7 סימנים המראים שאתם נמצאים בזוגיות בריאה ומאושרת



1. האגו לא מספיק גדול

Man, Woman, Couple, Piggyback, Love

כאשר אתה נמצא במערכת יחסים, אתה חייב להילחם. זוהי עובדה בלתי נמנעת לגבי מערכות יחסים.
אבל, האם אתה או השותף שלך מבקשים סליחה לאחר מריבה? דבר זה מראה על הרצון לשמור על הזוגיות שלכם. כולם מאבדים את שלוותם ואת קור רוחם, אבל מי שיש לו את היכולת להבין את הטעות שהוא ביצע הוא גיבור אמיתי. אמירת הסליחה היא רק מחווה קטנה שמראה עד כמה אותו אדם חשוב לך.




2. שניכם סומכים אחד על השניה.

. עבור כל מערכת יחסים משגשג, זה חייב לעבור את הבדיקות הבסיסיות. מה זאת אומרת? האם אתה סומך על השותף שלך? והאם השותף שלך סומך עליך? לא משנה מה אתה עובר, אתה חולק את זה עם השותף שלך? זה מה שמראה על יחסים חזקים, בריאים ומאושרים. 
כאשר אתה מתחיל לשתף, היחסים שלך גדלים. זה גם בונה את האמון שאתה צריך. בדיקת הטלפון של השני עבור הודעות, יומני שיחות או לשאול שאלות מיותרות זה סימן של ספק וחוסר אמון.
אם אתה שם לב שהשותף שלך שואל שאלות כאלו כל הזמן או שאתה עושה את זה אז הקשר שלך הוא בכיוון הלא נכון.




3. אין סודות.

Lover, Adult, Bedroom, Unhappy, Bed

  מערכת יחסים בריאה ומאושרת נוצרת כאשר אין שום סודות בין השניים. 
אין מקום לסודיות או לזעזוע ביחסי אהבה ואכפתיות. אם אתה מוצא את הצורך כל הזמן להסתיר דברים אז זה באמת לא סימן טוב. תחשוב על אותו יום כאשר השותף שלך יגלה את השקרים, הסודות או העובדות שהסתרת ממנו כל הזמן? לא צריך להיות מקום לסודות כאלו. השותף שלך צריך להיות חבר שלך, מישהו שאתה יכול לחלוק את הכל בגלוי.




4. אתה מכבד את השותף שלך.


לאהוב מישהו זה עבודה קלה אבל לכבד אותו זה קשה מאוד.
 לא משנה מה אתה חושב על זה. להראות כבוד זה סימן למערכת יחסים בריאה ומאושרת. אם אתה דוחה משהו שהוא עושה, אז תהיה עדין ומתחשב בגישה שלך. להשפיל אחד את השניה זה הדבר הגרוע ביותר שאתם יכולים לעשות אחד לשניה.




5. להיות אתה זו לא בעיה.

Couple, Love, Together, Woman, Young

  יותר מאשר לעתים קרובות אני שומע אנשים אומרים, היא שינתה אותי כל כך הרבה. 
אבל, האם אי פעם שאלת האם זה בריא? האם אתה נמצא במערכת יחסים מאושרת?

הזוגיות שלך לא צריכה לשנות אותך. השותף שלך לא צריך לשנות אותך. למעשה שום דבר בעולם לא צריך לשנות אותך. השותף שלך התאהב בך עבור האדם שאתה. אם אתה יכול להיות משונה, מצחיק - זה סימן שאתה במערכת יחסים מאושרת וגדולה.





6. הם דוחפים אותך קדימה.


כמובן, אתה האחראי הבלעדי על ההצלחה שלך, אושר, כשלים וצער. 
אבל, השותף שלך תמיד צריך להיות שם כדי לתמוך בך. לא משנה במה אתה מתעסק. זה השותף שלך אשר יסייע לשפר את המורל שלך כאשר אתה נופל. הם אלו שיפתחו את השמפניה בהצלחתך.
אחרי יום ארוך וקשה, אתה אמור להיות מסוגל לשפוך את הלב שלך לבן/בת הזוג שלך ולהיפך. הם יכולים לעזור לך להתמודד עם העולם כפי שהוא מגיע לחייב את הדרך שלך. אם זה קורה במערכת היחסים שלכם, אז אתה בהחלט במערכת יחסים מאושרת ובריאה.




7. להינות מזמן איכות יחד.

Restaurant, Flirting, Couple, Cheers

מתי הייתה הפעם האחרונה שביליתם יחד בזמן איכות? לא זוכרים? זה החלק העצוב של מערכת יחסים ארוכת טווח. אתה לא יכול לתת לניצוץ הזה למות. אל תחמיץ את הימים הראשונים, כשיצאתם יחד, חקרת מקומות חדשים, ביליתם שעות בדיבורים, צפיתם בסרטים חדשים? אז למה אתם לא יכולים לעשות את זה עכשיו?


עוד באתר:





7 סימנים המראים שאתם נמצאים בזוגיות בריאה ומאושרת 7 סימנים המראים שאתם נמצאים בזוגיות בריאה ומאושרת Reviewed by lior on יולי 11, 2019 Rating: 5

2 תגובות:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.