זה לא עובד, בוא פשוט נוותר, אין טעם להמשיך לנסות









רגעים ספורים לפני כניסת השבת היא החליטה לפרק את כל החבילה, כוסעמק.

"זה לא עובד, בוא פשוט נוותר, אין טעם להמשיך לנסות."
*
איך לעזאזל יוצאים למלחמה עם הבן אדם שעד עכשיו היית בעל ברית שלו, אחד כזה שמכיר את השיגעונות שלך, את התכונות שלך ואת הפרצופים המטופשים.
היא גמרה לי על הנשמה, איך את בכלל חושבת לוותר אחרי שתכננתי לנו בילוי מהסרטים לקראת השבת שנכנסת?
**
ישבתי לי על המיטה, גלגלתי ג'וינט קטן והתחלתי לגלל "באינסטרגם", "בפייסבוק", באלבום התמונות ואפילו "בוואטסאפ".
הכול מקושט, יפה מדי, מוחצן מדי. נראה שכל-כך טוב לנו שם.
נראה שהכול כל כך מושלם, אז למה זה לא מרגיש ככה גם במציאות?
זה נדמה שהפחד הכי גדול שלי מתממש לו הרגע, הפחד הזה שיום אחד ניקח את השני כמובן מאליו. הפחד הזה שכבר נפסיק להתרגש מה-"ביחד" הזה, שכבר נאהב מהרגל ולא מאהבה. הפחד הזה שה-"סקס" יהיה כי זה משהו נורמלי שזוגות צריכים לעשות אחרת, מה הטעם בכלל?
***
שעתיים עברו להם ואני חותם על כך שהייתי הבן אדם הכי עצוב בעולם.
שעתיים של ריקנות, כמו בובה בלי נשמה.
לא ידעתי לאכול את הסרט הזה, לא הבנתי את התסריט עדיין.
ואז זה הכה בי, אין מצב שאני נותן לה ללכת, אין מצב בעולם שאני מוותר על האישה הזו.
*
"אני יודע שלא הכול מושלם,
אולי את לא זוכרת אבל את התרופה שלי, אני לא הולך לוותר על זה, עלייך, תשכחי מזה. אל תתני להם להיות צודקים,
אין לי מקום בלב לאחרת, הוא כבר תפוס, אני מצטער.
תהיי מוכנה, 10 דקות אני אצלך, נצא לאכול ארוחה טובה, נשתה מהיין הכי משובח שיש ועל הדרך נעבוד על הקשר הזה בפעם ה-100 אם צריך.
בבקשה תהיי למטה, תצילי אותנו."
**
היום אנחנו שלוש שנים ביחד, הוצאתי לה טבעת.
מזל שנלחמתי, אחרת היא הייתה בזרועותיו של אחר, ואני, אני שם באיזו דירת רווקים מסריחה, יושב ומרחם על עצמי.
עכשיו אני איתה, עם הלוחמת שלי.
***


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
זה לא עובד, בוא פשוט נוותר, אין טעם להמשיך לנסות זה לא עובד, בוא פשוט נוותר, אין טעם להמשיך לנסות Reviewed by lior on פברואר 12, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.