את לא צריכה את "יום האישה" בשביל לדעת כמה את שווה









כפרה עליך, את לא צריכה את "יום האישה" בשביל לדעת כמה את שווה, כי לבריאה שלך אין מחיר, החסרונות שלך הם היתרונות של השותף שלך, הלב שלך הוא האוקיינוס הכי עמוק בעולם והשריטות שלך, השריטות שלך הן הציור הכי מדהים שלב אחד לפני גן-עדן.

טיול קטן בתוך הנפש שלך יכול לגרום לגבר לצאת-מדעת, כי אנחנו לא בנויים להכיל שלמות, כי אנחנו בנויים בצורה משעממת, בצורה שאת, את הופכת אותה לאתגר, את יודעת "ללחוץ" על נקודות, את יודעת לגרום לנו להיות רגישים ואנחנו, אנחנו כל-כך שונאים את זה.
אל תשאירי אבק על הביטחון שלך, על הקיום שלך, כי הוא רק "מנקה" את הצבעים שאלוהים פיזר עליך אחרי שהוא "גנב" קצת מהקשת-בענן.
בדור של היום קשה להעריך, כי הטכנולוגיה חיסלה את האנושיות ועמה הגיע ה-"מובן-מאליו" שהופך נשים לכפתור "לייק" משעמם.
תחייכי לשמש, תסנוורי אותה.
את אהובה, ולא רק ביום האישה, ואני מבטיח לך שאפילו המזוזה שעל הקיר "מעקמת" פנים כי כבר עברת אותה מרוב אהבה ונשיקות.
את, את הדת של מישהו אחר, את החיים עצמם והסיבה שבגללה הוא מתחיל לחסוך בשביל חיים טובים יותר.
אל תשתקי, אל תסתירי פנים, למרות שזה חמוד כשאת מחייכת ומתחבאת מאחורי מסך, אבל אל, אל תחשבי שמגיע לך יום מיוחד בשביל שנעריך אתך, כי לעזאזל - בעולם שלו, בעולם של אנשים שאוהבים אתך בלי מסיכות, כימיקלים או תחפושות, את ה-"פרזנטורית" הראשית בעלילה של של החיים שלהם, ואת יודעת לשלם - באהבה, נטו אהבה.

לא מאמינה לי? תשאלי את נסרין, היא "לומדת ללכת" והיא עשתה קריירה על זה.
קומפקטית, גבוהה, מלאה או רזה - בתוכך את הממתק הכי יקר שיש זה בטוח.
ו-"יום האישה" זה רק כאפה שתתעוררי על עצמך.

Adam Kahlon
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד משפטים תרדו למטה



את לא צריכה את "יום האישה" בשביל לדעת כמה את שווה את לא צריכה את "יום האישה" בשביל לדעת כמה את שווה Reviewed by lior on מרץ 25, 2018 Rating: 5

תגובה 1:

  1. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.