אם את תקראי את זה את תחשבי עליו.








אם את תקראי את זה את תחשבי עליו. 
יש לך מישהו שאוהב אותך מאוד?
הוא תמיד שולח לך הודעות , ומציק לך?
הוא גר בקצה השני של ישראל? אז מה! את אוהבת אותו, מרחק זה לא מה שמפריד, דעות של אחרים גם לא.את אוהבת אותו עדיין? כן. גם אם תגידי לעצמך שלא. 
ושאת מדברת עם בנים הוא קנאי ומתבטא לא יפה?
שהוא מעיר לך שאת מדברת עם בנים, וחופר לך על זה זה לא בגלל שהוא רוצה לרעתך זה בגלל שהוא אוהב אותך! ורוצה שתהיי שייכת רק לו.
 הוא מתגעגע רק אלייך לא לאף אחת אחרת. וויתרת עליו בגלל שהוא היה מקנא בצורה מגזימה.
גבר שמרים אותך למעלה, ואומר לך כמה שאת יפה וחזקה, תשמרי עליו קרוב אל תעשי טעות שבעוד שנה תתחרטי עליה. כי גבר כזה לא תמצאי בחיים.
שאנשים מכניסים לך לראש שהוא בן אדם רע האם הם יודעים איך הוא אוהב אותך ושינה אותך? 
את מושפעת מדעות של אחרים? לא. כי אם כן את לא אוהבת. 

כי בקרוב תביני שאת צריכה את הגבר הזה שיציק לך וידאג לך הוא האחד שלך. גם שאת נהנת עכשיו. אז מספיק עם האגו! תשלחי לו הודעה הוא לא יאכזב אותך. במידה והוא לא התקדם קדימה ונפגע ממך. תמהרי שלא יהיה מאוחר מדי. 
כי אתן מתגעגעות רק לאחד שלך! שגרם לך להבין מי את ומה את, 
האחד שהרים אותך למעלה, ושמר לך על הכבוד כשאחרים דיברו עלייך.
את חושבת שסטוץ יגרום לך לשכוח אותו? את טועה ובגדול!
 כי אף סטוץ שבעולם לא שווה את זה שעושה לך פרפרים בבטן💔. 
תתגברו על האגו אתן תנצחו הכל.

תתקשרי אליו גם שאת לא רוצה תראי לו שאת לא מוותרת.  
הוא יעריך אותך הרבה יותר ממה שהוא העריך אותך עד היום תראי לו שהוא לא טעה שהוא אמר לך שאת הכי חזקה. 
כי אם האגו שלך ינצח את האהבה שלך , את לא חזקה. 😢😔




מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
אם את תקראי את זה את תחשבי עליו. אם את תקראי את זה את תחשבי עליו. Reviewed by lior on מרץ 21, 2018 Rating: 5

12 תגובות:

  1. איזה יופי

    השבמחק
  2. מושלםםםםם

    השבמחק
  3. הכי מרגש שקראתי עד היום.

    השבמחק
  4. אימלה מושלם אמן שהיא תעשה את זה

    השבמחק
  5. נשבעת שהתקשרתי אליו דיברתי איתו הוא יסכים להיפגש ולדבר הבטיח להשתנות ולתת לי חופש גם שנשאר חברים

    השבמחק
  6. רק חבל שהיא וויתרה

    השבמחק
  7. אני גם אם אני רוצה אני לא יכולה ..

    השבמחק
  8. וואווו��

    השבמחק
  9. מאוחר מידיי... חבל שקשה למצוא בחורים טובים אבל הניחום זה שככה הם מיוחדים ולא כמו כולם

    השבמחק
  10. זה עצוב לוותר ככה על האהבה שלך רק בגלל אחרים

    השבמחק
  11. וואי נדיר הלוואי והיא תשים אליי לב סוף סוף❤

    השבמחק
  12. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.