מדענים אומרים שאתם יכולים להתגבר על פרידה ב - 3 דרכים אלו

לא משנה איך מערכת יחסים מסתיימת, הפרידה יכולה להיות מתסכלת באמת. 
הלוואי שיכולנו פשוט לומר, "תודה לך, הבא" ולדלג על כל הכאב. 
אבל למרות שאנחנו לא יכולים לחסל את כל הכאב, נראה כי אנחנו יכולים להתגבר על הפרידה ב - 3 דרכים אלו.




מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Experimental Psychology: General סיכם כי ישנן 3 דרכים להתגבר על הפרידה. היו 24 משתתפים, בגילאים 20-37. לא משנה אם הם היו אלו שסיימו את הזוגיות או אלו שזרקו אותם, כל המשתתפים נבחרו כי הם אמרו שהם היו עצובים לאחר הפרידה. 
משך הזוגיות הממוצעת שלהם הייתה 2.5 שנים.


Engagement, Couple, Romance, Bike



האסטרטגיה הראשונה כוללת הערכה שלילית של האקס/ית. 
המשתתפים התבקשו לחשוב על הדברים שהם לא אהבו באקס/ית שלהם, למשל הרגלים מעצבנים שלהם. הרעיון הוא שככל שאתה זוכר יותר על מה שאתה לא אוהב באקס/ית שלכם, כך קל יותר להתגבר עליהם. זה הוכח כיעיל, שכן התוצאות הראו ירידה ברגשות האהבה. עם זאת, אסטרטגיה זו גם גרמה למשתתפים להרגיש יותר בחוסר נעימות.




הערכה מחדש של רגשות אוהבים היא האסטרטגיה השנייה. הצהרות כמו, 
"זה בסדר לאהוב מישהו שאני כבר לא איתו", הוצגו בפני המשתתפים. הם הורו לחזור שוב ושוב ולקרוא בשקט את ההצהרה ולנסות להאמין בה במשך הזמן שהיא הוצגה על המסך. שיטה זו לא שינתה את הרגשות שלהם או את תחושת הנעימות. עם זאת, זה עדיין גרם להם להתייחס פחות לאקס/ית שלהם, כלומר, זה עדיף מאשר לא לעשות שום דבר בכלל.


Men, Women, Apparel, Couple, People


באסטרטגיה השלישית, הנקראת מצב הסחת הדעת, המשתתפים נשאלו על דברים חיוביים שאינם קשורים לפרידה או לאקס/ית למשל, "מהו המזון האהוב עליך? למה? "בדיוק כמו שהסחת דעת יכולה לעזור להפחית את התשוקה לאוכל, אולי זה יכול לעזור לך להתגבר על הפרידה שלך גם כן. נראה כי שיטה זו לא צמצמה את רגשות האהבה. החדשות הטובות הן, שזה גרם לאנשים להרגיש יותר נעים ונוח.


בין כל 3 אסטרטגיות אלו, לחשוב דברים שליליים על האקס/ית שלך הייתה הדרך היעילה ביותר להתגבר על הפרידה, ואילו הסחת דעת היא דרך יעילה להרגיש יותר נעים. באשר לאסטרטגיה השנייה, במקום לחשוב על אהבה, אולי יהיה זה מועיל יותר לחשוב על רגשות שליליים. לדוגמה, במקום לומר "זה בסדר לאהוב מישהו שאני כבר לא איתו" אנחנו יכולים לומר, "זה נורמלי להיות עצוב לאחר הפרידה." כל 3 האסטרטגיות עזרו למשתתפים להקדיש פחות תשומת לב שלהם לאקס/ית.
מדענים אומרים שאתם יכולים להתגבר על פרידה ב - 3 דרכים אלו מדענים אומרים שאתם יכולים להתגבר על פרידה ב - 3 דרכים אלו Reviewed by lior on מאי 24, 2019 Rating: 5

2 תגובות:

  1. באהבה בוגרת יותר לא מחפשים את הרע , פשוט ממשיכים , סופגים את הכאב , מעכלים אותו , מסתכלים במראה , מוודאים שיצאנו בריאים ושלמים אחרי ״התאונה הקטלנית״ אבל בסופו של דבר אף אחד לא מת וגם אם תישאר תחושת הפספוס או הגעגוע , תיזכרו תמיד שחיים בכל יום מחדש .
    אפשר לנצל את ההזדמנות ולראות בזמן ההתאקלמות למידה עצמית ועושים תוך כדי הערכת מצב מחדש - מה הייתי עושה בזמן הזה אם לא הייתי מכיר את אותו אדם .
    מאחל לכם אושר אמיתי והשלמה עם עצמיכם .
    כל בן אדם הוא אישיות מדהימה בפני עצמה .
    תרעיפו על עצמכם קצת אהבה .
    בהצלחה בהמשיך החיים אנשים

    השבמחק
  2. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.