היי היי אתה, כן כן אתה








היי היי אתה, כן כן אתה, אתה זה שפגעת.
שרמסת לה את הלב חתכת אותו לחתיכות בלי להתבייש
ויתרת עליה כמו מפגר בגלל החברים שלך צחקת עליה,
השפלת אותה ובכל זאת..חשבת שהיא תחזור אלייך.
היא אהבה אותך אתה כל מה שהיא אהבה,אתה כל מה 
שהיא רצתה,שחלמה, אבל רק אחרי שנפגעה היא הבינה
שזה לא אתה.  
ביזית אותה ליד החברים שלך,החלטת שהיא לא שווה,
כשבעצם אתה,אתה זה שלא שווה,לא שווה אותה.
היא יפה מדהימה ומוכשרת בעלת כח רצון ואהבה.
אבל אתה,אתה פשוט הפקרת אותה כאילו היא אלומה בשדה.
אבל אז שהיא כבר עזבה אותך,שיחררה ממך אחרי שפגעת
בה הבנת שהיא הייתה אהבת חייך.
פספסת את ההזדמנות.. ולמה?כי שפטת אותה רק על פי
מראה לא בדקת את האופי שלה,נתת לחברים שלך לדבר
אליה בצורה מגעילה,יותר נכון פוגענית ואפילו להגן לא הגנת עליה.
אבל עכשיו היא כבר התגברה עלייך היא נמצאת איתו, לידו
אם זה, זה שאוהב אותה באמת, זה שתמיד אהב.
ואף פעם לא שפט אותה על פי מראה.
ועכשיו בשבילך?הכל אבוד,אין דרך חזרה
שהיא תחזור לאהוב אותך?לא לא, לא יקרה ואל תחשוב על 

זה.
למרות שאולי ביום מן הימים זה יקרה,זה יקרה ואתה תפסיק 
להיות ילד ותהיה גבר כמו זה שאיתה עכשיו.

אולי היא תחזור לאהוב אותך אם כבר הוא לא יהיה האבא של הילדים שלה❤️

נכתב ע"י - Shira_gamliel_ 
--------------------------------------------------

פורסם ע"י lioritach@
רוצים גם להופיע כאן? שלחו אליי הודעה. 
לחצו כאן




מה אתם חושבים על המשפט? כתבו לנו :)
היי היי אתה, כן כן אתה היי היי אתה, כן כן אתה Reviewed by lior on מרץ 21, 2018 Rating: 5

3 תגובות:

  1. אין לי מה לומר. זה נכון.

    השבמחק
  2. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד"ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: drapata4@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר/וואטסאפ שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.