להתרסק עליה מאהבה











יש לה נזם באף ומשקפיים שמאפרות לה את העיניים, כאלו שהופכות אותה לפרסומת בשלט חוצות, ואתה, אתה נושך שפתיים ומודה שהיא האישה הכי סקסית בעולם.
אלוקים לא התפשר, הוא עבר עליה בזכוכית מגדלת, והוא גם דאג לקעקע על הפנים שלה חיוך רחב - כי גם כשהכול קשה, היא תמיד מחייכת.

בא לי להתרסק עליה מאהבה, בא לי לשים פתק לכבודה בכותל-המערבי, אבל גבוה, הכי קרוב אל בורא עולם בכדי שהוא לא יפספס אותי, כי עם האישה הזו אני רוצה לעשות כפיות, לצבוע את הסדינים ולהציק לה כשהיא ישנה, כי זה הכי כיף להציק למי שאוהבים, יש בזה משהו שמחמם לנו את הלב.
האישה הזו היא כמו לוחות-הברית, ואני אדאג שהיא תרגיש באופוריה כשהיא איתי, כי למען השם,
מי היום זוכה בלוטו? או בשותפה לחיים?
כזו שתמציא לך כינוי מביך, כזו שתסנג'ר אותך להביא לה משהו טעים, כזו שפשוט תשאל אותך עשרות פעמים ביום עד כמה אתה אוהב אותה,
כי היא חייבת לדעת, אחרת היא תעשה לך פרצוף "תינוק", ואתה יודע שאתה כמו גבר "גרבר" כשהיא מתחילה עם זה.
אין לה כותרות, היא לא מאמינה בפילטרים או בתחפושות, והחופש שלה זה משכך הכאבים הכי טוב שהיא מכירה, ואני, אני צריך אותה - כי היא תרופה שקשה לקבל אליה מרשם.

לפעמים היא ילדותית, והיא עדיין עושה "דאק-פייס" כשהיא מעלה תמונה. היא דואגת לתייג את הקרובים שלה בפוסטים מביכים בפייסבוק, והיא עדיין מציקה לאח הקטן שלה, אפילו שהיא גדולה ממנו בכמה שנים. לאישה הזו יש סטייל, היא אולד-סקול, ואין מצב שהיא תגיד "השקעתי", אלא
"סתם זרקתי משהו ויצאתי".
רגעים לפני שאני מתקפל אל המיטה,
היא שולחת לי הודעה + תמונה, ואני, אני אומר "שמע-ישראל" ופשוט לא מצליח להירדם.
הבטחתי לה שעוד תהיה לנו מיטה משותפת, כזו שנרכיב לבד מ"איקאה" ועליה נזדקן ביחד
Adam Kahlon



מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
להתרסק עליה מאהבה להתרסק עליה מאהבה Reviewed by lior on פברואר 13, 2018 Rating: 5

2 תגובות:

מופעל על ידי Blogger.