5 סימנים שהזוגיות שלך גורמת לך לאושר אמיתי.



אהבה היא דבר מצחיק, זה יכול לגרום לנו להרגיש מאושרים או שזה יכול לגרום לנו לשיברון לב הרסני, תלוי איך הדברים מסתדרים. כך או כך, אנחנו תמיד קופצים לזה עם שתי רגליים ומקווים לטוב. לפעמים זה מצליח ואנחנו מאושרים, ולפעמים דברים לא מסתדרים כמו שאנחנו רוצים. 
אבל אתם לעולם לא יכולים לדעת מה העתיד צופה לכם, אם לא תנסו. 
החיים הם מסע ולאורך הדרך אנו פוגשים את הבן אדם שהופך את זה לחוויה מושלמת.




מערכת יחסים היא על אהבה, אמון, אחריות, אושר, פשרות, כבוד ועוד רבים אחרים. לפני הכל, מערכת יחסים אמורה לגרום לנו להרגיש מאושרים, חיובי בחיים ונרגשים. אבל לפעמים, זה לא משהו כמו האהבה שאנחנו רואים בסרטים, אנחנו קוראים ספרים או שומעים שירים שאנחנו אוהבים. כל אלה גורמים לנו לפעמים לשאול אם יש לנו אהבה אמיתית, אם אנחנו באמת מאושרים, ואם מערכת היחסים שלנו היא כזו. אבל אתם צריכים לדעת כי ספרים, סרטים ומוסיקה לא בדיוק מציירים תמונה מציאותית של אהבה ויחסים, זה לעתים רחוקות נכון מהחיים האמיתיים.




הנה כמה מן הסימנים העיקריים כי מערכת היחסים שלך עושה אותך מאושר באמת:


1. אתה מרגיש מאושר רוב הזמן.

כאשר אתה נמצא במערכת יחסים עם בן אדם מסוים, במשך תקופה ארוכה יותר, אתה לא צריך לצפות להרגיש פרפרים בבטן שלך בכל פעם שאתה רואה את השותף שלך. זה קורה בדרך כלל בחודשים הראשונים, עד שאתה מכירים זה את זה ומתחילים להרגיש בטוחים במה שיש לכם. לאחר תקופה זו, הפרפרים וההתרגשות הופכים לתחושה מתמדת של אושר ותוכן, משהו שהוא ארוך יותר מקודמו. זה מה שאתה צריך לחפש במערכת יחסים, תחושה מתמדת של אושר ושביעות רצון, תחושה של רוגע ופשוט להרגיש בר מזל שיש לך אדם כזה נפלא בחיים שלך.



2. אתה נהנה לבלות יחד


בהתחלה, כל זוגות נוטים לצאת לעתים קרובות יותר, אבל אחרי כמה זמן הם נוטים ליהנות לבלות יותר זמן בבית, לבד. זהו סימן של אושר אמיתי במערכת יחסים, כאשר אתה צריך לא יותר מאשר את השותף שלך. אתם יכולים לצפות בסרט, תוכנית טלוויזיה או פשוט לבלות כל הלילה בלדבר זה עם זה. אתם לעולם לא תרגישו משועממים.



3. הריבים שלכם מחזקים אתכם


אין דבר כזה מערכת יחסים בלי להתווכח. כל הזוגות נלחמים על דברים, לפעמים קטנים, דברים חסרי משמעות, בעוד פעמים אחרות אתה מתווכח על כמה דברים שאתה מרגיש נלהב לגביהם. זה בריא וחלק נורמלי של להיות מאוהב. עם זאת, יש הבדל גדול בין בריא ולא בריא - מה המטרה הסופית שלך. בטיעון בריא אתה רוצה לעבוד על דברים, לפתור את הבעיה ואף לעשות פשרה, בעוד זה שלא בריא אתה רק רוצה להוכיח את הנקודה שלך ולא יותר. אם הטיעונים שלך הם פרודוקטיביים ותמיד עוזרים לך למיין את הבעיות שלך, אתה במערכת יחסים מאושרת ובריאה.

4. אתם נותנים השראה זה לזה


כאשר אתה שמח במערכת יחסים, אתה רוצה להיות אדם טוב יותר ואתה עובד על עצמך ועל ההתקדמות שלך. אם בן הזוג שלך גורם לך לרצות להיות בגרסה טובה יותר של עצמך, אם הוא מניע אותך לכוון גבוה ולהשיג יותר בחיים, הוא באמת רוצה את הטוב ביותר עבורך ואתה שמח לקבל אותו בחיים שלך.



4. אתם מתקשרים בינכם

במערכת יחסים זה באמת חשוב להיות מסוגל לתקשר עם השותף שלך. זה אומר שאתה צריך להקשיב באופן פעיל מה יש לו והוא צריך באמת להקשיב למה שיש לך לומר. תקשורת היא דרך דו-כיוונית, והיא לעולם אינה יכולה להצליח אם אחד האנשים המעורבים לא ממש מקשיב למה שיש לאדם האחר לומר. במערכת יחסים מאושרת, שני השותפים מתעניינים במה שיש לאדם האחר, והם אף פעם לא מנסים לחטוף את השיחה ולהוביל אותה לאן שהם רוצים ללכת. אם בן הזוג שלך גורם לך להרגיש, אתה באמת שמח לקבל אותו בחיים שלך.


5 סימנים שהזוגיות שלך גורמת לך לאושר אמיתי. 5 סימנים שהזוגיות שלך גורמת לך לאושר אמיתי. Reviewed by lior on יולי 18, 2019 Rating: 5

2 תגובות:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.