יא איבני, אל תהיה מטומטם, תתקשר אליה








"יא איבני, אל תהיה מטומטם, תתקשר אליה, תאמר לה שאתה מצטער, זה לא שווה את זה.

האגו, האגו הוא לא חבר, הוא שטן."

סבא שלי, שמואל, נשוי לסבתא שלי מעל ל-

"נצח" כמו שהוא מתאר.

הוא מספר לי שסבתא היא התיקון שלו, שהיום הוא לא רק מאוהב בה, הוא כבר רגיל אליה, הוא מכור לכביסה שלה, לקוסקוס של שישי ולקיטורים שלה על דמי-כיס עבור הנכדים הקטנים.
"סבתא שלך לא קלה, אתה כבר יודע.

אבל סבתא שלך החזיקה לי את היד כששכבתי בבית-החולים ללא הכרה, כשכל העולם שלי נשרף וכשהייתי משתכר ומסריח מאלכוהול, היא הייתה משכרת לי את הנפש באהבה שלא מגיעה לי.

שילכו כולם כפרה על הראש של סבתא שלך,
כולל אני, כולל כל העולם.
למדתי אותה, לקחתי "שיעורים" עבורה ואפילו עזבתי חברים למענה, כי היא החבר היחיד שאני צריך.
קום, קום ולך. תאמין לי,
הן תמיד, תמיד צודקות, ולא יעזור.
אלוהים, אין לי מושג איך היא מצאה דרך לגרום ללב שלי להפוך לכל-כך חלש, אבל הינה - ההוכחה מולך.
אמנם אני בן 77, אבל לעזאזל-
מעולם לא הייתי צעיר יותר, והיא,
היא האיפור הכי יפה שהחיים העניקו לי.
אני, אני לכלוך, אני רק עוד כתם בחיים, אבל לפעמים דווקא הבן-אדם הזה שאתה "נקרע" ממנו, הוא היחיד שיכול להפך לך את החיים למושלמים."
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן

לעוד משפטים תרדו למטה



יא איבני, אל תהיה מטומטם, תתקשר אליה יא איבני, אל תהיה מטומטם, תתקשר אליה Reviewed by lior on מרץ 22, 2018 Rating: 5

אין תגובות:

מופעל על ידי Blogger.