עד כדי כך התאהבת? מה כבר מצאת בה שלא מצאת באחרות?














היום אספתי את מוטי מהעבודה.

הוא היה מכוסה בצבע לבן, מכנסיים מסורבלות וחולצה שחורה שצריכה לעבור מכונה נוספת בשביל שהלכלוך יחליט לעזוב אותה.
הוא לא הפסיק להתכתב, הוא לא הפסיק לחייך כמו מטומטם.

"אין אחי, אתה מת, איזה מזל שהחלטנו לצאת אותו יום.."
ואני שם, פשוט שותק, נזכר ביום הזה, אותו יום שהחלטנו להוציא אותו בכוח מהבית, אותו יום שתפסנו מונית שעלתה לנו 120 שקל היישר מנתניה לתל אביב.
הוא לא מפסיק לתאר את השינוי שהוא עבר בזכותה, את זה שהוא הפך להיות בחור רגיש, כזה שמציק בתיוגים ולבבות ואפילו מציף בהודעות כי הוא קצת קנאי, ואיך הוא לא יהיה? היא יכולה לעשות תחרות עם מלכת היופי על במה אחת.

"עד כדי כך התאהבת? מה כבר מצאת בה שלא מצאת באחרות?",
החלטתי לשאול אותו, להבין מה עובר עליו.

"אתה יודע, אתה החבר הכי טוב שלי, אפילו כבר האח שמעולם לא היה לי, וכשאני מסתכל עליך היום? קצת כואב לי עליך, כואב לי אחי.
אתה מעדיף לטייל במיטות זרות, אתה מעדיף בכל לילה לחזור אל מיטה ריקה כי כבר היית אצל בחורה אחרת, כי אתה אובססיבי לשקט שלך, השקט הזה שאתה כל-כך פוחד לאבד אותו. אתה לא רוצה להשתנות? אתה לא רוצה להיות "מצוף" עבור אישה אחת?
אתה יודע, יום אחד ה-כבד שלך "יבגוד" בך, הבגדים שאתה זורק על עצמך בכל שישי כבר לא יעלו עליך ויש מצב שהשיער שלך, זה שאתה שומר עליו כבר יחליט לעזוב אותך לטובת הכרית שעליה אתה נרדם בכל לילה.
אני לעומתך, אני חולק חיים עם מישהי שלא כל-כך מעניין אותה איזה "טרנינג" החלטתי ללבוש היום, מישהי שלא מעירה לי על התדמית שלי כי היא התאהבה בי בדיוק כמו שאני, ואלוהים כמה שאני שמח על כך.
אתה יודע, יש רגעים בהם אנחנו נרדמים אחד ליד השנייה בלילות שישי אחרי שהזמנו פיצה מלאה בקלוריות, ותשמע אחי, אותה זה לא מעניין. המצאנו כינויים אחת לשנייה, שפה "זרה" שרק אנחנו נבין, קולות משונים ומבטים שכבר אומרים הכול - המצאנו עולם ביחד, וזה העולם הכי מדהים שנכנסתי אליו, עולם בלי סלקציה או אינטרס.
הלוואי והיה לי כסף כבר לקחת אותה איתי להשתקע באיזו דירה של שני חדרים באיזה חור מסריח, משהו מינימלי כזה, ואתה יודע מה הכי מדהים? שהיא לא הייתה שואלת שאלות, מבטיח לך אחי.
היא פשוט תצרח מאושר, היא פשוט תסכים כי היא כבר מזמן התבגרה, כי היא כבר מזמן הבינה שחבר לחיים זה לא משהו מובן מאליו, ורק אישה יכולה להעיף אותך למעלה, הכי קרוב אל בורא עולם, והוא, הוא יחזיר אותך לקרקע.
אתה לא ילד אחי, אתה כבר בן 25,
תפקח את העיניים לפני שאלוהים יכניס לך את הבוקס הכי חזק שקיבלת.
אני לא מזלזל בך, אבל לישון כפיות? לחלק ליטופים ונשיכות קטנות לבחורה שהחליטה לצבוע לך את כל החיים?
וואלה אתה אידיוט אם אתה מוותר על זה.
לא בא לך חיים חדשים? סלון הפוך, כפות רגליים קטנות, עיניים שחורות שמביטות בך כאילו אתה מלך העולם? תענה לי, כי אם לא, אז משהו דפוק אצלך..
אבא אמר לי שטופס לוטו זה רק פעמיים בחיים, אם נכשלת בראשונה,
תדאג לפצות על כך בפעם השנייה כי מובן מאליו זה לא, תזכור את זה."
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן




מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
עד כדי כך התאהבת? מה כבר מצאת בה שלא מצאת באחרות? עד כדי כך התאהבת? מה כבר מצאת בה שלא מצאת באחרות? Reviewed by lior on מרץ 01, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חבר שלי באוקראינה לפסגת עסקים השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר APATA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אלי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר APATA פשוט שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.