9 הרגלים של זוגות שמובילים לזוגיות מאושרת


"אתם לא צריכים להיות מושלמים יחד, רק מאושרים יחד"

בעוד רבים מאיתנו ממהרים למצוא מישהו, שיתאים לכל הציפיות שלנו, ולהיות מושלם עבורנו, ישנם כמה מאיתנו אשר מרוצים עם מי שיש להם. אלו הם אנשים מאושרים בעיקר במערכת יחסים!

האם יש נוסחה סודית של חיפוש אחר האושר? ובכן, אני לא חושב כך. עם זאת, שמתי לב לכמה הרגלים נפוצים של זוגות אשר חולקים מערכת יחסים מאושרת במשותף. תן לי לספר לך עליהם, כך שתוכל לעקוב אחריהם בחיים האישיים שלך. הנה זה מגיע:




1. הם יודעים להעריך ולכבד

מחמאה פשוטה כמו ' אתה נראה יפה היום ', או הערכה כמו ' תודה על זה שתמיד היית שם בשבילי ' יכולה לעשות פלאים במערכת יחסים.
אתה לא מסכים שזה גורם לך להרגיש טוב כשאתה שומע את זה? ובכן, זה אחד הסודות של זוג מאושר ; הם לעולם לא יפספסו הזדמנות לתת מחמאות מקוריות זה את זה.




2. הם זוכרים לתת נשיקה

אני חושב שהנשיקה היא הצורה הטהורה ביותר של הצגת אהבה, גם אתם חושבים כך? זה סוג של חיבור פיזי וגם רגשית שאתה משתף עם השותף שלך. מחווה קטנה כמו לנשק את השותף שלך לבוקר טוב ולפני שאתה הולך לישון פירושו מאמץ כזה קטן, אבל יש לזה כל כך הרבה השפעה!




3. הם לא רק בוכים, אלא צוחקים הרבה יותר יחד

אני יודע שרוב האנשים יגידו לך שכאשר אתה יכול לבכות מול מישהו, זה באמת אומר שאתה קרוב אליו והקשר הוא אמיתי. עם זאת, אני מרגיש, עבור זוג שרוצה להישאר חזק , לא רק עצב, אפילו אושר צריך להיות משותף . אנחנו בעיקר חולקים את הרגעים המאושרים שלנו עם חברים או עמיתים שלנו ומשאירים את הזמן העצוב לשותפים שלנו אשר מוכנים להחזיק אותנו בבית שלנו. אבל זוגות מאושרים לא שוכחים לצחוק יחד! תאמינו לי, חשוב לצחוק ביחד .




4. הם מתרכזים בחיובי ולא בשלילי

"אתה לא יכול לחיות חיים חיוביים עם נפש שלילית". 
אני מבין שאף אחד לא מושלם, לכולם יש אחד או  הרבה פגמים אחרים. עם זאת, יש להתרכז אך ורק על הדברים הטובים. אני יודע שזה קשה מאוד לסלוח לטעויות חוזרות ונשנות , או דברים פוגעים שהשותף שלך עשוי לומר, אבל לזכור את הדברים הטובים שגרמו לך להתאהב בו / בה? אל תשכח אותם. הזכר לעצמך שכולם עושים טעויות. קבל את השותף שלך כמו מי שהוא/היא, ותראה את החיובי, יותר מאשר את הרע. זה בדיוק מה שזוגות מאושרים עושים!




5. הם לא מנסים לנחש דברים, הם פשוט שואלים

זוגות שמאושרים מאוד יחד לא מצפים לנחש מה קורה בראש של השני. 
הם מבקשים שהם רוצים ישירות. אם משהו מטריד או מרגיז אותם, הם פשוט שואלים.




6. הם שמים בעדיפות את הזמן עבור כל אחד

ככל שחולף הזמן, האינטימיות במערכת היחסים שלכם לא ממש נשארת כפי שהייתה.
 תנו לי לספר לכם שהזוגות המאושרים ביותר נלחמים בבעיה מסוכנת זו כמו אלופים!
תהיו בטוחים שהם שמים בעדיפות ראשונה את הזמן שלהם יחד, כדי לקיים שיחות מלב אל לב כל יום, להתכרבל מדי פעם  חיבור פיזי הוא חשוב כמו חיבור נפשי.




7. הם מודעים לערך של הכסף

כמבוגרים, כולנו מודעים כמה כסף חשוב , וראיתי זוגות רבים כל כך מופרדים בגלל בעיות הקשורות לכספים. זוגות מאושרים עם זאת, דנים על הבעיות הפיננסיות שלהם. הם יודעים שיכול להיות עליות ומורדות כשזה מגיע לכסף. אתה צריך לדבר על זה בגלוי ולא להסתיר או להימנע מלדון על הכסף.




8. בשבילם היתרון של הספק הוא מנטרה

אתה לא צריך לשכוח שהשותף שלך ואתה על אותו צוות ולא אויבים . אולי יש לכם ריבים, אבל אתה צריך לזכור שאתם צריכים להיות שם זה לזה.




9. הם מקבלים שחילוקי דעות יכולים לקרות.

זוגות שבאמת רוצים להיות זה עם זה, ילחמו ביניהם, לא משנה מה. לכל אחד יש חילוקי דעות בגלל הבדל בדעות ובתפיסות , אבל זה תמיד הרגל בריא לעבוד עליו ולא רק לוותר. חילוקי דעות ומריבות יכולים גם לבנות את הקשר והתקשורת בין שניכם, אתה יודעים?





9 הרגלים של זוגות שמובילים לזוגיות מאושרת 9 הרגלים של זוגות שמובילים לזוגיות מאושרת Reviewed by lior on יולי 16, 2019 Rating: 5

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.