12 סימנים שבן הזוג שלכם מאוהב בכם בטירוף ולא סתם מעביר אתכם את הזמן!

מה זו אהבה? נכון שאי אפשר באמת להסביר את זה במילים? לכל אחד יש את הדרך שלו להרגיש ולאהוב, וכל אחד מוצא את הדרך שלו לבטא אותה. כל זוגיות היא שונה, ואי אפשר להשוות בין מערכות יחסים של אנשים. אבל יש כמה סימנים שאם אתם מוצאים בקשר שלכם, תדעו שאתם במצב מצוין.
תשימו לב לדברים הקטנים שיש לכם בקשר עם הבן זוג. חיבוקים, נשיקות, פרחים וכו’ זה נחמד, אבל האהבה האמיתית נמצאת בפרטים הקטנים.
הנה 12 סימנים שלא אומרים שהם אוהבים אתכם, אבל מראים לכם את זה ובגדול.

1. הם חולקים אתכם את האוכל שלהם

ג’ואי מחברים ממש לא לבד. יש הרבה מאוד אנשים ששונאים לתת לאחרים לאכול מהאוכל שלהם, בעיקר אם לא שאלו אותם קודם. יש גברים שאפילו נרתעים מהאכלה של בת זוגם במזלג או כף. אז אם אתם רואים שבן הזוג מציע לכם לטעום מהאוכל שלו ולא אכפת לו לחלוק צלחת, זה סימן לחיבה.
Credit: © Universal

2. הם משאירים לכם הודעות קוליות

בעידן הטכנולוגי של היום, אנחנו יכולים להישאר מחוברים אחד לשני ולשמור על קשר גם מהקצה השני של העולם. אבל לפעמים מילים בהודעת טקסט פשוט לא מספיקות, הן לא באמת יכולות להעביר חום ורגשות (גם אם שלחתם סמיילי מאוהב). אבל הודעות קוליות, בהחלט עושות את העבודה. הן אישיות וגורמות לקשר רחוק טווח להיות הרבה יותר חם.
בפעם הבאה שקיבלתם הודעה קולית בוואטסאפ וחשבתם אוי איזה חפירה, תחשבו אחרת, על הזמן והמאמץ שהושקעו במיוחד עבורכם.
Credit: © Depositphotos.com

3. הם משאירים את הפלאפון שלהם ללא השגחה

סיסמא, נעילת מסך, טביעות אצבע, יש אנשים שיש להם יותר מידי אבטחה על הטלפון והם לא משאירים אותו לרגע לבד. זה אולי הגיוני בחוץ מחשש לגניבות, אבל בבית, זה יכול להיראות מוזר או אפילו חשוד. בדרך כלל זה אומר שיש להם מה להסתיר, וזה לא טוב למערכת יחסים שבנויה על אמון.
אנחנו לא אומרים שצריך לתת לבן הזוג את כל הסיסמאות לרשתות החברתיות ולשתף אותו בהכל. אבל אם מישהו מתנהג בחופשיות ובנינוחות לידכם, הוא סומך עליכם ולא חושש שתפגעו לו בפרטיות, וזה מראה על האהבה שלו אליכם.
Credit: © Depositphotos.com

4. הם זורמים אתכם על דברים חדשים

בתחילת הקשר, כל אחד מנסה להסתיר את המוזריות שלו כדי לא לגרום לצד השני לברוח. אבל כשמערכת היחסים מתקדמת ומתחזקת, אנחנו כבר יותר פתוחים לשתף ו”לגרור” את השותף יחד איתנו לשטויות שלנו. כשבן הזוג מסכים להתנסות איתכם בתחביבים שלכם, לא רק שאתם מקבלים עוד זמן ביחד, זה מחזק את הקשר שלכם.
Credit: © Warner Bros.

5. הם משאירים לכם פתקים ומתנות קטנות ברחבי הבית

מחוות גדולות ולזכור את יום ההולדת ויום הנישואין זה תמיד נחמד, אבל אלו הדברים הקטנים והלא צפויים שבאמת גורמים לנו להתרגש. למצוא פתק קטן של ‘אני אוהב אותך’ בארוחת הצהריים באמצע יום רע במשרד, יכול להפוך לנו את כל מצב הרוח. בדיחות קטנות שיש לכם, שטויות שרק אתם מבינים, אלו הדברים שבאמת אומרים שאתם אוהבים אחד את השני.

6. הם משנים הרגלים עבורכם

מערכת יחסים טובה היא גם לקבל את החצי השני כמו שהוא, ולא לצפות ממנו להשתנות עבורנו. אבל אם הוא מוכן לזוז קצת ולשנות הרגלים שיש לו מאז הגן, זה כבר משהו ראוי להערכה. הוא עושה את זה בשבילך, כי הוא אוהב אותך ומעדיף לוותר על משהו שלו עבורך. אם למשל הוא מוותר על לראות את האירוויזייון ויושב איתך לראות את האליפות של באר שבע בכדורגל, תתחתני איתו.

7. הם נשארים אתכם גם ברגעים הכי משעממים

דיברנו כבר על שינוי הרגלים וזרימה על דברים חדשים. אבל לכל צד יש גם את הדברים האלו שאנחנו פשוט לא מצליחים להבין למה, והלוואי ולא היינו צריכים להיות חלק מזה. גברים למשל שונאים קניות (רובם לפחות), ולא אוהבים לסחוב את הקניות של בנות הזוג שלהם במשך שעות. אצל נשים בד”כ מדובר על איזה אירוע ספורט שהן צריכות לראות בטלוויזיה בלי להבין מי נגד מי.
אבל גם אם הם ממש סובלים, הם עדיין סובלים יחד אתכם. ואם הם מנסים לקחת חלק פעיל, אז זה בכלל מראה כמה הם אוהבים אתכם. רוצים להראות לחצי השני שאתם אוהבים אותו? נסו להתעניין ולגרום לו לדבר על התחביבים שלו, גם אם אתם לא באמת מתחברים אליהם.

8. הם בוחרים בשיחה במקום בשקט

בכל זוגיות יש את הרגעים האלו שלא הכל ורוד, שיש ריבים וכעסים. זה יותר קל ללכת כל אחד למקום שלו, לתת זמן ושקט להירגע במקום להמשיך לריב. אבל למישהו שבאמת אכפת מהזוגיות ומבן הזוג שלו, הואיבחר ללכת על דיאלוג ושיחה במטרה לפתור את המשבר. כמה שיותר תדברו על הדברים, ככה יהיה לכם יותר קל להתגבר על משברים ולהמשיך הלאה.
Credit: © StudioCanal

9. הם גאים להיות אתכם

זה נורמלי בשלבים הראשונים של הזוגיות לשמור אותה בקטנה, ולא לרוץ לספר לכל העולם. גם ליהנות מהפרטיות זה בסדר. אבל כשכבר עבר זמן ואחד הצדדים עדיין מתבייש להראות את הזוגיות לעולם, זה כבר לא מגניב. אבל מנגד, לראות שבן הזוג מתגאה בזוגיות ומשוויץ בה בכל הזדמנות, זה כבר עושה לנו טוב על הלב. הכרות עם המשפחה, החברים, הכלב, הזקן המוזר שגר בבניין, שינוי הסטטוס ברשת החברתית, החזקת ידיים ברחוב. הכל מראה על אהבה.
Credit: © Depositphotos.com

10. הם נשארים אתכם כשאתם הכי צריכים אותם

החיים לפעמים תופסים אותנו במצבים לא נעימים, כמו למשל כשלגבר יש חום 37 והוא חצי מת. נזלת, פריחה, לראות אותה פעם ראשונה ללא איפור, הכל יכול להיות לא הכי נעים. אבל כשאתם חולים, אתם יודעים למי באמת אכפת מכם. אם הם נשארים לידכם מבלי להירתע, מביאים לכם אוכל, מנסים לעודד אתכם, הם באמת אוהבים אתכם.
Credit: HJ Story

11. הם מקשיבים לעצות שלכם

מצד אחד, נשים רוצות גברים החלטיים שיודעים מה לעשות וגברים רוצים נשים שיכולות לדאוג לעצמן ולא להיות תלויות בהם. אבל כולם גם רוצים שיקשיבו להם ושלא יתביישו לבקש מהם עצות. אז הם מצאתם מישהו מיוחד שמעריך את העצות שלכם ורוצה לשמוע מה יש לכם להגיד, אל תיתנו לו ללכת.
Credit: © Depositphotos.com

12. יש הרבה נגיעות, ואפילו נשיכות

הוכח מדעית (אל תשאלו אותנו איך) שנגיעות ואפילו כרסום של בן הזוג מחזקות את הקשר. יכול להיות שאת בקשר אם מישהו שהוא לא כל כך בקטע של מגע. אבל אם בן הזוג שלכם מרעיף עליכם נשיקות, חיבוקים, מחיצות ואפילו נשיכות, אתם במערכת יחסים חמה ועמוקה.

קרדיט: קוויקים


12 סימנים שבן הזוג שלכם מאוהב בכם בטירוף ולא סתם מעביר אתכם את הזמן! 12 סימנים שבן הזוג שלכם מאוהב בכם בטירוף ולא סתם מעביר אתכם את הזמן! Reviewed by lior on יוני 14, 2018 Rating: 5

2 תגובות:

  1. מושלםםם!

    השבמחק
  2. כמה שזה נכון אבל הבחורות לא מבינות מאיפה זה בא... מאהבה עמוקה ��

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.