5 סימנים שאתם נמצאים בזוגיות מאושרת ובריאה


מערכות יחסים יכולות להיות קשות לפענוח. לפעמים, ברור שהאנשים המעורבים שמחים, אך פעמים אחרות, האושר הוא רק מסכה על הרקב שמתחת. להיות במערכת יחסים אידיאלית אמורה להוסיף אושר לחייכם ולהפוך אותך לאדם טוב יותר. מערכות יחסים מאושרות נוטות יותר להצליח, אך לעתים קרובות אנו מוטעים לגבי יחסים מאושרים באמת.
למרבה הצער, הוליווד ציירה תמונה שגויה קשה כשמדובר באושר בזוגיות. בסרטים, בספרים ובאינטרנט לא פעם סימני האושר שגויים ויכולים לגרום לנו לפקפק במה המשמעות של להיות באמת שמחים. למרבה המזל, ישנם כמה סימנים שהם אינדיקטורים אמיתיים לכך שאתה נמצא במערכת יחסים מאושרת - הנה הסממנים המובהקים ביותר:

יש לכם את אותו טעם

אם אתם נהנים מאותם סרטים ותכניות טלוויזיה ויש לכם את אותו הטעם במוזיקה, הסיכוי שלכם להישאר יחד לטווח הארוך גדל משמעותית. מחקרים הראו כי מערכות היחסים המאושרות ביותר הן בין אנשים בעלי אותו טעם, כך שאם אתה ובן / בת הזוג נהנים מאותן תכניות טלוויזיה, מערכת היחסים שלכם באמת מאושרת.

אתם מרוצים כל הזמן

אם אתם מרגישים מרוצים כשאתם עם בן / בת הזוג והפרפרים 'עפים' בבטן בכל פעם שאתם רואים אותם, זה סימן מובהק לכך שאתם שמחים. זהו האינדיקטור הראשון שמערכת היחסים שלכם באמת מאושרת וכנראה שתמשיך להיות. אכן זהו סימן לאהבה אמיתית.

אתם צוחקים כל הזמן

אם מערכת היחסים ביניכם הפכה חמוצה ודיכאונית, ברור שדברים לא מסתדרים כשורה. קשר מאושר פירושו לשתף צחוקים כל היום ולרצות לבלות יחד כי זה כיף טהור. אם אתם צוחקים עם בן / בת הזוג ושומרים על דברים קלים אתם יכולים להיות בטוחים שהכל בסדר.

אתם לא עושים בלגן מכל דבר

אין מערכת יחסים בלי ויכוחים. זה נורמלי לא להסכים עם דברים מדי פעם ואיך אתה מתמודד עם דברים יכול להוות אינדיקטור של כמה מערכות היחסים שלך שמחות. באופן כללי כדאי לשמור על דברים קטנים. אל תילחם על דברים קטנוניים, מכיוון שיש לזה פוטנציאל לצמוח למשהו גדול ולהרוס דברים. שמור על הדברים הקטנים ואל תבלבל דברים אם אתה רוצה מערכת יחסים בריאה ומאושרת.

הפוך את הריבים שלך לפרודוקטיביים

בסופו של דבר תסתכסכו עם בן זוגכם - פשוט אי אפשר להימנע מזה. עם זאת, אם שניכם עוזבים את החדר כועסים וצועקים, לא תוכלו להשיג דבר. במקום ליצור סצנה, נסו להפוך את המאבק לפרודוקטיבי יותר. לרוב, לא משנה מי צודק או לא בסדר. אל תבחר צדדים ונסה לפתור את הוויכוח לפני שהוא גורם נזק בלתי הפיך.
כפי שאתה יכול לראות, אושר בזוגיות אינו מוגבל לצחקוקים וצחוקים. אל תאמין לתקשורת - זה הדברים הקטנים שנחשבים. אם אתה רוצה להיות מאושר בזוגיות שלך, דבק בטיפים שלמעלה. יש גישה חיובית לבן / בת הזוג ולחיים בכלל ולעולם לא תגיע לשלילה ודיכאון.
5 סימנים שאתם נמצאים בזוגיות מאושרת ובריאה 5 סימנים שאתם נמצאים בזוגיות מאושרת ובריאה Reviewed by lior on ספטמבר 19, 2019 Rating: 5

4 תגובות:

  1. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעובר עלי, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאומרת שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, רק ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמר את מערכת היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק
  2. איזה סיפור נהדר ומעורר השראה! הייתי נשואה שבע שנים בלי ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה ולא מבלה איתי יותר והוא אמר שהוא רוצה להתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת:(dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי וזה גם נותן לי ילדים שאני בגאווה יכול לקרוא להם שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR ALABA במייל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר..

    השבמחק
  3. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, drapata4@gmail.com או WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  4. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה (+66 81 302 8552). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.