סימנים המראים שחברה שלך כבר לא מכבדת אותך


ללא כבוד הדדי, מערכת יחסים לא יכולה לשרוד. שני השותפים צריכים להשקיע כדי שהאהבה תפרח. אם אתה מבחין כי חברה שלך כבר לא משקיעה בזוגיות - תמשיך לקרוא את הכתבה.
במקום פשוט ללכת עם הזרם, הכי טוב לאזור את האומץ ולסיים דברים. כאשר החברה שלך לא מכבדת אותך, אתה צריך לכבד את עצמך ולעשות את הדבר הנכון. לא, להישאר יחד רק למען זה לא ישפר את המצב - אם היא איבדה כל כבוד אלייך, הדברים לא יהיו אותו הדבר שוב.

היא מזמינה חברים כשאתם יוצאים לדייט

הדייט הוא מיוחד וצריך להיות ערב אינטימי לך ולשותפה שלך. אם חברה שלך פתאום מתחילה להזמין חברים כאשר אתה מציע ארוחת ערב, היא פשוט לא מכבדת את העובדה שאתה רוצה לנצל זמן איכות איתה. במקרה זה, אתה צריך לנהל שיחה ארוכה איתה ולתקן דברים.

היא לא מעריכה מחוות רומנטיות

מחוות רומנטיות יכולות לעשות הרבה עבור מערכת יחסים, אפילו להציל אותה במקרים מסוימים. עם זאת, היא צריכה להתרשם באמת כאשר היא מקבלת הפתעה רומנטית. אם המחווה שלך לא מזיזה לה ואתה רואה שהיא לא באמת מתרשמת, אתה צריך לסיים את הדברים. חוסר ההתלהבות זה דבר מעליב ואתה לא צריך להשלים עם זה.

היא מקדישה תשומת לב לטלפון שלה יותר מאשר לך

כאשר אתם נמצאים ביחד, טלפונים צריכים להישאר מחוץ לתחום. שני השותפים צריכים להקדיש זמן איכות זה לזה, אז אם היא מקדישה יותר תשומת לב לטלפון שלה מאשר היא שמה לב אלייך, היא בבירור לא מכבדת אותך יותר.

היא מפלרטטת

מפלרטטת היא האמא של חוסר כבוד, לא משנה כמה תמים היא טוענת שזה. אין דבר כזה פלרטוט תמים - אם היא מכבדת אותך ואוהבת אותך, היא לא תעשה את זה. שבירת הנאמנות היא סימן מרכזי לחוסר כבוד ולזעזוע מהדהד שהיחסים סיימו את מסלולם.

היא לא עונה

כאשר החברה שלך לא חושבת שאתה ראוי לתשובה, היא כבר לא מכבדת אותך. אם היא לא עונה להודעות שלך ולא מחזירה לך שיחות, הגיע הזמן להודות לעצמך שהסוף קרוב.
סימנים המראים שחברה שלך כבר לא מכבדת אותך סימנים המראים שחברה שלך כבר לא מכבדת אותך Reviewed by lior on יולי 21, 2019 Rating: 5

2 תגובות:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.