סימנים המראים שבן הזוג שלך כבר לא נאמן לך



אמנם זה לא כל כך מורכב, נאמנות היא מושג שרוב האנשים כיום לא ממש מבינים. נאמנות מבלבלת אנשים רבים וממלאת תפקיד מרכזי בכל מערכת יחסים. לפעמים, אם כי בן זוג לא יכול להיות בוגד, הם יכולים להיות לא נאמנים בדרכים רבות אחרות. בנות רבות לא חושבות על זה הרבה, אבל חוסר יושר וחוסר נאמנות הן בעיות רציניות אשר יכולות לשים את הקשר שלכן על קרקע רעועה.


הנה כמה סימנים שיראו לך שהשותף שלך אינו נאמן:




הוא לא מדבר על העתיד יותר

זוכרת את הימים הטובים שבהם היית יכולה לבלות שעות על העתיד שלכם יחד? זה עצר פתאום ואין לך מושג למה. ובכן, אחת הסיבות היא כי הוא לא רואה עתיד יחד איתך. אולי מישהי אחרת נכנסה לתמונה לאחרונה, ויש לו ספקות בקשר למערכת היחסים שלכם. זה בהחלט משהו שאת צריכה לזכור.

הוא פוגע בך

התנהגות מילולית ומעשים קטנים של התערערות הם בין הסימנים הראשונים אשר מראים כי השותף שלך אינו נאמן לך יותר. השותף האידיאלי יתמוך בך ויעודד אותך כאשר את למטה, וכאשר זה מפסיק, את צריכה לשאול את עצמך למה.

הם חושבים שהם עושים לך טובה על ידי שמירה על הקשר

כאשר מערכת יחסים מגיעה לנקודת השבירה שלה, אין הרבה מה לעשות. אם את רוצה לצאת איתו והוא מתנהג כאילו הוא עושה לך טובה על ידי כך שהוא נשאר איתך, זה בעיה גדולה יותר ממה שאת יכולה לדמיין. הוא יגרום לך להרגיש כמו נטל לא ראוי אשר יכול להוביל למצבים בעייתיים.

הוא כבר בגד לפני ואת חושבת שהוא עלול לעשות את זה שוב

אם לבן הזוג שלך יש היסטוריה של בגידה ולא היה שום סגירה עדיין, יש סיכוי טוב שהם יחזרו על זה. לבוגדים אין תחושת נאמנות ובדרך כלל יש להם מחויבות, אז תתרחקי מהם.

פשוט לא אכפת לו

על מנת שמערכת היחסים תפעל, שני השותפים צריכים לעבוד קשה. אם את שמה לב כי השותף שלך פשוט לא אכפת לו מהזוגיות יותר, רוב הסיכויים שהוא פגש מישהי אחרת ולא רואה עתיד איתך. במקרה זה, את יותר טובה, בלעדיו.

כפי שאת יכולה לראות, ישנם סימנים רבים אשר יכולים להראות לך כי השותף שלך אינו נאמן יותר. אם תמשיכי להתעלם מבעיה זו, הגרוע ביותר יקרה ככל הנראה. או לנהל שיחה ארוכה ולנסות לנקות את הדברים או פשוט לצאת מן הזוגיות. את לא ראויה לאדם לא נאמן ואת לא צריכה לתת לו להרוס את החיים שלך.

סימנים המראים שבן הזוג שלך כבר לא נאמן לך סימנים המראים שבן הזוג שלך כבר לא נאמן לך Reviewed by lior on יולי 21, 2019 Rating: 5

תגובה 1:

  1. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.