תרשי לי להכיר אותך








תרשי לי להכיר אותך, תוותרי לרגע על האיפור שמעלה אצלך את הביטחון העצמי לשמיים ותראי לי את הפנים שלך כמו שהן - נקיות.
תרשי לי לשבת לשיחה קצרה איתך,
שיחה בת כמה דקות בלבד.
אגיע אל הלובי של הבניין שלך ומשם נצעד מספר צעדים אל הספסל הקרוב.
אל תחשבי מה ללבוש עבורי,
אל תחשבי להרביץ מקלחת נעימה ולמרוח את #קרם הגוף שלך,
אותו קרם גוף שקנית ב-"סופר-פארם" במחיר מבצע, חבל לבזבז אותו עלי.
אל תתבשמי, לפחות לא למעני, אני לא בקשתי את זה.
די קריר עכשיו בחוץ אז תתלבשי בהתאם, וכן אל תתביישי.
תצאי אפילו עם איזה #סוודר שאין לך מושג איך הוא הגיע אל הארון שלך, כפכפי דובי מצחיקות כאלה וגרביים שגדולות עליך במידה או שתיים.
אני מבטיח לך שזה יגרום לי לחייך מאושר.
בזמן שתעשי את דרכך מהקומה למעלה אל הקומה למטה במעלית,
אני אשב שם ואחכה לך בקוצר רוח, אולי אפילו אמלמל לעצמי כמה מילים.
כאשר נפגש, כאשר נשב ונשוחח באמת פנים אל פנים,
כאשר לא נשים לב אל הלבוש שלנו, אל #החיצוניות שלנו,
אל #האביזרים שעושים את הכול יפה יותר, מוחצן יותר,
כאשר פשוט נוותר על זה ונגיע עירומים משקר,
כאשר לא יהיה לנו מה להסתיר,
אז, אז נכיר באמת וזה, זה הכי יפה.
תופתעי, אבל אני רוצה לראות את פרצופה האמיתי של האחת
לצידה אני הולך להתעורר למשך שארית חיי, כי אותה אני רוצה,
לא את #התחפושת שהיא זורקת על עצמה בכל יום ו-יום.
פשוט מאוד לדעת מי את, מי את באמת אבל.
ביחד ניצור את הפגם המושלם, ושיזדיינו כולם.
Adam Kahlon


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
תרשי לי להכיר אותך תרשי לי להכיר אותך Reviewed by lior on פברואר 12, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.