בא לי








בא לי לראות את הבטן שלך גדלה, בא לי לדעת שאת מחזיקה שם ייצור שיתפוס חלק עצום בחלל הזה שלנו שנקרא "את ואני"
בא לי כבר לתלות על הדלת " כאן גרים בכיף..."
בא לי לדגדג אותך בצלעות ולראות אותך הופכת לאדומה מרוב בכי-צחוק.
בא לי להעיר אותך בלחישות וליטופים מתוקים על העורף. בא לי שלעולם לא תפסיקי לאפר את הפנים בחיוך רחב וחושף שיניים. בא לי לראות אותך נופלת, שברירית וחלשה בכדי שאלמד אותך, ואז אדע גם אילו מילים לומר לך.

בא לי להתמסטל משישי ביתי לצידך, לעשות וידאו מלא בפדיחות ותמונות סלפי מביכות שלנו ברגעים הכי מצחיקים בחיים שלך, שלנו. בא לי שתהיי בפיג'מה, נעלי בית הזויות וגרביים גבוהות מצחיקות.

בא לי שלעולם לא תפסיקי להציק לי, שתמשיכי להיות ילדותית כמו שאת, שתורידי לי את האור כשאני במקלחת, שתכניסי לי יד מתחת לחולצה ואני אקפוץ כי היא קרה יותר מקוביית קרח. בא לי, בא לי שתמשיכי לקרוא לי בכינוי שהדבקת לי כי זה מזכיר לי שאני מיוחד עבורך, שכמוני אין עוד בלב שלך, אפילו שהוא מביך.

את לא מושלמת, את מלאה בפגמים, אבל הם הפגמים הכי יפים שראיתי ולא מעניין אותי מה אחרים חושבים.
אל תשתני לי לעולם, בבקשה.
בא לי לשאול "התנשאי לי?"
ותקופה קצרה אחרי לשבור עבור שנינו כוס מכוסה בנייר כסף.

אני רוצה שנמשיך לחלוק שמחות ועצב ביחד, כי בא לי, פשוט בא לי.
Adam Kahlon


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
בא לי בא לי Reviewed by lior on פברואר 12, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.