אני מתגעגע









אני #מתגעגע לזאת שהייתה מתפוצצת מצחוק כאשר דגדגתי אותה והיא נחקה מדמעות של שמחה ואושר.

אני מתגעגע לזאת שהייתי מציק לה ברגעי #השיגעון שלי ולא מניח לה,
והיא הרי הכירה אותם, היא די אהבה אותם אפילו.
אני מתגעגע אל זאת שהייתה מבקשת מימני כוס מים באמצע הלילה.
אני מתגעגע לזו שהייתה צועקת לי מהמקלחת שאבוא לרגע ואז הייתה מעיפה עלי מים ומתפוצצת מצחוק שגרם גם לי להתפקע.
לזו שהייתה רואה טלנובלה ודקה אחרי מעיפה עלי מבט מלא רחמים.
לזו שקיללה את כל העולם כשהמים היו קרים, גם אותי אפילו.
מתגעגע לזאת שהייתה מבקשת מימני דקה-תשעים לקנות לה שוקולד מאיזו פיצוציה לא מוכרת, כי היא במחזור והיא חייבת שוקולד ועכשיו.
דאגה להריץ אותי טוב.
מתגעגע בעיקר לרגעים בהם הסתובבה עם המגב בבית
וביקשה מימני להרים רגליים.
וואו כמה שהייתי משגע אותה ודואג להשאיר לה סימנים על הרצפה.
מתגעגע לזאת שהייתה מעלימה לי את השלט
כשהתחיל משחק גביע בטלוויזיה, אבל הרי ברור שהיא ניצחה.
לבסוף הייתי נשאר לצידה,
רואה סרט כלשהו והיא הייתה #נרדמת לי על החזה.
אני בעיקר מתגעגע #בכאב לזאת שהייתה שיחת נפש בשבילי,
כזאת שיודעת לרומם את מצב הרוח.
את זה הכי אהבתי בשעות הלילה המאוחרות.
הייתי דואג להסניף אותה באובססיה מטורפת כל כך, התמכרתי לריח שלה.
גוף אחד, לב אחד, #אהבה אחת.
הייתה לי אחת כזאת,
רק שעכשיו משהו אחר משנה לי אותה,
ורק שעכשיו היא נשארה בתור זיכרון.


מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
אני מתגעגע אני מתגעגע Reviewed by lior on פברואר 13, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.