוכנה!

1. הוא מעיר לך על המראה שלך

עבור גבר שאוהב באמת – את תמיד יפה! אפילו בלי איפור, עם שיער מבולגן ופיג’מה שגדולה עלייך ב-10 מידות.
הוא לא ישים לב שצברת כמה קילוגרמים מיותרים אחרי החגים, אלא אם את תצייני את זה בפניו. אבל אם הגבר שלך רומז שאת צריכה ללכת יותר לחדר הכושר, או לעשות ניתוח פלסטי – אל תמהרי לספק אותו.
כנראה שזה לא המראה שלך שלא מוצא חן בעיניו, אלא את עצמך.

2. הוא דן בחסרונות שלך עם חברים

נשים נוטות לדון בבעיות במערכת היחסים או בחסרונות של בן זוגן עם חברות, ואולם גברים נוטים לשמור הכל לעצמם.
אם בן זוגך מאפשר לעצמו להשפיל אותך בפומבי ולצחוק על כישלונותיך – שום דבר טוב לא יצמח ממערכת היחסים הזו! בן זוג שלא מכבד אותך, הוא כזה שאת לא צריכה בחייך.
תביני, על ידי כך שהוא מבקר אותך בפני רבים, הוא מנסה באופן תת מודע להוכיח לאחרים (ולעצמו) שאת הסיבה שהוא הפסיק לאהוב אותך.

3. היחס שלו לתחביבים ולהרגלים שלך השתנה

נשים אוהבות להתלונן על הבגדים של הגברים שזרוקים בכל הבית, אבל בואו נודה… גם להן יש כמה הרגלים מוזרים או מעצבנים.
הן אוהבות לתפוס את המקלחת לשעה, לדבר עם החברות שעתיים, למלא את הארון בבגדים מיותרים שלעולם לא ילבשו, לגנוב ביס מהצלחת של בן הזוג שלהן, או לשמוע את אותו השיר כל היום!
גבר שאוהב אותך, יקבל את כל אלה בשתיקה, או יגיב עליהם בהומור. אם הגבר שלך כל הזמן מבקר את הדברים שאת עושה, מעיר לך הערות עוקצניות על ההתנהגות שלך – זה אומר שהוא החליף את האהבה בעצבנות.

4. הוא כבר לא מקשיב לסיפורים שלך

מדענים הוכיחו שגבר יכול להקשיב בתשומת לב לאישה במשך 6 דקות בלבד. בגלל זה בנות, בפעם הבאה כשאתן מנסות לנהל שיחה עם בן הזוג שלכן – נסו לקצר…
הנושאים שמקשים על הגבר להתרכז הם: אנשים לא מוכרים, מפורסמים, קניות, אופנה, דיאטות. אז אם זה אפשרי, עדיף לדון בסוגי הדברים האלה עם החברות שלך.
ובכל זאת, אם הגבר שלך אוהב אותך הוא יעשה מאמץ להקשיב בתשומת לב לנושאים שמרתקים אותך וחשובים לך, גם אם הנושא הזה ממש לא מעניין אותו. אבל אם הוא כל הזמן משנה את הנושא או בורח באמצע השיחה עם תירוצים – קרוב לוודאי שפשוט לא אכפת לו. ואם לא אכפת לו, אז הוא גם לא יתעניין בשום בעיה או אתגר שיעלו במערכת היחסים שלכם.

5. היחס שלו לרגשות שלך השתנה

גברים לא יכולים לסבול דמעות של נשים, ולאחרונה אפילו נמצא לכך הסבר מדעי: מתברר שדמעות נשיות מכילות חומרים נדיפים מיוחדים שמורידים את רמת הטסטוסטרון בדם של הגברים, וזה מוביל לירידה בתשוקה המינית. אז נסי לא להשתמש בבכי כדי להשפיע על האהוב שלך…
למעשה כשאת בוכה, הדבר היחיד שהגבר שלך רוצה לעשות זה לברוח ולא לראות את זה. אבל אם הוא אוהב אותך, הוא ישתלט על עצמו ויעשה כל שביכולתו כדי לנחם אותך, גם אם סיבת הבכי שלך נראית לו מגוחכת. הוא יירגע רק כאשר תחזרי לחייך!
אם הוא לא אוהב אותך, הדמעות שלך רק יספקו לו עוד סיבה לכעוס עלייך.

6. פלרטטנות או נמות

פלירטוטים הם דבר מעולה במערכת יחסים. זהו כלי נהדר לעורר רגשות, ולצאת מהשגרה – במיוחד אם אתם ביחד כבר זמן רב.
הודעות טקסט, רמזים מסקרנים, תמונות שובבות – כל זה עוזר לשמור על הניצוץ, ממש כמו בימים הראשונים של מערכת היחסים. כמובן, חשוב ששני בני הזוג ייקחו בזה חלק פעיל.
ועדיין, אם כבר שלחת לו 10 תמונות סלפי בתנוחות שונות על המיטה, אבל לא קיבלת תגובה… פשוט תפסיקי. או שתבדקי מה גורם לבן הזוג שלך להתעלם.

7. התגובה שלו לבקשות שלך השתנתה

עבור גבר שאוהב אותך, הבקשות והרצונות שלך תמיד יהיו במקום הראשון.
למעשה, גברים אוהבים לעזור לנשים. זה נותן להם הזדמנות להוכיח כמה מגניבים, חזקים ואחראיים הם.
אם הבקשות שלך, אפילו הקטנה ביותר כמו להחליף נורה, מעצבנות אותו – כדאי לך לשקול את מערכת היחסים מחדש. האם ייתכן שהגבר שלך יעדיף לעזור לאישה אחרת?

8. קנאה זה לא דבר כזה רע אחרי הכל…

מסתבר שאפילו קופים מסוגלים להרגיש קנאה כלפי בת הזוג שלהם בסביבה של זכרים אחרים. הקנאה היא משהו שנבנה במהלך האבולוציה כדי לשמור על שלמות הזוג.
הגבר, באופן תת הכרתי, רוצה להכריז על זכויותיו ומעוניין לקחת “בעלות” על היופי של האישה שלו. לכן זה טבעי כשהגבר שלך עצבני כשמישהו בוחן אותך. אבל אנשים הם לא קופים, ולכן הפגנת קנאה מוגזמת עלולה לפגוע במערכת היחסים.
כאשר גבר אדיש לחלוטין לכך שגברים אחרים בוחנים את האישה שלו – משהו לא בסדר. הוא כנראה כבר לא רוצה להלחם עבורה, ולא מעוניין לנסות להיות הטוב ביותר בשבילה.

9. הוא כבר לא מגן עלייך מסכנות

גברים מרגישים צורך להגן על יקיריהם, ואילו נשים מרגישות צורך להיות מוגנות. ואף על פי שגברים מודרניים כבר לא צריכים להגן על המין החלש מפני שבטי בר או חיות פרא – עדיין יש המון סכנות שאורבות בעולם בחוץ.
לכן, זה טבעי כשהגבר שלך מודאג אם את חוזרת לבד מאוחר מהעבודה או מחברים. אם הוא לא יכול להיות איתך פיזית, הוא לפחות יתקשר ויוודא שהכל בסדר.
אם את לא מקבלת הגנה או תמיכה מהגבר שלך במצבים קשים או מפחידים, כמו לחזור לבד בלילה, או ללכת לאיבוד באיזור לא מוכר, או כשהבוס שלך צרח עלייך – זה סימן רע מאד. או שהגבר שלך פחדן או שהוא לא אוהב אותך. בשביל מה את צריכה אותו בכלל?!

10. הבעת רגשות ושימוש במילים חמות הן כלי חשוב! הגבר שלך משתמש בו?

שפת האהבה מורכבת ממילים חמות, נגיעות, חיבוקים ונשיקות. כאשר אנחנו קוראים לבן הזוג בשמות חיבה כמו “מותק”, “יקירי” או “יקירתי” – אנחנו יוצרים אווירה אינטימית מיוחדת. בחירת שמות חיבה מתרחשת באופן לא מודע, וזה מראה איך בני הזוג מתייחסים אחד לשני, מי שולט במערכת היחסים, ואיך הם מאזנים זה את זו.
דרך אגב, גברים צריכים את כל הדברים האלה בדיוק כמו נשים! חוקרים מארה”ב ראיינו 1000 זוגות נשואים וגילו כי בעלים אשר מנשקים ומחבקים את נשותיהם לעתים קרובות, מרגישים מאושרים פי 3 מאלה שלא פועלים כך.
אז אם הגבר שלך מזעיף פנים בכל פעם שאת מנסה לחבק אותו או קוראת לו “מותק”, הסיבה היא לא בגלל שהוא “גבר”. למרבה הצער, הוא כנראה לא אוהב אותך יותר…
קרדיט תמונות: Anna Syrovatkina | מקור: brightside

--------------------------------------------------

לעוד טקסטים תרדו למטה.


10 סימנים שבן הזוג שלך כבר לא אוהב אותך וכדאי שתשימי לב אליהם! 10 סימנים שבן הזוג שלך כבר לא אוהב אותך וכדאי שתשימי לב אליהם! Reviewed by lior on יוני 11, 2018 Rating: 5

6 תגובות:

  1. אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בקסמי אהבה או כישופים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם דוקטור ALABA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, את המאהבים ואת כספי הקסם, הקסם או הקסם לצורך עבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי ובא אלי והתנצלתי שהכול סודר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר ALABA פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם להעביר לו WhatsApp בכתובת +2349071995123.

    השבמחק
  2. מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור כמה אנשים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי שאני נשואה כבר שש שנים עם אף ילד לא הרופא אמר שיש לי ספירת זרע נמוכה כל כך אשתי מבקשת להתגרש, היא הייתה חולה ונמאס לי להיות איתי ניסיתי כמיטב יכולתי אבל שום דבר לא חשבתי שלא אראה אותה שוב עד שאפגוש חבר ותיק שלי שסיפר לי על קוסם בשם ד”ר. איגבינוביה, היא נתנה לי את המייל שלו. כתובת דואר ומספר נייד. יצרתי איתו קשר והוא הבטיח לי שאשתי תחזור אלי תוך שלושה ימים אם רק אני מוכן לשלם את המסים שאני משתף איתו פעולה ליום אחד בלבד והוא הכין לי כישוף אהבה ותרופה והאחרון הוא אמר לי את זה אשתי תחזור. מאוד בבוקר, אשתי באה בוכה וביקשה סליחה ואמרה שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה, לא יכולתי לדמיין את זה, אבל ברגע שסיימתי לכתוב, כעבור חודשיים שלי אישה נכנסה להריון זה היה כמו נס אז אל תמשיכי להתבייש שהוא עשה את זה בשבילי ואני מאמין שהוא יכול לעשות את זה בשבילך. אם אתה זקוק לעזרתו, תוכל ליצור קשר עם המייל שלו: doctorigbinovia93@gmail.com או ווטסאפ אותו עכשיו +12162022709 Dr.Igbinovia הוא מטפל גם ב: פוריות, HIV / איידס, סרטן, הפטיטיס B, אם אתה רוצה להיכנס להריון?

    השבמחק
  3. אני רוצה להודות לד"ר איגבינוביה על שהצלת את הנישואים שלי. בעלי התייחס אליי רע ועזב את הבית למשך כמעט 3 חודשים, זה גרם לי להיות חולה ומבולבל. ואז סיפרתי לחבר שלי איך בעלי השתנה כלפי. ואז היא אמרה לי ליצור קשר עם: doctorigbinovia93@gmail.com שהוא יעזור לי להחזיר את בעלי ולהפוך את האהבה שלנו לחזקה שוב. ואז ניסיתי אותו. אחרי 3 ימים של הטלת הכישוף בעלי חזר הביתה ואני מתחננת סליחה ואני מתחננת לסלוח לו והיום אנחנו חיים בשמחה ואושר אם את עוברת מערכת יחסים כלשהי, בעיות בריאות או מצב נישואים מקולקל ואתה רוצה את האקס שלך מאהב, חבר לשעבר, חברה לשעבר או בעל או אישה גרושים אתה יכול להגיע למספר הווטסאפ שלו +12162022709 או viber +12066713285 אם אתה צריך את עזרתו

    השבמחק
  4. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה שמי שירה אליהו. כשקראתי את העדות באינטרנט על האופן שבו ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי שוב חיים יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק
  5. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אפטה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אפטה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם מספר זה +1(425) 477-2744

    השבמחק
  6. היי, אני כל כך מתרגשת לקבל בחזרה את הנישואים השבורים שלי ואת בעלי בחזרה אחרי שהוא עזב אותי ואת שני הילדים שלנו בשביל אישה אחרת. אחרי 8 שנות נישואים, בעלי ואני ניהלנו ויכוח אחד עם השני עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם יותר. ניסיתי להיות חזקה רק בשביל הילדים, אבל לא יכולתי לשלוט בכאבים שעינו אותי, הלב שלי התמלא עצב וכאב, כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושבת עליו כל יום ולילה ואני תמיד רוצה שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרדת והייתי צריכה עזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אפטה יכול לעזור לי לחזור מהר , אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה, ואז הוא עשה לי (Love Spell). 48 שעות לאחר מכן, בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי ולילדים, כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. אז, מאותו יום ואילך, נישואינו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט. ד"ר אפטה הוא גלגל כישוף אמיתי ועוצמתי שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדים שלי בעת צרה אם אתה כאן וצריך את האקס שלך בחזרה או את בעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, צור קשר עם הקוסם החזק הזה עכשיו. הנה איש הקשר שלו: שלח לו דוא"ל בכתובת:drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח לו Whatsapp/viber עם המספר הזה (+22958359273), תודה

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.