למדתי מה זה להיות נאהב ומה זה לא מובן מאליו.












"מה אתה מבלבל ת'מוח?

מה אחי, מה? "נפלת" חזק, אה?"
שלושה חודשים לפני, 11:00 בלילה, חצי שעה לפני הבילוי הקבוע - שני רווקים שמעבירים "וויש" על כל מה שזז, מרימים כוס אחרי כוס ומרגישים ש-"מלך העולם" נכתב לכבודם ושיש, יש הרבה בוויזה.

"עזוב אחי, בטל אותי.
מה יש לי לחפש בחוץ? די, שחרר.
אתה לא עייף? יאללה, תמצא מישהי כבר."
11:10, והלילה רק קורץ לי, קיבינימט.

לא מזמן גם לי הייתה מישהי שהיא חגיגה לעיניים, מישהי שידעה "לדגדג" לי את מערכת הנשימה, כי בכל-פעם שהרחתי חלקים ממנה, הרגשתי שבורא עולם שם לי רגל, כי על יצירה כזאת לא מוותרים בקלות, ואני, אני האידיוט המושלם.
התגובה שלו עשתה לי חושך בלב, כי גם אני, גם אני לקחתי שיעורי בית על חשבון קופידון,
אל האהבה המזוין ששוכח לתת הוראות
הפעלה עם החץ המזורגג.
למדתי מה זה להיות נאהב ומה זה לא מובן מאליו.
היא הייתה "דפוקה", היא הייתה גלגל הצלה, וה-"כאפה" שהיא נתנה לי החדירה בי תקווה שגם לי, עם כל הפאקים שקיימים בתוכי - גם לי יש תקנה.
הצחוק שלה היה בעבורי השכמה, ואין יום ולילה שלא המצאנו אוצר מילים חדש, שפה משותפת שרק היא ואני מבינים אותה. שני "אידיוטים" שרק מציקים אחד לשני מאהבה, ושחגים ושבתות היו רק עוד סיבה לחמם את המיטה בטרנינג זול ומאנצ'ים מטורפים של חיבוקים ונשיקות "שורפות".
פעם, פעם עשיתי אהבה, לא סקס, וזה היה כמו לקבל את השישי אחרי שבוע של עצבים וכעס.
פעם, פעם הייתי מאוהב. היום, היום אני מאוהב בתפאורה שעולה בזול, ומעדיף לפרוט רגשות בתמורה לכמה שעות של ניחומים נטולי רגשות.

אני מקנא, מקנא בגבר שהאישה שלו יודעת איך "לצבוע" לו את הלב בכל-פעם, והוא, הוא יודע כבר על נקודות התורפה שלה, סודות שהיא שמרה במגירה ישנה שעכשיו כבר נקייה מאבק ורעל.
נכון, לא הכול חלק, וכשהיא תתעצבן, היא "תקיא" על המקלדת אותיות, אבל הוא, הוא יודע שפרצוף סלפי מטומטם, כמה בדיחות ו-"את צודקת" יעשו לה טוב שוב פעם על הלב.
לעזאזל, מעצבן שאין לי אישה לתייג, אבל בינתיים התיוג הכי יפה בעולם הם גבר ואישה שמסוגלים להביא את השמש ברגע שהמצב מחשיך, את הירח שיעשה איתם "סלפי" ואושר, כזה שלא קיים בחנויות של הכול ב-1 ש"ח.

--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד משפטים תרדו למטה



למדתי מה זה להיות נאהב ומה זה לא מובן מאליו. למדתי מה זה להיות נאהב ומה זה לא מובן מאליו. Reviewed by lior on מרץ 25, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חבר שלי באוקראינה לפסגת עסקים השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר APATA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אלי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר APATA פשוט שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.