10 סיבות מדוע שינה לצד אדם שאתם אוהבים מועילה לבריאות!


כולנו צריכים לאכול, לשתות מים, לנשום ולישון אם אנו רוצים לשרוד. אלה התפקידים החיוניים של כל בני האדם והם חלק חיוני מחיינו.
אבל בניגוד לנשימה, לאכול או לשתות מים, שינה זה משהו שכולנו שמים לב אליו מעט. כמעט אף פעם איננו מקבלים מספיק שינה וגם לא שינה איכותית, לצורך העניין, אך מה שאנחנו לא מצליחים להבין הוא ששינה איכותית ממלאת תפקיד חשוב בבריאות הכללית שלנו.
עם זאת, זה לא רק לישון מוקדם לפחות 8 שעות שזה חשוב. השינה המשקמת, כפי שמדענים מכנים זאת, קוראת לתחושת ביטחון, בטיחות והגנה, משהו שאנחנו מקבלים מההורים שלנו כשאנחנו קטנים, ומהשותפים שלנו כשכולנו בוגרים.

מדענים אומרים כי לשינה באיכות טובה, כמבוגרים, אנו זקוקים לנוכחות של בני זוג מגיבים, בני זוג שיהיו שם בשבילנו, כדי לנחם אותנו ולהגן עלינו, וזה מפחית את הלחץ, החרדה והמתח שכולנו חשים בסוף היום.
מחקרים מראים שהיתרונות של בן זוג אוהב שישן ליד גוברים על אי הנוחות הקטנה, כמו נחירות, שמיכה גונבת ובועטת בשינה. מסתבר שבן זוג אוהב לאנשים שחולקים את המיטה, חיים למעשה חיים ארוכים ובריאים יותר מאשר האנשים שישנים לבד.
אם אתה עדיין לא בטוח בנושא ומאמין שאתה מרגיש בנוח יותר לישון בעצמך, הנה כמה מהיתרונות הבריאותיים שיהיו לך ברגע שתתחיל לחלוק את המיטה שלך עם אהובך:


תחושת ביטחון.

שינה ליד בן / בת הזוג גורמת לך להרגיש בטוח, מה שמשפיע לטובה על כמות ואיכות השינה שלך. עובדה ידועה היא שזוגות ישנים הרבה יותר טוב כאשר הם חולקים מיטה וזה משפר את איכות השינה שלך, וזה מועיל לבריאותך הכללית.


אתה נרדם מהר יותר

בטח שמתם לב שכשאתם הולכים לישון לבד כמעט תמיד מתחילים לחשוב על כל דבר והכל, מה שמקשה על ההירדמות. אבל כשאתה הולך לישון עם בן / בת הזוג שלך, אתה מוצף מתחושת הרוגע והביטחון שהוא מעניק לך, שאתה נוטה להירדם מהר יותר מבלי לחשוב על הלחצים והחובות היומיומיים.

הקלה על חרדותיך

על פי מומחים רמות הקורטיזול שלנו יורדות כשאנחנו במיטה אצל יקירנו, מה שמעורר את שחרור האוקסיטוצין (הורמון האהבה), הורמון הידוע כמקל על חרדות. אם רמות הלחץ שלכם יורדות, אתם מורידים את הסיכוי שלכם לפתח סרטן, מחלות לב ומחלות דומות.

זה פועל כמשכך כאבים

בנוסף להורדת רמות הלחץ שלכם, שינה ליד אדם אהוב גם מורידה את ספירת הציטוקינים בגוף. למה זה חשוב? מכיוון שציטוקינים מהווים כאב ודלקת בגופך ואם כמותם נמוכה יותר, הכאבים והדלקת שלך יורדים גם כן. המשמעות היא ששינה לצד בן זוגך פועלת כמשכך כאבים טבעי, שהוא סופר מגניב.

רמות אנרגיה מוגברות

כל בוקר אתה מתעורר עם יקירך לידך, אתה מרגיש מאושר יותר ויש לך יותר אנרגיה ליום הקרוב. זה קורה מכיוון שהרגשת שלווה ובטוחה לאורך כל הלילה, מה שאפשר שינה איכותית ומשקמת וגרם לך להרגיש מלא אנרגיה בבוקר.


ממריץ אותך וגורם לך להרגיש ולהיראות צעיר יותר

סופר וסקוט נוירופסיכולוג סקוטי ד"ר וויקס כתב ספר בשם " סודות הסופר-צעירים" ובו הדגיש את חשיבות השינה עם בן / בת הזוג. הוא אומר ששיתוף מיטה עם בן / בת הזוג, התכרבלות ואהבה לעיתים קרובות יותר יכול לגרום לך להראות צעיר בעשר שנים, בנוסף להפחתת רמות הלחץ שלך, מה שבאופן טבעי גורם לך להראות צעיר יותר.


זה מוריד את לחץ הדם שלך

על פי מחקר שבדק את הרגלי השינה ואת רמות האינטימיות בין בני זוג לפני שהלכו לשותפים למיטה שישנים יחד היה לחץ דם נמוך יותר באופן כללי. הם בדקו 59 נבדקים, כולן נשים, והגיעו למסקנה כי הנבדקים עם רמת האוקסיטוצין הגבוהה ביותר (עלו בגלל הגיבושים ושינה ליד אדם אהוב) סבלו מיתר לחץ הדם.


מספק את תנאי השינה המושלמים

זה ידע כללי שטמפרטורת הגוף שלנו יורדת כשאנחנו נרדמים. ככל שגופנו מתקרר, אנו נהנים משמעותית מהחום של בן הזוג שישן לידנו. לדברי מומחי שינה, שיתוף שמיכה עם בן / בת הזוג במיטה עלול לגרום לך להרגיש בנוח ולגרום לתנאים המושלמים להירדם מהר וצלול.


זה משפר את מערכת החיסון שלך

אם אתה חולק מיטה עם בן / בת הזוג שלך זה מגדיל את תדירות ההתאהבות שלך שעלולה לחזק את מערכת החיסון שלך. על פי מחקר שנערך באוניברסיטת וילקס, זוגות שהיו אינטימיים בקביעות במיטה עמידים יותר בפני הצטננות ושפעת, בהשוואה לאנשים שאינם. היה להם ספירת נוגדנים גבוהה יותר ולכן היו בריאים בהרבה.


זה יכול לקרב אותך ואת בן / בת הזוג

ולבסוף, יתכן שהיתרון החשוב ביותר משינה עם יקירכם הוא חיזוק הקשר שלך. בני זוג שחולקים מיטה מרוצים ומאושרים יותר מהקשר שלהם ונוטים להישאר יחד הרבה יותר זמן מאלה שלא.
10 סיבות מדוע שינה לצד אדם שאתם אוהבים מועילה לבריאות! 10 סיבות מדוע שינה לצד אדם שאתם אוהבים מועילה לבריאות! Reviewed by lior on ספטמבר 07, 2019 Rating: 5

3 תגובות:

  1. שלום חברים, זו העדות שלי. אני נשוי 5 שנים ואנחנו גרים יחד 9 שנים. התגרשנו 4 חודשים. הוא רוצה לעזוב ולא רוצה להציל את הנישואים שלנו. היינו זוג נהדר (לפחות האמנתי בזה) ולעתים רחוקות רבנו. כמה חודשים לפני שעזב את הבית, הוא היה כל כך לא פעיל וישן הרבה. הבנתי שיש לו קשר רגשי עם מישהי, ואישרתי שהוא נמשך אליה. ואז הוא אמר שהוא כבר לא מאוהב בי ושהוא לא יכול לחיות איתי. התפללתי, בכיתי וכדומה במשך חודשים. אני ממש צריכה עזרה ואני רוצה את בעלי בחזרה. גלשתי באינטרנט כשראיתי עדות של אישה שד"ר אלאבה היה קוסם נפלא שעזר לרפא שרירנים, והיא יכלה להכריח את הילד שלה לחזור לעצמו בבית. היא כתבה את איש הקשר שלו ואני העתקתי אותו, בהתחלה חשדתי במגע הזה, אבל אני באמת צריכה פתרון קבוע לבעיה שלי, אז אני שולחת לו הודעה שמסבירה את המצב שלי, הוא אמר לי לוודא שבעלי יחזור אם יש לי להתנהג ככה כמו שהוא ציין לי, עשיתי כל מה שהוא אמר לי, וביום הרביעי קיבלתי ממנו התנצלות לפיה הוא לא יודע מה לא בסדר איתו, באותו ערב הוא חזר הביתה והתפלל למען כולם חטאיו ומאחר שאהבתנו ונישואינו התחזקו, אני רוצה להודות לקוסם הקסם הגדול ד"ר אלאבי על עבודתו הטובה ואושרו בחיים שוב. אם יש לך אותן בעיות משפחתיות או בעיות אחרות, צור קשר עם ד"ר אלאבה עוד היום בכתובת: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber במספר זה: +1 (425) 477- 2744 מסוגל לבצע כל כישוף שאתה חושב שאני אני עדות חיה ................

    השבמחק
  2. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, drapata4@gmail.com או WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  3. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה (+66 81 302 8552). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

מופעל על ידי Blogger.